BioClandestine


Wanneer we de recente bevestiging van Trump in overweging nemen dat de inhoud van de documenten betrekking heeft op misdaden van de Deep State, kunnen we een strategische waarde zien in Barr's gepraat over Trump's aanklacht.

Barr voedt het valse MSM-verhaal en houdt de NORMIES bezig met de SITUATIE; die, volgens Trump, misdaden van de Deep State zal blootleggen.

De ENIGE reden waarom links aandacht schenkt, is omdat ze denken dat het naar Trump leidt. In plaats daarvan worden ze in de val gelokt.

Barr bengelt een wortel.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Telegram (https://t.me/PepeMatter/11665)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Bill Barr seems to be insinuating that Trump should and will be indicted.
Yet he was the one who protected Durham from being shut dow...

Dorothé
 

En voor degenen die zeggen: "Ik vertrouw Barr niet, hij is van de Diepe Staat!"

Hier is waarom je het mis hebt.

Denk je dat Trump Barr in zijn kabinet heeft benoemd, zonder hem te controleren of te weten waar zijn loyaliteit ligt?

Denk je dat Trump de Republiek redt en een man van het andere team heeft aangesteld om de DOJ te controleren?

Als je denkt dat Barr DS is, beschuldig je Trump ervan een imbeciel te zijn, en toch blijf je die imbeciel steunen...

Of je denkt dat White Hats de baas zijn, of je denkt van niet.

Barr's acties komen ons ten goede.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
Voor degenen die zich afvragen welke "wortel" de linkerzijde / schapen najagen:

Links volgt de inval van de FBI op de voet, en denkt dat de documenten leiden tot de ondergang van Trump.

Ze denken dat ze Trump deze keer echt gaan "pakken". Aanklacht, gevangenisstraf, een slechte krantenkop, iets, wat dan ook. Ze weten niet wat ze najagen, ze zijn er alleen zeker van dat het slecht is voor Trump.

Dus nu eist de hele wereld om te zien wat er in de documenten staat.

En volgens Trump, zijn de documenten DECLAS.

Normies zijn onbewust BEGGING voor DECLAS!


This is DECLAS!Dit is DECLASS!​


Clandestineclandestien
16 hr ago16 uur geleden
389389
3535


ENORME onthullingen met betrekking tot de inhoud van de documenten die door de FBI in Mar-a-Lago in beslag zijn genomen. Trump maakte enkele opmerkingen aan Newsmax en nu zegt Devin Nunes vandaag dat hij denkt dat de documenten over Russiagate gaan.
In Report vandaag van Newsmax beweert Trump dat hij ze onder Executive Privilege hield, om ZE TE BESCHERMEN TEGEN VERNIETIGING DOOR DE DIEPE STAAT. 1
1662738668251.png
"Ik denk dat ze dachten dat het iets te maken had met de Rusland, Rusland, Rusland hoax,"
Aanvankelijk vond ik dit eigenaardig, omdat Trump zelf vorige week bevestigde dat sommige documenten betrekking hadden op de Iran Deal, toen hij deze post van Paul Sperry weerlegde.


Maar op basis van de meest recente opmerkingen van Trump aan Newsmax, gaan de documenten in wezen over ALLES! Trump zei dat de documenten in kwestie "een Deep State-complot tegen hem blootleggen". Dat is de reden waarom hij ze heeft vrijgegeven en de documenten heeft meegenomen voor bescherming. Er zijn naar verluidt "11 sets documenten" waarin de FBI geïnteresseerd was.

Waar gaan de documenten dan over? ALLE documenten over de misdaden van Deep State waarvan Trump bang was dat ze ze zouden vernietigen. Dat kan een breed scala aan onderwerpen omvatten. Tot nu toe kennen we enkele van de documenten die betrekking hebben op de Iran Deal en Russiagate/Crossfire Hurricane, maar van welke andere misdaden is Trump op de hoogte die hij zou willen voorkomen dat de Deep State wordt vernietigd? Uranium een? Libië? Haïti? Benghazi? 9/11? JFK-moord?

Wat er verder ook in die documenten staat, Trump insinueert dat de FBI ze wil ophalen om te voorkomen dat hij ze aan het Amerikaanse volk laat zien.

"Ze waren bang dat er dingen in zaten - een deel van hun zwendelmateriaal."
Zien jullie allemaal wat hier gebeurt... alle documenten in kwestie zijn de DECLAS-documenten!!!

Alle documenten waar we al jaren op wachten... Trump nam ze mee naar huis onder Executive Privilege (net als Obama), en nu zit de Deep State achter hen aan. En nu slaagde Trump er op de een of andere manier in om het hele publiek te laten eisen wat er in die documenten staat …

De normen smeken onbewust om documenten over de Iran Deal, Russiagate en de rest van de schat aan bewijs van Deep State-misdaden te zien.

Dat is de reden waarom hij zo onvermurwbaar is om ze openbaar te maken, en waarom de FBI/DOJ koortsachtig alles en nog wat over de inhoud van de documenten redigert.

Het podium is klaar voor DECLAS. De normies kijken reikhalzend uit naar deze documenten. Ze weten dat de documenten bestaan. Het is het meest besproken verhaal op aarde. Ze kwijlen van verwachting, omdat de media hen hebben verteld dat dit leidt tot de ondergang van Trump.

Terwijl links denkt dat ze dichterbij komen, heeft Trump zojuist bevestigd dat de boemerang van kracht is. De documenten betrekken hem niet, ze betrekken de vijand bij al hun meest gruwelijke misdaden, en Trump wil dat ze openbaar worden.

Ik weet niet zeker hoe het afloopt, of hoe DECLAS er "legaal" uitziet, maar wat ik wel weet, is dat de hele wereld BEDEKKT om te zien wat er in die documenten staat. En de documenten zijn allemaal van de Deep State misdaden. De DECLAS-docs die ons al jaren worden beloofd. De documenten die de nagel aan de doodskist van de vijand zullen zijn.

Mensen... de FBI-inval opende de deur naar DECLAS... of Trump nu de FBI controleert of niet, het is overduidelijk dat Trump de situatie onder controle heeft.

-Clandestien

Dorothé
PS: Ik zie nu bij het doorlezen dat hij dit artikel opnieuw onder de aandacht gebracht heeft. Maar beter dubbel dan niet!
 
Laatst bewerkt:

De nucleaire waakhond van de VN, het hoofd van de Internationale Organisatie voor Atoomenergie (IAEA), roept op tot de onmiddellijke instelling van een nucleaire beschermingszone rond de kerncentrale van Zaporizjzja.

De centrale is al maanden onder Russische controle, en het zijn de Oekraïense strijdkrachten die de centrale beschieten. Maar de VN kiezen ervoor om dat handige detail weg te laten in hun rapporten en in deze aankondiging.

Wees voorzichtig. We weten nog steeds niet zeker of de IAEA eerlijk handelt, of dat ze een bijbedoelingen hebben.


Telegram (https://t.me/disclosetv/9181)
Disclose.tv
NOW - IAEA chief calls for an immediate nuclear safety and security protection zone at Ukraine's Zaporizhzhya nuclear power plant...


@disclosetv

Dorothé
 

Houd er ook rekening mee dat de IAEA momenteel onderzoek doet naar de nucleaire productie van Iran en de informatie over Obama's 2015 Iran Deal.

Ik heb geen bewijs om te suggereren dat ze verband houden, maar ik vind het vreemd dat de IAEA tegelijkertijd situaties in Deep State-proxy's Oekraïne en Iran onderzoekt.

De IAEA is uit het niets gekomen en kijkt momenteel waar de metaforische 'lichamen begraven liggen'.

Mar-a-Lago Raid Connected to Ongoing UN Nuclear Investigation of IRAN?! Mar-a-Lago Raid verbonden met lopend VN-nucleair onderzoek naar IRAN?!​


Clandestineclandestien
Sep 77 sep
328328
1717

HEILIGE SHIT…
De Internationale Organisatie voor Atoomenergie (IAEA), de Internationale Nucleaire Waakhond van de VN, heeft zojuist een rapport afgerond met betrekking tot een lopend onderzoek naar de nucleaire wapenvoorraad van Iran. Ze hebben zojuist bevestigd dat het aan het GROEIEN is. 1

1662739261458.png
Wat betekent dit? Het betekent dat hoewel Obama Iran 150+ MILJARD dollar van de belastingbetaler gaf om GEEN kernwapens te maken, ze het toch deden. Anons wist dit al, maar waarom is de IAEA NU in Iran? Waarom onderzoeken ze NU de nucleaire wapens van Iran? Iran Deal in de Amerikaanse nieuwscyclus? Mar-a-Lago Docs over Iran Deal?

Er MOET een verband zijn tussen het IAEA-onderzoek in Iran en de FBI-inval in Mar-a-Lago. Trump bevestigde ons dat de documenten in kwestie over de Iran-deal gingen. De data op de foto's bevestigen dat het over de Iran Deal gaat. En toevallig voerde de internationale nucleaire waakhond van de VN een onderzoek uit naar de nucleaire productie van Iran op hetzelfde moment dat de FBI de privédocumenten van Trump nodig had met betrekking tot Obama's Iran Deal... er is iets aan de hand.

Screenshot hieronder van Paul Sperry die Trump op 31-08-08 opnieuw de waarheid vertelde:



Mensen... de FBI-inval is aanzienlijk groter dan Amerika, of Trump wordt aangeklaagd voor het onjuist opslaan van documenten die hij al heeft vrijgegeven... Dit is een wereldwijde nucleaire situatie... en zoals ik al weken zeg, het gaat over OBAMA!

Ik weet niet zeker of de FBI samenwerkt met de VN om te proberen Trump neer te halen, of dat ze Obama proberen neer te halen, of dat ze proberen hun eigen kont in te dekken voordat de IAEA erachter komt over Obama's Deep State-brij fonds via de Iran-deal. Geen idee. Maar het is geen toeval dat Obama's 2015 Iran Deal het epicentrum vormt van een lopend internationaal onderzoek door de hoogste diplomatieke instantie ter wereld, en tevens het bronmateriaal is van de presidentiële documenten die zijn gestolen uit Mar-a-Lago.

Samenvattend, de VN onderzoeken de nucleaire productie van Iran, met name de Iran Nuclear Deal van 2015, die hen zal leiden naar skeletten in de kast van Obama. Staat Obama onder internationaal nucleair onderzoek?

Ik weet niet zeker aan welke kant de IAEA (VN) in deze situatie staat. Door te concluderen dat de nucleaire voorraad van Iran is gegroeid, vermanen ze indirect Obama en het mislukken van de Iran Nuclear Deal.

Er ontbreken nog steeds veel te veel stukjes van de puzzel, maar ik denk dat dit met veel meer te maken heeft dan alleen de FBI. Dit heeft te maken met een INTERNATIONAAL ONDERZOEK!

-Clandestien

Dorothé
PS: Ik zie nu bij het doorlezen dat hij dit artikel opnieuw onder de aandacht gebracht heeft. Maar beter dubbel dan niet!
 
Laatst bewerkt:
1663006047310.png

Ik analyseer en schrijf een artikel over het Flynn interview met The Western Journal op dit moment, maar iets viel me visueel op.

Vergeef me als dit al aan de orde is geweest, maar ik zie niemand erover praten, maar Generaal Flynn's speld op zijn shirt.

Voor mij lijkt het op een Betsy Ross vlag variatie dat is een volledige cirkel, en geen sterren. Is iemand hier bekend mee?

Betsy Ross vlag was de Revolutionaire vlag. Was dit een aanval op de koningin? Bedoelt hij dat we nu in een revolutie zitten?


Dorothé
 
1663090266369.png

Dus Trump herriep dit. Wat ons heel wat zegt.

Of je jezelf nu wel of niet als een Q-aanhanger beschouwt, de realiteit is dat Trump de brutaliteit waarin hij met Q associeert blijft escaleren.

En denken we dat Trump zich vrijwillig en herhaaldelijk zou associëren met een desinformatiecampagne van de Deep State? Of een onbekende variabele?

Strategisch gezien is de enige manier waarop Trump zich openlijk zou associëren met Q, als hij het op een of andere manier controleert.

En als Trump achter Q zit, maakt dat het dan niet "echt"?

-Clandestiene

Dorothé
 
Filmpje
Dit was onvermijdelijk vanaf het begin.

Deze hele situatie is gecontroleerd, de schade aan de vijand gemaximaliseerd, de innerlijke werking van Twitter en de Deep State entiteiten die het platform gebruiken voor snode middelen blootgelegd, allemaal direct binnen het gezichtsveld van de normies.

En precies op tijd. Elon zal de controle over de machine hebben voor de midterms. Wat betekent dat wanneer de oktober verrassing komt, de Deep State het niet kan censureren zoals ze deden met Hunter's Laptop.

Controle over Twitter is van onschatbare waarde.

-Clandestiene

Dorothé
 
Als jullie het nog niet gezien hebben, Zak Paine aka RedPill78, is zijn eigen substack pagina begonnen!

Zijn eerste artikel, met hulp van John Mark Dougan, gaat over vernietigende onthullingen met betrekking tot de betrokkenheid van de VS en de betrekkingen met Oekraïne!

Zak doet al jaren geweldig werk. Als u een fan bent van zijn show, kunt u hem nu volgen op substack om zijn werk in geschreven vorm te krijgen.



En het artikel van Zak op Substack:
 
Dus Hillary Clinton betaalde een letterlijke Russische spion (Danchenko), om bewijsmateriaal over Trump te fabriceren, dat vervolgens door corrupte agenten binnen de FBI werd voorgelegd aan de FISA rechtbank, om het bespioneren van Donald Trump te rechtvaardigen.

En toen Trump en America First GOP-leden als @DevinNunes begonnen te kijken waar de lijken begraven lagen, huurde de FBI Danchenko in als informant in een poging hun activiteiten te verbergen voor het toezicht van het Congres en de openbaarheid.

Of in lekentaal...

TREASON!


 
Het is 2016. Je werkt de hele dag, komt nauwelijks rond.

Je wilt een verandering in leiderschap, dus in november stem je op Trump.

Ondanks de wil van het volk, vonden de DNC en malafide elementen binnen de Amerikaanse regering, uw stem irrelevant. Ze namen uw belastinggeld en gebruikten het om een letterlijke Russische spion te betalen om te liegen tegen de FBI, zodat ze de man waar u op stemde konden bespioneren, besmeuren en vernietigen.

Een regering die de wil van het volk niet respecteert, is geen democratie. Het is slavernij.

-Clandestiene

Dorothé
 
1663264061976.png
Dus het POTUS Twitter account gebruikte een zeer vreemde zin om Biden's huidige acties te beschrijven.

"De treinen rijden op tijd".

Deze zin is vergelijkbaar met een beroemde politieke cartoon, die betrekking heeft op Mussolini's fascistische Italië.

In wezen betekent het dat je geen vrijheden hebt en dat de staat alle aspecten van je leven beheerst, "maar de treinen rijden tenminste op tijd". Dat betekent dat alles soepel verloopt in een dictatuur, maar ten koste van individuele vrijheid.

Geeft Biden toe dat hij een fascistische dictator is?

-Clandestiene

Dorothé
 
Trump bevestigt mijn gevoel rond de aanklacht situatie. Als Trump zou worden aangeklaagd, zou dat te veel zijn voor het publiek en zeker leiden tot chaos.

Trump heeft het hof van de publieke opinie al gewonnen. En als Trump aanklagen een optie was, en de Deep State had de touwtjes in handen, dan hadden ze dat al lang gedaan.

Zij trekken niet aan de touwtjes. Trump is veilig.

Telegram (https://t.me/PepeMatter/11779)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Trump on the possibility of being indicted:
"I don't think the people of the United States would stand for it....you'd have problems in this country the likes of which we've never seen before... I don't think they'd stand for it...especially since they know I'm totally innocent."

Dorothé
 
Ik denk dat de Anon gemeenschap niet zo enthousiast is over deze situatie als we zouden moeten zijn, omdat we ongevoelig zijn voor deze realiteit. We weten deze shit al 5 jaar. De hoogste echelons van de DNC, IC, Media, Big Tech, etc., spannen samen om Donald Trump illegaal uit zijn ambt te zetten. Verraad, opruiing, samenzwering. Al het bovenstaande.

Dit is niets nieuws voor ons, maar het begint tot bloei te komen, in de vorm van bewijs, toelaatbaar in de rechtbank.


 
Nou, als de documenten gaan over de Iran Deal, Russiagate, en al het bewijs dat volgens Trump "vernietigd of begraven dreigde te worden door de deep state", dan ging de inval misschien nooit over Trump.

Trump heeft vanaf het begin volgehouden dat de betreffende documenten leiden tot Deep State misdaden.

Trump lijkt de situatie te controleren.

-Clandestine


 
[ Video ]
There is absolutely no reason for Putin to be discussing special military units randomly.

Why would this girl be asking permission from Putin, on camera, to name a falcon "Storm"?

Why did Putin need to bring up the ongoing Special Military Operation in Donbas? An operation that Putin claims will result in the end of "Liberal Globalism".

This entire thing looks heavily scripted.

Trump and Putin escalating comms 👀

-Clandestine

Vertaling:

Er is absoluut geen reden voor Poetin om zomaar speciale militaire eenheden te bespreken.

Waarom zou dit meisje voor de camera toestemming vragen aan Poetin om een valk "Storm" te noemen?

Waarom moest Poetin de lopende speciale militaire operatie in Donbas ter sprake brengen? Een operatie die volgens Poetin zal leiden tot het einde van het liberale globalisme.

Dit hele ding lijkt zwaar gescript.

Trump en Poetin escaleren communicatie 👀

-Clandestiene

 
Sorry allemaal, ik weet dat ik de hele avond stil ben geweest. Ik neem het allemaal in me op. Ik worstel om het fenomeen dat we ervaren te verwoorden.

Trump's escalerende en herhaalde gebruik van bijna directe communicatie. Trump's gebruik van bijeenkomsten om het publiek te normaliseren. Trump's onderwerpen waren Durham, mensenhandel, corrupte media, gestolen verkiezingen.

Alles wijst erop dat dit een gecontroleerde situatie is, met publieke acceptatie en normalisatie in overweging genomen.

DIT IS EEN MILITAIRE OPERATIE!

Dat hebben we altijd geweten. Maar vanavond voelt het anders.

-Clandestiene

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.786
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan