BioClandestine

Prachtige samenvatting van de Deep State operatie op Twitter hier via Rep Mike Johnson.

Maar ik wil de aanzienlijke kloof in competentie en intelligentie tussen de partijen erkennen.

Vergelijk de prestaties van Mr Johnson eens met die van Plaskett, DWS, Garcia, etc.

De DNC is een vuilnisbelt...

Telegram (https://t.me/KanekoaTheGreat/6692)
KanekoaTheGreat
Rep. Mike Johnson says the federal government used Twitter to censor American's speech:

"Twitter was basically an FBI subsidiary before @elonmusk took it over... The Twitter files should be a matter of bipartisan concern for every member of Congress and every American citizen because it is a bedrock principle of our Constitution that the government does not get to decide what speech is acceptable or true."

Dorothé
 
1678476486134.png
Er is geen kans dat Biden zijn veto uitspreekt, toch? Het zou politieke zelfmoord zijn om een veto uit te spreken.

En 100% van de gevestigde Uniparty is er voor, dus Biden moet het er ook mee eens zijn.

Vergeef me dat ik cynisch ben, maar ik bespeur andere dingen die hier spelen. Blijf koel.

Dorothé
 
DNC en GOP zitten elkaar al tijden in de haren en kunnen het nergens over eens worden. Het Congres had deze wet de afgelopen drie jaar op elk moment kunnen aannemen.

En op een dag, komen ze allemaal EENVOUDIG overeen om de dingen die ze de hele tijd voor ons verborgen hebben gehouden vrij te geven?

Dorothé
 
Holy shit...

Waarom klinkt het al alsof KJP dekking zoekt voor het veto van Biden?

De verslaggever slaat de spijker op zijn kop. Hoe kan Biden een veto uitspreken over een wet die unaniem was in beide kamers?

Zoals ik al zei. Politieke zelfmoord.

We willen dat Biden zijn veto uitspreekt.

DOE HET!

Dorothé
 
Voor degenen die zich afvragen hoe het zit met het Covid wetsvoorstel:

Biden heeft 10 dagen (exclusief zondag) om te tekenen of zijn veto uit te spreken.

Indien ondertekend, heeft de DNI 90 dagen om de inlichtingen te declassificeren, na een grondige redigering.

Bij een veto beginnen we helemaal opnieuw.

Dorothé
 
Fauci, de man die alles in de doofpot stopte en loog, wil nu dat jullie allemaal geloven dat SARS-CoV-2 absoluut GEEN door mensen gemaakt biowapen was.

Nu suggereert hij dat iemand die in het lab werkte een natuurlijke ziekteverwekker meenam naar het lab.

Doelpalen verplaatst. Ik ruik paniek.

Dorothé
 
De MSM proberen Fauci af te schilderen als een hulpeloos slachtoffer, niet in staat om te bevatten waarvoor we hem zouden willen vervolgen.



Alsof hij zich het GoF onderzoek niet herinnert, het in de doofpot stoppen van labo's/levensvatbare behandelingen, en het promoten van gevaarlijke "vaccins".



Misdaden tegen de mensheid.

Dorothé
 
1678770957897.png
Ik krijg het gevoel dat dit niet zo eenvoudig is als we dachten.

Als Joe Biden serieus was over transparantie rond Covid, had hij dit al getekend.

Biden zal geen veto uitspreken tenzij de Democraten hem niet overrulen. Zorgt hij voor stemmen achter de schermen?

Dorothé
 
Trump is in de positie om de wereldwijde vredestichter te worden.

Trump heeft geen misdaden of bezittingen te verbergen in Oekraïne. Trump kan een deal maken, want Trump heeft niets te verbergen.

Biden KAN GEEN deal maken, omdat hij Deep State misdaden tegen de mensheid dekt. Hij is een wandelende dode.

Dorothé
 
Nu we het toch hebben over de Amerikaanse overheid die gevaarlijk biologisch onderzoek uitbesteedt..:

Deep State actoren hebben een lange staat van dienst in het omzeilen van toezicht door illegaal onderzoek uit te besteden aan vele landen over de hele wereld.

Het is niet alleen Wuhan, het is een wereldwijd netwerk.



Dorothé
 
1678815691236.png
Mijn favoriete professor vatte elke beschaving in de geschiedenis als volgt samen:

"Naarmate de beschaving vordert, worden de mannen comfortabeler, dan komen er uiteindelijk brute barbaren uit de bergen en slaan de zachte mannen dood met knuppels en de cyclus begint opnieuw."

Dorothé
 
Ah ja.

De Amerikaanse regering maakt inbreuk op 1A rechten door politiek geladen censuur van feitelijke informatie in de particuliere sector, onder het mom van "politionele desinformatie"...

En Stacey Plaskett beweert dat ons erop wijzen een "politieke stunt" is.

De mentale gymnastiek 😂

Dorothé
 
Stacey Plaskett heeft de Dem talking points vrijgegeven om de Twitter Files onthullingen tegen te gaan.

Hier is mijn draad die hun zielige verhalen afbreekt en hoe ze goed tegen te gaan.

Versla ze voordat hun verhalen kunnen worden vastgesteld.



Dorothé
 
Weer een dag voorbij, en weer heeft Joe Biden het unaniem aangenomen wetsvoorstel over de oorsprong van Covid niet ondertekend.

4 dagen geleden beweerde KJP dat de Biden-administratie zich inzette voor transparantie rond Covid, maar weigerde te antwoorden of Biden het wetsvoorstel zou ondertekenen.

Waarom de vertraging, Joe?

Veto? 👀

Dorothé
 
1678869284447.png
De Biden Admin maakt plotseling een wapen greep.

Er waren geen massa shootings vandaag. Wat was de katalysator voor deze willekeurige tweet?

Ik denk omdat het Amerikaanse publiek gaat leren wat de regering weet over de oorsprong van Covid, en de Biden Admin wil dat we niet bewapend zijn als we erachter komen.

MOET LEZEN!



Dorothé
 
Merk op dat de mensen die net betrapt zijn op het ontwikkelen van ziektekiemen en het doden van miljoenen mensen wereldwijd, dezelfde mensen zijn die nieuwe manieren ontwikkelen om het afpakken van onze wapens te rechtvaardigen.

Ben je al wakker?

Dorothé
 
"Sommigen geloven dat alleen grote macht het kwaad in toom kan houden, maar dat is niet wat ik gevonden heb. Het zijn de kleine dagelijkse daden van gewone mensen die de duisternis op afstand houden. Kleine daden van vriendelijkheid en liefde."

Dorothé
 
Bekijk bijlage 23583
De Biden Admin maakt plotseling een wapen greep.

Er waren geen massa shootings vandaag. Wat was de katalysator voor deze willekeurige tweet?

Ik denk omdat het Amerikaanse publiek gaat leren wat de regering weet over de oorsprong van Covid, en de Biden Admin wil dat we niet bewapend zijn als we erachter komen.

MOET LEZEN!



Dorothé

☝️

Mike
 
Heeft Biden het Covid wetsvoorstel al getekend? Of probeert hij nog steeds ieders wapens af te pakken?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.706
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan