BioClandestine

PMC Wagner heeft officieel de overwinning verklaard in de Slag om Bakhmut.

Dit was geen strijd om het land van Bakhmut zelf, maar eerder het slagveld waar Oekraïne besloot zich op te stellen, waardoor het de titel "gehaktmolen" kreeg.

Bakhmut hield niet...

Dorothé
 
Terwijl Bakhmut valt en Oekraïnes luchtafweer wordt uitgeput, zul je merken dat Zelensky nog steeds niet in Oekraïne is.

Sinds 3 mei is hij in Finland, Nederland, Italië, Duitsland, Frankrijk, Saoedi-Arabië en nu in Japan voor de G7-top.

Hij verbergt zich...

CNN (https://amp.cnn.com/cnn/2023/05/19/asia/zelensky-ukraine-travel-japan-g7-intl-hnk/index.html)
Ukraine’s Zelensky caps frenetic week of diplomacy with plans to appear in person at Japan’s G7 summit
Volodymyr Zelensky will travel in person to Japan for the Group of Seven (G7) summit, according to officials familiar with the planning, a stark display of confidence and Western solidarity as Ukraine’s wartime leader tries to keep crucial support from allied nations flowing.

Dorothé
 
1684607029376.png
Het gaat niet om "vieren", maar om het herkennen van wie er consequent fout zit en wie er consequent goed zit.

We zitten in een informatieoorlog, en het is van het grootste belang dat de omstanders de leugenaars van de waarheidvertellers kunnen onderscheiden.

Er zit methode in de waanzin.

Ook de andere kant luistert niet naar rede. Ze laten zich niet afschrikken door feiten en logica. Ze leren/veranderen alleen via emotie.

Dus als ze desinformatiecampagnes lanceren, die de hele Westerse wereld hersenspoelen, moeten ze schaamte voelen om hen ervan te weerhouden mee te werken aan de hersenspoeling, die de oorlog verlengt.

Als de Westerse wereld de waarheid wist, zou deze oorlog niet plaatsvinden.

Dorothé
 
Het Russische ministerie van Defensie verklaart officieel de overwinning in de Slag om Bakhmut, of zoals Rusland het noemt, de "Bevrijding van Artjomovsk".

Telegram (https://t.me/mod_russia_en/7497)
MoD Russia
In Artyomovsk tactical direction, as a result of offensive actions by Wagner assault units, supported by artillery and aviation of the Yug Group of Forces, the liberation of Artyomovsk has been

Dorothé
 
Voordat de 🇺🇦 trollen gaan beweren dat "Bakhmut toch niet zo belangrijk was", even terug naar 03/07/2023:

Zelensky vertelt CNN over het tactische belang van Bakhmut en zegt dat het moet standhouden, anders heeft Rusland "een open weg om belangrijke steden te veroveren".

CNN (https://www.cnn.com/2023/03/07/euro...elensky-cnn-interview-bakhmut-intl/index.html)
Exclusive: Zelensky warns of 'open road' through Ukraine's east if Russia captures Bakhmut, as he resists calls to retreat | CNN
Russian troops will have "open road" to capture key cities in eastern Ukraine if they seize control of Bakhmut, President Volodymyr Zelensky warned in an interview with CNN, as he defended his decision to keep Ukrainian forces in the besieged city.

Dorothé
 
Nu de 🇺🇦 aanhangers beweren dat Bakhmut niet van strategisch belang was...

Flashback naar 12/21/2022:

Zelensky spreekt voor het Amerikaanse Congres.

Hij zegt dat Bakhmut het "bolwerk in de Donbas" is en dat de slag om Bakhmut "het traject van onze oorlog zal veranderen".

Dorothé
 
Zelensky en de Nato willen niet toegeven dat ze verloren hebben. En dankzij de corrupte MSM zijn er nog mensen die denken dat de Oekraïne het Waterloo wordt voor Rusland. Of krijgt die homo clown binnenkort bv een dodelijk verkeersongeluk of zo?
 
Biden geeft zijn mening over de situatie in Bakhmut tijdens de G7-top.

Hij beweert dat de Russen "100k slachtoffers hebben gemaakt. Dat is moeilijk te verzinnen".

Nadat de Pentagon papieren bewezen dat ze inderdaad dingen verzonnen. Russische slachtoffers opblazen en Oekraïense slachtoffers met 7x verminderen.

Dorothé
 
1684688474009.png
Alright Anon Army,

@AdamKinzinger wil tegen de verkeerde boom blijven blaffen en beweert dat wij degenen zijn die Bakhmut laten vallen 😂

Hij heeft een #NAFOartikel5 over mij afgeroepen omdat hij geen argumenten heeft.

Laten we hem eraan herinneren wie eigenlijk het internet runt.

Dotothé
 
Ik heb het nooit expliciet uitgelegd, maar als ik me inlaat met de imbecielen aan de andere kant, ben ik me ervan bewust dat ik ze niet ga ompraten.

In een A naar B uitwisseling, richt ik me niet op persoon B, maar op persoon C. De toeschouwer. Het publiek.

Het punt van een publiek debat is niet om je tegenstander op andere gedachten te brengen, het is om je tegenstander te gebruiken als een middel om het publiek te bewijzen dat jouw argument superieur is.

Dus als je me ziet discussiëren met idioten, weet dan dat ik me ervan bewust ben dat het idioten zijn, ik gebruik alleen hun idiotie als canvas om een beeld te schetsen voor de miljoenen mensen die kijken.

Er is een methode voor mijn gekte.

Dorothé
 
1684691658469.png
Trump spreekt over de situatie in Oekraïne.

Hij weet dat Oekraïne nu weerloos is tegen luchtaanvallen, en dat de Oekraïense troepen zijn uitgedund door Bakhmut.

Hij weet dat als de NAVO niet direct ingrijpt, Oekraïne zal worden afgeslacht.

We staan aan de vooravond van een grootschalige kinetische WO3.

Dorothé
 
Kijk naar de twee CIC's na de slag om Bakhmut/Artymovsk.

Poetin zit comfortabel in zijn hoofdstad grappen te maken.

Zelensky is al drie weken niet in Oekraïne geweest en vertelt hoe het verlies van Donbas-bolwerk Bakhmut eigenlijk een Russisch verlies is.

Wie is er aan het winnen? 🇷🇺🇺🇦

Dorothé
 
🚨Public Service Announcement🚨

Ik daag Adam Kinzinger uit voor een live debat over de oorlog in Oekraïne via Twitter Space, of ik doe het zelfs persoonlijk.

Ik zit op CNN en debatteer met jou en alle leden van het panel dat je samenstelt.

Altijd. Waar dan ook.

Wil je chirpen? Laten we dansen.


Twitter ()
Clandestine
🚨Public Service Announcement🚨

I challenge @AdamKinzinger to a live debate on the war in Ukraine via Twitter Space, or I’ll even do it in person.

I’ll sit on CNN and debate you and all members of any panel you assemble.

Anytime. Anywhere.

You wanna chirp? Let’s dance.
1684740759498.png

Dorothé
 
Actuele beelden van Adam Kinzinger en de NAFO trollen die me ontwijken in een live debat.

Dorothé
 
ZEER INTERESSANT.

RFK Jr. spreekt over het beveiligen van de grens, maar het sappige is dat hij niet langer de mogelijkheid ontkent om zich als VP bij een ander ticket aan te sluiten. Hij formuleert het nu als "er is geen plan B".

Ik hoop dat RFK Jr. het zal overwegen als de DNC hem verneukt in de voorverkiezing.

Via @ChiefNerd

Dorothé
 
Waar is John Kirby?

Ik kijk er erg naar uit om hem te zien kronkelen terwijl hij probeert uit te leggen hoe het verlies van Bakhmut in Oekraïne op de een of andere manier verwoestend is voor Rusland.

Dorothé
 
Matthew Miller, woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken, beweert dat de regering Biden in "de komende maanden" zal beginnen met het trainen van AFU-piloten om met F-16's te vliegen, maar dat hij niet zeker weet uit welke landen de F-16's zullen komen.

Als Oekraïne aan de winnende hand was, waarom hebben ze dan plotseling F-16's nodig na het verlies van Bakhmut? 🤔

Dorothé
 
1684815143161.png

🔥GEWELDIG🔥

Nu hebben we alleen nog een domino-effect nodig via andere wetgevende staten die dit voorbeeld volgen met papieren stembiljetten of DoD (militaire) standaardsystemen.

Niet alleen zal dit fraude elimineren, de variantie zal bewijzen dat ze eerder vals speelden.

Dit zou Amerika en dus de wereld kunnen redden.

En als mede-Trump-aanhanger die heeft geëist dat we enig bewijs zien dat deze verkiezingen anders zullen zijn, is dit precies waar we naar hebben gezocht.

Nu moeten we het nog zien in andere rode staten, en we kunnen aan de slag.

Dorothé
 
Oekraïne stuurde ongeveer 50 mannen verkleed als Russische milities, in een paar voertuigen en een tank de dorpen in aan de rand van Belgorod, een stad nabij de Oekraïens/Russische grens, 50 mijl ten noordoosten van Kharkiv.

39 van hen werden gedood, en 5 gevangen genomen.

De 🇺🇦 paraderen dat dit een enorme prestatie is en verkondigen dat Rusland wordt belegerd.

Ze hebben zichzelf ervan overtuigd dat deze publiciteitsstunt een militaire overwinning is, en dat Bakhmut helemaal niet belangrijk was.

De 🇺🇦 propaganda/coop-machine draait overuren.

Dorothé
 
1684815270157.png
Hier is een voorbeeld van hoe de 🇺🇦 propagandamachine werkt.

Hier is het pro-Oekraïense account @visegrad24 dat een video deelt van een, wat zij beweren, Russische helikoptercrash in Belgorod.

Maar de video is van een explosie in een oliedepot op de Krim op 31 augustus 2022.

Ze liegen gewoon.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.776
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan