BioClandestine

Ik voel de behoefte om iets te verduidelijken:

Elke dag blaffen een aantal mensen mij toe dat "Het zijn niet alleen de Democraten/Libs, het is de Uniparty! Republikeinen zijn ook slecht!".

Ja, ik ben me daarvan bewust, maar we kunnen niet ontkennen dat het kwaad in Amerika kwam in de vorm van het "Liberalisme".

Volledige draad bijgevoegd!




Dorothé
 
Bekijk bijlage 23992
BELANGRIJK ONDERWERP:

Het idee dat Rusland en China geen vrede kunnen willen omdat "zij Rusland en China zijn", is archaïsch, onjuist en onlogisch.

Zelfs als Rusland en China geen vrede willen, hebben de VS al bewezen dat ze geen vrede willen.

Wij zijn niet meer de goeden.



Dorothé


Mike
 
Ik voel de behoefte om iets te verduidelijken:

Elke dag blaffen een aantal mensen mij toe dat "Het zijn niet alleen de Democraten/Libs, het is de Uniparty! Republikeinen zijn ook slecht!".

Ja, ik ben me daarvan bewust, maar we kunnen niet ontkennen dat het kwaad in Amerika kwam in de vorm van het "Liberalisme".

Volledige draad bijgevoegd!




Dorothé


Mike
 
Trump bevestigt mijn standpunt dat China en Rusland NIET onze grootste bedreiging zijn. Het zijn de Deep State middelen binnen de Amerikaanse overheid.

Besef dat Trump, Poetin en Xi, allemaal een gemeenschappelijke vijand hebben in het Globalisme.

Een coalitie tussen de drie wereldmachten is noodzakelijk.

Het is tijd.

Dorothé
 
Vorige week rond deze tijd was links ervan overtuigd dat Trump in staat van beschuldiging zou worden gesteld en gearresteerd.

Een week later is niet alleen niets van dat alles gebeurd, maar Trump is alleen maar populairder geworden en links/MSM hebben weer eens ei op hun gezicht.

Het is tijd om te wijzen en te lachen.

THREAD over de linkse fantasie die niet uitkwam! 😂



Dorothé
 
☝️
In 2 delen:



Mike
 
1679943027418.png
Het is al 15 weken geleden dat Elon de komst van het Fauci dossier aankondigde.

Ik weet niet wat de advocaten achter gesloten deuren uitspoken, maar wat er ook aan de hand is, het moet belangrijk zijn om zo'n vertraging te veroorzaken.

Of hebben ze meer criminaliteit gevonden? 🤔

Dorothé
 
Ik doe geen schietpartijen op scholen of praat niet over schutters. Ik praat over oplossingen.

Als de overheid onze kinderen zou behandelen als waardevolle activa, zou dit geen probleem zijn.

We zouden de openbare scholen in heel Amerika kunnen beveiligen met de 100+ miljard die we naar de Nazi's in Oekraïne stuurden.

Draad met mijn kijk op schoolbeveiliging.



Dorothé
 
Met het geld dat we naar de letterlijke Nazi strijdkrachten in Oekraïne stuurden, konden we het ons makkelijk veroorloven om 5 agenten Engelberts op elke school in Amerika te zetten voor de komende 3 jaar.

Hoe hou je wolven en coyotes uit het kippenhok?

Je bouwt een hek en neemt een paar honden.

Dorothé
 
1680103924388.png
Ik ben agnostisch, maar het is duidelijk dat christenen meer vervolgd worden dan enig ander geloof in Amerika.

Als deze terreuraanslag tegen een andere bevolkingsgroep dan christelijke blanken was gericht, zou links deze tragedie tot een deel van hun identiteit hebben gemaakt.

Het medeleven van links is nep.

Dorothé
 
1680107725037.png
Hiermee geven ze langzaam toe dat er geen aanklacht komt.

Hun zaak is niets anders dan een politieke hit-job die volledig uit elkaar is gevallen in de rechtbank van de publieke opinie en in de rechtbank, en dat weten ze.

Nu willen ze dit stilletjes laten verdwijnen. Laat ze het niet vergeten.

Dorothé
 
1680110968279.png
Lijkt me een goed moment om deze thread te bumpen.

Links heeft niet alleen hun zieke fetisj om Trump aangeklaagd, gearresteerd en beroofd te zien niet kunnen beleven, maar wij hebben de psychologische voordelen gekregen alsof hij dat wel deed.

Links bevestigde dat ze hooggeplaatste arrestaties steunen.

UITSTEKEND😈



Dorothé
 
Bekijk bijlage 24303
Ik ben agnostisch, maar het is duidelijk dat christenen meer vervolgd worden dan enig ander geloof in Amerika.

Als deze terreuraanslag tegen een andere bevolkingsgroep dan christelijke blanken was gericht, zou links deze tragedie tot een deel van hun identiteit hebben gemaakt.

Het medeleven van links is nep.
Het agnostische gedachtengoed zit hem niet in de weg wanneer hij weer wat draadjes schrijft.
 
1680145540429.png
Trump heeft de publieke opinie gewonnen. De meeste Amerikanen doorzien nu de farce.

Het belangrijkste getal is de 70% van de Onafhankelijken die deze fascistische politieke bewapening van het rechtssysteem zien.

De Centristen staan aan de kant van Trump.

De normies worden wakker.

Dorothé
 
Laten we eens kijken naar de resultaten van de Manhattan DA hoax:

-Trump werd NIET aangeklaagd of gearresteerd.
-De goedkeuring van Trump ging omhoog.
-Links steunt de bewapening van het rechtssysteem.
-Links steunt spraakmakende arrestaties.
-De liberalen zijn weer gedupeerd.

Ze trapten erin. NOGMAALS.

Winnen.

Dorothé
 
1680145664213.png
Eén voor één kiezen de landen van de wereld de kant van Rusland en China.

Het Westen, onder leiding van de Deep State gecontroleerde Verenigde Staten, heeft de gunst van de internationale gemeenschap verloren.

Vergis je niet, de rest van de wereld is onze shit zat.

Dorothé
 
Het zou één ding zijn als de trans-beweging zich met hun eigen zaken bemoeide en zich privé verkleedde, maar zij richten zich op onze kinderen, hersenspoelen ze, molesteren ze, verzorgen ze, verminken ze en slachten ze af.

Het blijkt dat het promoten en verheerlijken van geestesziekten een slecht idee was.

Schokkend.

Dorothé
 
Wow. Net toen ik dacht dat ze niet lager konden. Net toen ik dacht dat ze niet meer los konden staan van de realiteit.

Ik walg er echt van en ben nu meer dan ooit gemotiveerd om ervoor te zorgen dat deze mensen nooit meer de macht krijgen.

Amerikaanse waarden worden aangevallen.

Dorothé
 
Dus ze hebben ervoor gekozen om een politieke martelaar te creëren? Het zij zo.

"Onderbreek nooit je vijand als hij een fout maakt" -Sun Tzu

Dorthé
 
Als we door de jaren heen iets geleerd hebben, is het dat niets is wat het in eerste instantie lijkt.

De PSYOPS vieren hoogtij. Herken wanneer je emoties worden gemanipuleerd, observeer dan in plaats van toe te geven aan je onmiddellijke emotionele reactie.

We weten zo weinig op dit moment. Hou vast.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan