BioClandestine

🚨ATTENTIE Elon-foben🚨

Elon gaat in op klachten dat CEO Yaccarino Elons tweet heeft beïnvloed om adverteerders te paaien.

Elon zegt:

"Bied me geld. Bied me macht. I don't care."

"Ik zeg wat ik wil zeggen, en als het gevolg daarvan is dat ik geld verlies, dan is dat maar zo."

Dorothé
 
Heeft iemand van links zich verontschuldigd?

Heeft iemand toegegeven dat ze gehersenspoeld zijn?

Linksen zouden zich verraden en geschonden moeten voelen dat "hun kant" hen massaal heeft gemanipuleerd met de Rusland hoax.

Alles wat ik hoor zijn krekels. Deze mensen hebben geen fatsoen. Geen eer.

Dorothé
 
Errol Musk, de vader van Elon, over de situatie in Oekraïne:

"We worden gehersenspoeld, te horen krijgen dat Oekraïne goed is en Rusland slecht, en toch hebben ze meerdere BIOWEAPON LABORATORIES van de Verenigde Staten gevonden in Oekraïne."

De familie Musk volgt 👀

Dorothé
 
1684315363753.png
De meest vocale Elonofobe accounts van de afgelopen 5 dagen zijn volledig stil over Elon's interview.

Elon verdedigt heftig zijn standpunt over vrije meningsuiting, en het zijn allemaal krekels van de "sky is falling" menigte.

Het is niet omdat iemand een grote aanhang heeft, dat hij slim is.

Dorothé
 
Kolonel Douglas MacGregor is terug bij Redacted Inc. met een nauwkeurig overzicht van de huidige situatie in Oekraïne.

Rusland heeft de Oekraïense luchtverdedigingscapaciteiten uitgeput, hypersonische Kinzhal-raketten vernietigen door de VS geleverde Patriot-systemen, en de Russische inlichtingendienst weet waar nieuwe voorraden van de VS/NAVO worden geleverd, die vervolgens worden vernietigd voordat ze worden gebruikt.

Zonder de mogelijkheid om met de Russische luchtcapaciteiten te concurreren, kan Oekraïne geen "tegenoffensief" beginnen en is het land nu uiterst kwetsbaar voor luchtaanvallen.

In combinatie met het feit dat Bakhmut voor 99% gevangen is genomen, lijkt het erop dat Oekraïne op zijn laatste benen loopt.

Dorothé
 
6 inwoners gearresteerd voor het opnemen en verspreiden van de luchtaanval op Kyiv. Lokale webcams uitgeschakeld.

Oekraïne beweert dat de burgers posities op AFU luchtverdedigingssystemen hebben weggegeven.

In werkelijkheid ruïneren de video's de propagandacampagne van Oekraïne.

Yahoo News (https://news.yahoo.com/kyiv-residents-illegally-published-footage-100700482.html)
Kyiv residents who illegally published footage of air defense facing charges, says SBU
Six Kyiv residents who recorded and published photo and video footage of operational air defense equipment during the latest Russian mass missile strike have been identified and charged, Ukraine’s SBU security service reported on Telegram on May 17.

Dorothé
 
Het Durham Report heeft zojuist bewezen dat de linkse agenda van de afgelopen 7+ jaar niet alleen een compleet verzinsel was, maar een enorme verraderlijke samenzwering om de planeet te hersenspoelen en de zittende POTUS omver te werpen.

Als de mensheid wil floreren, moeten de verantwoordelijken de ultieme prijs betalen.

Dorothé
 
Sinds 2016 heeft links ons met niets anders dan haat en vitriool behandeld.

Ze zagen ons als ongewenst, betreurenswaardig, onrein, ziek, ondermenselijk.

Ze rechtvaardigden deze haat omdat ze geloofden dat Trump samenspande met Rusland.

Links discrimineert ons, gebaseerd op een leugen die zij gecreëerd hebben.

Dorothé
 
De hoeveelheid reeeeee van de Democraten tijdens de FBI klokkenluider hoorzitting bevestigt wat we al wisten.

Ze zijn medeplichtig.

Hun pogingen om deze hoorzitting te ondermijnen en te verdoezelen toont hun uiterste wanhoop.

Tijd voor een zuivering van onze regering.

Dorothé
 
1684438619657.png
Oh verdomme, als generaal Flynn zijn goedkeuring geeft aan Elon, betekent dat dan dat generaal Flynn ook deel uitmaakt van het WEF?

Is Generaal Flynn ook gecontroleerde oppositie?

Hoe past dit in het verhaal dat Elon een zwarte hoed is?

Elonofoben in opspraak.

Dorothé
 
1684487143808.png
De liberalen zijn erg boos over deze tweet.

Ze roepen dat ik "oproep tot geweld", of "openbare executies vergoelijk".

Terwijl ik in werkelijkheid alleen maar de toepassing van de grondwet steun zoals die is geschreven.

Ik ben niet degene die zei dat de straf voor verraad "de dood" is.

Dorothé
 
De FBI had undercoveragenten en vertrouwelijke menselijke bronnen in de menigte en in het Capitool op 6 januari.

De discriminatie en censuur van Trump supporters was gerechtvaardigd vanwege een gebeurtenis die de FBI uitlokte en faciliteerde...

De FBI is een terroristische organisatie.

Dorothé
 
Draad over de slotfase van de Slag om Bakhmut, en hoe dit speelt in het grote plaatje van de oorlog in Oekraïne.

Oekraïne verliest. Hun verliezen zijn onherstelbaar en ze zijn grotendeels weerloos.

Rusland heeft een volledige luchtoverwicht bereikt, vernietigt de uitrusting van de AFU en slacht de overgebleven overtroffen Oekraïense militairen af.

Oekraïne kan deze oorlog niet winnen.

MOET LEZEN!


Twitter ()
Clandestine
1) An official declaration of Russian victory for the Battle for Bakhmut is expected within the coming days.

Given the depletion of reportedly 300,000+ Ukrainian forces combined with their inadequate air defense capabilities, this is expected to be a watershed moment in the war.

Dorothé
 
Draad over de slotfase van de Slag om Bakhmut, en hoe dit speelt in het grote plaatje van de oorlog in Oekraïne.

Oekraïne verliest. Hun verliezen zijn onherstelbaar en ze zijn grotendeels weerloos.

Rusland heeft een volledige luchtoverwicht bereikt, vernietigt de uitrusting van de AFU en slacht de overgebleven overtroffen Oekraïense militairen af.

Oekraïne kan deze oorlog niet winnen.

MOET LEZEN!


Twitter ()
Clandestine
1) An official declaration of Russian victory for the Battle for Bakhmut is expected within the coming days.

Given the depletion of reportedly 300,000+ Ukrainian forces combined with their inadequate air defense capabilities, this is expected to be a watershed moment in the war.

Dorothé


Mike
 
Rusland brengt naar verluidt de regen op de resterende AFU-posities aan de rand van Bakhmut.

Het lijkt niet alleen om machtsvertoon te gaan, maar ook om een feestelijke herdenking van het einde van de Slag om Bakhmut.

Dorothé
 
1684563630781.png
Dit is hoe voormalig Congreslid en huidig CNN Senior Politiek commentator, Adam Kinzinger, reageerde op mijn thread over Bakhmut en hoe de vaak gebruikte 🇺🇦 talking points te weerleggen.

Adam zei dat Oekraïne aan het winnen was.

Adam loog 😂

Dorothé
 
1684563768609.png
Uh oh.

Adam Kinzinger heeft besloten zijn propaganda dat Oekraïne aan het winnen is te verviervoudigen.

Welk bewijs hebben ze dat Oekraïne wint?

Hij zegt het zo zelfverzekerd maar lijkt iets te missen dat... bewijs heet 😂

Dorothé
 
Een stel nekkoppen met cheesy doge meme avis dacht echt dat ze gewoon konden opdagen en ons konden verslaan in de informatie oorlog die we al meer dan 6 jaar voeren...

Ik ben bijna beledigd dat ze dachten dat ze een kans maakten.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan