BioClandestine

Het lijkt erop dat de 6 januari "opstand" eigenlijk gewoon een foto operatie was gefaciliteerd door de Capitool Politie en FBI.

Kamala vergeleek deze dag met 9/11 en Pearl Harbor...

Dit was een gecoördineerde PSYOP op het Amerikaanse volk. Om de vervolging van Trump en zijn aanhangers te rechtvaardigen.

VERRAAD!

Dorothé
 
Hey Libs,

De afgelopen 2 jaar hebben jullie verteld dat Trump supporters binnenlandse terroristen waren... Ja, dat was allemaal een zorgvuldig samengestelde leugen, gemaakt door de DNC, de FBI en hun media/tech schoothondjes.

Dit is het deel waar jullie je verontschuldigen en toegeven dat jullie gehersenspoeld zijn.

Dorothé
 
De linkse media draaien overuren om hun schapen wijs te maken dat de video's die ze zien leugens zijn.

"De Partij vertelde jullie om het bewijs van jullie ogen en oren te verwerpen. Het was hun laatste, meest essentiële bevel."

-George Orwell, 1984

Dorothé
 
1678209494236.png
Ik zou zeggen dat we het publieke gesprek aan het winnen zijn.

Kijk naar die verhouding 😂

Dorothé
 
Dezelfde mensen die logen en de waarheid achterhielden over J6, doen precies hetzelfde over elk groot mediaverhaal. Ze liegen over:

-C19
-mRNA shots
-Oekraïne
-Rusland
-Trump
-Alles

Op welk punt pakken we de herhaalde en consistente patronen van oneerlijkheid en bedrog aan?

Dorothé
 
Woon vanavond om 18:00 EST live bij met @RedPill78 op RedPill News Live!

Ik ga zitten met Zak Paine om het bewijs van Oekraïense biologische connecties met SARS-CoV-2 te bespreken!

Stem zeker af!

Telegram (https://t.me/OfficialRedPillNews/6674)
Official RedPill78 Channel
Tonight on RPN Live join Bioclandestine & myself as we dissect the Ukraine lab origination theory of Covid 19 - 3/7/23, live at 6pm est

Bioclandestine Talks Ukraine Lab Origination Theory on Red Pill News Live

Rumble: https://rumble.com/v2c505a-biocland...n-red-pill-news-live.html?mref=2fkof&mc=5d8be

Dorothé
 
Als de federale regering de grondwet niet volgt, waarom zou ik dat dan wel doen?

Dorothé
 
1678269875054.png
Onderschat het volk op eigen risico.

We kwamen. We zagen. We veroverden.

1 miljoen mensen zagen deze tweet, en allemaal zagen ze dat @NBCNews in de commentaren werd afgemaakt.

Zo winnen we de informatie oorlog.

De commentaren zijn de loopgraven. VECHT! Win de verhoudingen!

Dorothé
 
Een korte thread over de getuigenis van voormalig CDC-directeur Dr. Robert Redfield, die overeenkomt met de Russische beschuldigingen over de werking van het Deep State biologische netwerk.

We moeten de trend herkennen dat Rusland de laatste tijd over veel dingen de waarheid spreekt.

Pas de transitieve eigenschap toe.


Dorothé
 
Zie hoe de linkse media de nieuwe beelden zelf niet hebben aangepakt, en in plaats daarvan hun toevlucht hebben genomen tot het aanvallen van de boodschapper, omdat ze niet tegen de boodschap kunnen opboksen.

Ze hebben niets anders over dan gaslighting en potige beledigingen, die bevestigen dat ze het argument hebben verloren.

Dorothé
 
Een biologische gebeurtenis gebeurde op de WIV in september 2019.

Wat Chinese MIL ertoe aanzette om:

-het lab over te nemen van de burgers.
-al het onderzoek (pathogenen) te verwijderen.
-het ventilatiesysteem te veranderen

Dekte Chinese MIL het lek toe, of reageerde het op een buitenlandse biologische aanval?


Telegram (https://t.me/KanekoaTheGreat/6679)
KanekoaTheGreat
Dr. Robert Redfield, the former CDC Director, talks about three suspicious events that took place at the Wuhan lab in September 2019:

"In Sept. 2019, three things happened in that lab. One is they deleted the sequences. Highly irregular, researchers don't like to do that. The second thing is they changed the command and control from civilian to military. Highly unusual. The third, which is very telling, is they let a contractor redo the ventilation system in that laboratory. Clearly, there was strong evidence that a significant event happened in that laboratory in September."

Dorothé
 
Eerlijke vraag, weet iemand of linkse media iets van de beelden die Tucker liet zien, hebben laten zien?

Ik wacht op de grafiek die zegt

Seconden zendtijd:

CNN- 0
NBC- 0
ABC- 0
CBS- 0
MSNBC- 0

Dorothé
 
Het kan me niet schelen dat Tucker Trump een Jive Turkey noemde, het verandert niets aan de inhoud van de video's die bewijzen dat J6 in scène is gezet.

Links probeert dit in elke richting te draaien zodat ze de video's zelf niet hoeven aan te pakken.

Dus vallen ze de boodschapper aan.

The Hill (https://thehill.com/homenews/media/...id-he-hates-trump-passionately-legal-filings/)
Tucker Carlson said he hates Trump ‘passionately’: legal filings
Fox News host Tucker Carlson privately expressed contempt for former President Trump in text messages revealed in court filings as part of the network’s ongoing legal fight with Dominion Voti…

Dorothé
 
Direct na J6, verbood Big Tech een onmetelijke hoeveelheid accounts.

Het was hun excuus om Trump aanhangers te vervolgen, en het censureren van verkiezingsfraude te rechtvaardigen.

Nu we kunnen zien dat J6 in scene is gezet... moeten al die mensen niet terug op Twitter?

Dorothé
 
Ik vermijd schelden omdat het mijn positie onnodig verzwakt, maar soms kan ik er niet omheen.

Stacy Plaskett is een kutwijf.

Het Amerikaanse volk ziet veel. Vooral dat de Dems wanhopig zijn om de waarheid ten koste van alles te verbergen.

Telegram (https://t.me/chiefnerd/7123)
Chief Nerd
🔥 EPIC Exchange At Today's #TwitterFiles Hearing Where Stacey Plaskett Slams Elon Musk & His 'So-Called Journalists'

"Ranking Member Plaskett, I'm not a 'so-called journalist'. I've won the National Magazine Award, the I.F. Stone Award for Independent Journalism, and I've written 10 books including 4 NYT Best Sellers."

Dorothé
 
Of het nu Tucker is met de J6 tapes, Taibbi/Shellenberger met de Twitter Files, Kavanaugh/Coney-Barrett benoemd tot SC, enz. enz.

De Dems en hun schoothondje media gaan nooit in op het onderwerp, en vallen in plaats daarvan de boodschapper aan.

Bevestigend dat ze geen verdediging hebben.

Dorothé
 
Het hele publiek lacht openlijk om de incompetentie van Sylvia Garcia.

Ze weet niet hoe het internet werkt, noch weet ze enige informatie die relevant is voor de hoorzitting.

Wie stemt er verdomme op deze mensen?

Ik ga dood van de tweede hands cringe.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan