BioClandestine

Ik had de mogelijkheid van een veto van Biden niet overwogen... maar Kirby die weigert de vraag te beantwoorden laat me anders denken.

Het zou onverklaarbaar zijn als Biden zijn veto uitspreekt, en het Congres heeft de stemmen om het te herroepen.

Een veto zou bewijzen dat Biden iets verbergt.

Dorothé
 
Wat ik zou willen weten van de andere agentschappen die nog niet beslist hebben:

Wat heb je precies nodig om een consensus te bereiken? Het is al 3 jaar geleden. Welke informatie hebben jullie allemaal nodig en hoe krijgen we die?

Geen van hen kon dit beantwoorden. Waarom niet? Omdat ze niet echt op zoek zijn.

Dorothé
 
IMG_20230303_164414_675.jpg
This assessment is where I'm leaning as well.
My current theory is that they were planning on releasing another pandemic through Ukraine inside of Russia in order to further implement their great reset agenda.
This is why they were burning all the information about biolabs when Putin invaded.
They have something to hide and it certainly seems nefarious.
The Omicron variant and Trump's actions in mitigating their passport agenda was enough to soften the blow and delay said plans.
But what do you think?


Mike
 
Hoe meer ik erover nadenk, hoe erger het lijkt dat China uiteindelijk verantwoordelijk is.

De Amerikaanse doofpot is logisch als ze betrokken waren bij het ontstaan ervan. Maar als ze niet betrokken waren, en hun reactie op Covid zo slecht was... zitten we misschien in meer problemen.

Zie onderstaande link!


Twitter ()
Clandestine
1) Even if China created SARS-CoV-2, that doesn’t somehow make all this acceptable.

Dorothé
 
Ik word nodeloos aangevallen door Dr. Andrew Huff voor mijn verslag over de Biolabs in Oekraïne.

Hij beweert dat ik en anderen zoals George Webb deel uitmaken van een PSYOP om iedereen voor de gek te houden.

Ik ga hier in op deze beschuldigingen.


Dorothé
 
1677871060239.png
Andrew Huff heeft het lef om te zeggen dat ik OPPFOR een PSYOP verspreid...

Laten we Generaal Flynn vragen wat hij denkt.

Denken jullie dat het voormalige hoofd van de Amerikaanse militaire inlichtingendienst, de man die letterlijk het boek schreef over de 5e generatie oorlogsvoering... zijn huiswerk niet heeft gedaan voordat hij mij goedkeurde?

Kom op.😂

Dorothé
 
Het begint erop te lijken dat "Dr. Andrew Huff" iets verbergt.

Hij was VP van EcoHealth Alliance, maar weet niet dat zijn bedrijf betrokken was bij Hunter Biden's Metabiota en Labyrinth in Oekraïne?

Voormalig directeur van EcoHealth Alliance negeert de betrokkenheid van zijn bedrijf bij Oekraïne, en hij noemt MIJ de psyop?

MOET LEZEN!



Twitter ()
Clandestine
1) Now that you all have seen how @AGHuff is unjustly smearing me for my reporting on the connections between SARS-CoV-2 and Ukraine; let me show you the connections via documentation that Huff arrogantly claim doesn’t exist.

See Labyrinth Global Health.


Dorothé
 
1677912818095.png

LMAO! Kijk @AGHuff de doelpalen verplaatsen 😂

Als hij geconfronteerd wordt met het bewijs, herhaalt hij gewoon "covid werd verspreid in augustus/september 2019".

EN? Wat heeft dat te maken met WAAR het virus vandaan kwam?

In een vergetelheid raken.

Loop die beschuldigingen terug jongen 😂

Dorothé
 
1677912881604.png
1677912895799.png
Hij werd gepakt, nu verandert hij het verhaal.

Dorothé
 
1677912970549.png
Ik ben een zeer respectvol en vriendelijk persoon. Maar elke persoon die mij tegenkomt, wordt uiteindelijk platgewalst.

Ik heb Huff maanden geleden gevraagd mee te werken om meer mensen wakker te maken. Hij negeerde me.

Ik probeerde diplomatie. Hij begon een oorlog.

Vergeef me als ik hem beëindig.

Dorothé
 
1677913194891.png
Pardon? @AGHuff

Hier is de DM waarin ik je in februari benaderde en je me negeerde.

Je hebt me nooit om iets gevraagd tot gisteren, en toen heb je me meteen geblokkeerd.

Waar had ik het over? Ik wachtte op jou!

Liegende klootzak... prikte de verkeerde beer.

Dorothé
 
Zorg ervoor dat je vanavond afstemt op RedPill78 News met Zak Paine! Vanaf 20.00 uur EST!

Zak zal gastheer zijn met als speciale gast niemand minder dan @AGHuff zelf.

Ik denk dat we allemaal moeten horen wat Andrew te zeggen heeft.

Telegram (https://t.me/OfficialRedPillNews/6670)
Official RedPill78 Channel
Tonight @ 8pm est Dr. Andrew Huff, EcoHealth Alliance whistleblower & government target, joins us!

The Truth About Wuhan with Dr. Andrew Huff on Fri. Night Livestream

Rumble: https://rumble.com/v2blhs6-the-trut...ri.-night-livestream.html?mref=2fkof&mc=5d8be

Dorothé
 
1677913311160.png
Terwijl @AGHuff niet in de live show is met @RedPill78 deelt hij laster van de Daily Beast 😂

Alsof dat op een of andere manier al het bewijs ontkracht dat ik op hem heb losgelaten?

Hij is verworden tot het aanvallen van de boodschapper, omdat hij niet over de boodschap kan debatteren.

Zielig 😂

Dorothé
 
Holy shit...

Jongens... @AGHuff zei net letterlijk dat hij denkt dat ik een PSYOP leid omdat een paar naamloze mensen, waarvan hij vermoedde dat het Russische agenten waren, hem in het verleden benaderden met vragen over de biolabs in Oekraïne.

Hij zei: "Muh Rusland!"

Met nul bewijs... Mijn hemel.

Dorothé
 
Oké allemaal, de laatste.

Huff ging naar RedPill78 en legde zijn positie bloot. Hij probeert jullie allemaal in zijn gratie te krijgen, en hij is al begonnen met het idee dat dit niet opzettelijk was en dat het per ongeluk was.

Hij neemt blindelings aan dat China verantwoordelijk is en gaat voorbij aan de betrokkenheid van de VS, met name Oekraïne.

HUFF IS DE PSYOP!



Twitter ()
Clandestine
1) @AGHuff on @RedPill78, just said that he changed his opinion on “intentional vs accidental” and says he’s no longer believing it was intentional, because China would have had vaccines ready and their economy was harmed.

You dolt, you are ASSUMING China is responsible…

Dorothé
 
Vriendelijke herinnering aan de rest van de jakhalzen die er over denken om een mep te nemen.

Ik heb je beleefd gewaarschuwd.

Dorothé
 
Russell Brandt is een toegegeven voormalige drugsverslaafde, die een kerel in de badkamer aftrok om te zien hoe het was.

En hij is veel geestiger, intelligenter, snugger en spraakzamer dan de MSNBC "nationale zaken analist".

Authenticiteit overtroeft functietitels.

De waarheid wint altijd.


Telegram (https://t.me/chiefnerd/7087)
Chief Nerd
Bill Maher & Russell Brand on the Suppression of the COVID Lab Leak Theory

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.165
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan