BioClandestine


De FBI bemoeide zich schaamteloos met de verkiezingen van 2020, handelde op een Orwelliaans/Fascistische manier, controleerde particuliere ondernemingen om de grondwet te omzeilen en dekmantel te zijn voor Biden en de DNC.

Verraad, opruiing, enz.

Maar waar ik in geïnteresseerd ben, is de mogelijkheid van een terugroeping/bijzondere verkiezingen.

Hoe moeilijk zou het zijn om Trump en Biden's naam op het stembiljet te krijgen?

Voor zover ik weet, is er geen wettelijk precedent of amendement voor het terugroepen van presidentsverkiezingen.

-Clandestine

Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/3048)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
DJT hinting that we need to have a new Election immediately 👀
1661795817822.png

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 

Trump onthulde zijn plan om zijn ambt weer op te nemen.

Als Trump dit voor elkaar krijgt, slaat hij vele vliegen in één klap.

Het zou niet alleen voor de normies bevestigen dat kiezersfraude echt is, maar vooral bevestigen dat Trump-aanhangers niet die marginale minderheid zijn. Het maakt de schapen vatbaar voor het volgen van groepsdenken en maakt de media nutteloos.

Zie al mijn analyses over de situatie hier!

Trump 2022?​

1661803739499.png
Trump heeft de 2020 fraude situatie laten escaleren met zijn verklaring vandaag op Truth Social. Trump zinspeelt nu op de mogelijkheid om nieuwe verkiezingen te houden.

Ikzelf en vele anderen flirtten met dit idee als een mogelijke remedie tegen fraude in de 2020-verkiezingen. Ik besprak deze mogelijkheid met Zak Paine, Scott Anderson, en Congreslid J.R. Majewski een paar maanden terug, en ik stelde het voorlopig uit, omdat er geen juridisch precedent of amendement op de grondwet is dat een terugroepactie voor een presidentiële verkiezing aanpakt.

We zijn op weg naar onbekende wateren, maar Trump heeft ons net een grote hint gegeven met zijn waarheid vandaag. Wat de vraag oproept: hoe moeilijk zou het zijn om de naam van Trump en Biden op de tussentijdse verkiezingen van 2022 te zetten? Het is al een langverwachte federale verkiezing. Het is zeker haalbaar.

Dit zou verklaren waarom Trump zo campagne voert. Het zou verklaren waarom hij zich nog steeds presidentieel gedraagt, en waarom hij nog niet heeft verklaard dat hij zich kandidaat stelt in 2024. Het lijkt er in ieder geval op dat Trump van plan is om eerder dan 2024 terug te zijn, en het lijkt erop dat hij zojuist zijn manier(en) heeft onthuld om dat voor elkaar te krijgen.

Ik dacht dat de meest directe weg zou zijn om de midterms te winnen met filibuster-proof supermajorities, waardoor de Dems nutteloos, benoemen Trump als voorzitter, impeach Biden en Harris, en Trump is president. Trump ontkende dit als een mogelijkheid, en nu zie ik waarom. De normies moet worden getoond hoeveel de natie werkelijk Donald Trump steunt.

Waarom? Mensen zijn zeer vatbaar voor groepsdenken en mob-mentaliteit. We hebben de aangeboren drang om "erbij te horen" in de groep uit de aangeboren FEAR om te worden verstoten. Daarom voelen de linkse schapen zich zo gerechtvaardigd om Trump-aanhangers te discrimineren en te haten. Omdat de media hen heeft geconditioneerd om te geloven dat "iedereen het doet". De schapen weten niet wat ze doen, ze doen alleen maar wat ze denken dat ze zouden moeten doen.

Maar wanneer het tij keert en het publiek niet alleen ziet dat er echt fraude is gepleegd, maar ook ziet hoeveel mensen legitiem op Trump hebben gestemd, zullen de schapen psychologisch in de war raken. Ze zullen moeten accepteren dat ze niet de meerderheid zijn die ze dachten te zijn. En wanneer ze geconfronteerd worden met de realiteit dat "iedereen Trump steunt", zullen velen hun Oekraïense en BLM-vlaggen dumpen, louter als een middel om "erbij te horen".

Ja, er zullen nog steeds de ongelukkige 4-6% zijn die nooit herstellen van hun hersenspoeling, en weigeren om de realiteit voor altijd te accepteren. Maar grotendeels zou het overdoen van de presidentsverkiezingen van 2020 de normies en masse wakker schudden, en hen de psychologische en sociale "vrijheid" geven om de realiteit te aanvaarden dat Trump niet is wat de media van hem voorspiegelen. Een groot percentage van de mensen is het eens met het beleid van Trump, maar durft hem niet openlijk te steunen, of zelfs maar te overwegen om dat te doen, uit angst voor tegenreacties of ostracisme.

Deze verkiezing zou die sociale druk wegnemen en het groepsdenken ingrijpend veranderen en de resterende macht van de media over de massa's aanzienlijk verminderen. Hun enige macht ligt in het controleren van het groepsdenken. Hoe kunnen ze de schapen ervan overtuigen dat "iedereen Trump haat" als hij net een enorme verpletterende verkiezing heeft gewonnen?

Naast de psychologische invalshoek zou het, als Trump dit voor elkaar krijgt, ook al zijn vijanden beschuldigen van hoogverraad en misdaden, en bewijzen dat Trumps verhalen over corruptie bij de FBI en misdaden van de DNC/Deep State, enzovoort, juist zijn. Het zou de schapen ook erg boos maken omdat ze zo zwaar gedupeerd zijn door mensen die ze vertrouwden, waardoor ze vatbaarder worden voor het accepteren van mogelijkheden dat deze mensen ANDERE misdaden hebben gepleegd. Zeg maar de productie van biologische wapens, misschien?

Wat betreft de vraag HOE Trump dit voor elkaar krijgt, ik heb geen idee, maar hij zou er niet publiekelijk over praten als hij geen plan had om het voor elkaar te krijgen. En deze mogelijkheid zou vele vliegen in één klap slaan, en de Deep State volledig weerloos maken zonder controle over het groeps-denken, en dus dreigen uit te sterven.

-Clandestin

Dorothé
 

Na jarenlang te zijn uitgestoten, gediscrimineerd en aan de schandpaal genageld, is de ultieme wraak om tegen al die mensen te zeggen: "Graag gedaan".

-Clandestine

Dorothé
 

Of je nu gelooft dat Q "echt" is, nep, een LARP, Russische desinformatie, een goede psyop, een slechte psyop, of een of andere kerel in zijn kelder; de realiteit is dat Trump zich blijft associëren met de Q gemeenschap en deze blijft voeden.

Dat betekent dat er twee scenario's zijn:

A) Trump en zijn team zijn verantwoordelijk voor Q en hebben het gebruikt om de media te omzeilen

B) Q komt van een bron die niets met Trump te maken heeft, het heeft zijn basis overgenomen, en Trump heeft het laten gebeuren en voedt het

Stem hieronder op welke van de twee jij denkt dat het is:

Dorothé
 

Of je nu gelooft dat Q "echt" is, nep, een LARP, Russische desinformatie, een goede psyop, een slechte psyop, of een of andere kerel in zijn kelder; de realiteit is dat Trump zich blijft associëren met de Q gemeenschap en deze blijft voeden.

Dat betekent dat er twee scenario's zijn:

A) Trump en zijn team zijn verantwoordelijk voor Q en hebben het gebruikt om de media te omzeilen

B) Q komt van een bron die niets met Trump te maken heeft, het heeft zijn basis overgenomen, en Trump heeft het laten gebeuren en voedt het

Stem hieronder op welke van de twee jij denkt dat het is:

Dorothé
86% ja!

Mike
 

Goed, we zijn het er dus allemaal over eens dat Trump en zijn team (MIL INTEL) achter de Q operatie zitten.

Dat brengt me bij mijn punt. Aan al diegenen in de Trump-basis die twijfelen over "Q", jullie moeten accepteren dat Trump er op de een of andere manier achter zit.

Dat betekent dat als je Trump vertrouwt en/of steunt, je dat moet doen, wetende dat hij achter de Q-droppings zit.

Je kunt op dit moment niet echt het één steunen zonder het ander. Trump's verhalen zijn Q verhalen. Ze zijn één en dezelfde.

-Clandestine

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
1661970804011.png
26 augustus 2018 was de dood van John McCaine.

9 mei 2018 was precies rond de tijd dat Trump zich terugtrok uit de Iraanse NUCLEAR deal.

Zijn dit de documenten waarvan de FBI beweert dat het "nucleaire documenten" zijn?

En hoe speelt John McCaine een rol?

ZEER pikant inderdaad.

Dorothé
 
1662015370296.png
Er is absoluut geen kans dat de FBI de situatie zo erg zou verknoeien. Onze vijanden zijn dom, maar ze zijn niet zo dom.

Voor mij bevestigt dit dat de hele situatie onder controle staat van witte hoeden. Zoals de resultaten duidelijk aangeven zijn Trump en de witte hoeden de weldoeners van deze saga. Het enige wat er gebeurt is dat de normies zien dat de FBI en DNC te ver zijn gegaan.

Het rechtvaardigt de toekomstige reactie van Trump.

Dit is gecontroleerde vernietiging.

-Clandestine

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
1662015425587.png
Holy shit... het gaat over de Iran-deal!

Dat betekent dat deze data belangrijk zijn, en dat de data op een of andere manier met elkaar in verband staan. Anders zou de FBI geen foto's nemen van hen samen.

Het voelt alsof dit een omweg is naar DECLAS.

En precies op tijd.


Dorothé
 
Boemerang in aantocht!

De hele situatie ontvouwt zich en de docs in kwestie gaan niet over Trump's misdaden, ze gaan over Deep State misdaden.

Het gaat over de Iran-deal.

De Iran Deal was een $100+ miljard doorsluisfonds, waarbij alle vijanden van Trump betrokken waren bij hoge misdaden en verraad.

Zie al mijn analyses over de ontvouwende situatie rond de Mar-a-Lago inval!

ABSOLUTE MUST READ!

It’s About The Iran Deal!| Het gaat over de Iran-deal!​

1662015551156.png
Oké, het is tijd voor een diepgaande analyse van de escalatie van de Mar-a-Lago inval.

Voor degenen die het niet gezien hebben, iemand (naar verluidt de FBI), heeft deze foto gelekt, van de FBI inval. De documenten liggen op de vloer in Mar-a-Lago. Terwijl iedereen ruzie maakt over wie ze daar neergelegd heeft, zit het sap in de foto.
1662015823711.png
Je zult hier een paar eigenaardige dingen opmerken. Ten eerste, de FBI heeft de top van de documenten gewist, maar de data zichtbaar gelaten. En u zult ook deze vreemd geplaatste, ingelijste cover van TIME Magazine opmerken.

Laten we beginnen met de data.

26 augustus 2018 (2 documenten)

9 mei 2018 (1 document)
1662015851284.png
Ik heb gepost toen ik deze data zag dat het grote nieuws op deze dagen was: 1

9 mei 2018- Trump trekt zich terug uit Obama's Iran Nuclear Deal2

26 augustus 2018- Het nieuws van de dood van John McCain wordt bekend. De volgende dag ontmoet de president van Kenia Trump in het Witte Huis3
1662015909099.png
Ik weet nog steeds niet waarom deze van belang zijn of of ze gecorreleerd zijn, maar een paar uur nadat ik over de Iran-deal had gepost, bevestigde Trump het met een waarheid waarin Paul Sperry werd geciteerd over de documenten met betrekking tot de Iran-deal.4
1662015959243.png
Dus waarom zou de Biden Admin achter Trump's documenten over Obama's nucleaire deal met Iran aanzitten? Waarom zijn ze zo bang dat Trump ze heeft?

Herinner je je de kratten met geld die naar Iran zijn gestuurd? Plus de tientallen miljarden dollars die naar Iran zijn gestuurd om geen kernwapens te bouwen. Zodat ze het geld dat Obama ze gaf, gebruiken om wapens te bouwen...

Ik weet het niet zeker, maar het lijkt er sterk op dat Biden Admin de FBI heeft bewapend om deze documenten illegaal te achterhalen, uit angst dat Trump ze zou vrijgeven. Dekking voor hun Deep State overlords.

Maar dan zien we deze vreemd geplaatste TIME magazine cover, precair weggestopt in de foto. En het is duidelijk niet per ongeluk. Waarom zou de FBI het opnemen, en waarom heeft Trump het ingelijst en wacht hij op hen?
1662015993792.png

Er wordt veel gespeculeerd over waarom de FBI het bij de documenten heeft gelegd. Velen zeggen dat het een manier is om Trump te treiteren, maar ik zie dat helemaal niet. Strategisch gezien, is het niet logisch dat ze het erbij doen. Als ze er op uit waren om Trump te "pakken", dan zouden ze hem gewoon pakken. Waarom deze schijnvertoning?

Voor mij, dit schreeuwt het tegenovergestelde. Dat White Hats de situatie onder controle hebben. De inval bij de FBI is een operatie van de Witte Hoeden, een operatie die de toekomstige reactie van Trump (ontmanteling van de FBI) zal helpen rechtvaardigen, zijn steun in de aanloop naar de midterms zal vergroten en de misdaden van de Diepe Staat zal blootleggen.

En eerlijk gezegd werkt het perfect. Trump wint deze ruil HANDJIJDIG. Zijn steun schiet omhoog. Hij wint het hof van de publieke opinie. Al zijn verhalen worden direct bevestigd in het gezichtsveld van de normies. Biden en de Dems zien eruit als de fascistische dictators die ze zijn, en Trump is ongeschonden gebleven.

Nu met de toevoeging dat Trump heeft bevestigd dat dit over de Iran-deal gaat; deze foto ziet er niet uit als de Deep State die Trump beschimpt, het ziet er uit als Trump die de Deep State beschimpt.

Obama's Iran-deal, de dood van McCain, Kenia, en een ingelijste Magazine cover van de Deep State spelers die Trump bespioneren (Spygate). Wat hebben ze gemeen? Ze leiden allemaal naar OBAMA.

Alle documenten in kwestie gaan over situaties die niet slecht zijn voor Trump, maar slecht voor de Deep State.

Ik denk dat we zullen moeten afwachten, maar het ziet er duidelijk niet naar uit dat Trump in gevaar is. In feite voelt en lijkt het alsof hij in het offensief is. Het voelt als een versnelde route naar DECLAS.

-Clandestine

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
1662016370222.png
Oké, ik heb misschien iets gevonden.

De docs noemen 26 augustus 2018, dat was een zondag, Trump heeft geen publieke optredens gedaan.

De volgende dag ontvangt Trump de president van Kenia in het Witte Huis... en de linkse media haten het...

Ik weet niet of dit de connectie is van de Mar-a-Lago documenten, maar er is een hoek daar.

Iran-deal, Kenia, Spygate.

Alles leidt naar Obama.


Dorothé
 
There’s a lot of speculation as to why the FBI chose to place it on the floor with the docs and include it. Many are saying it’s a way to taunt Trump, but I’m not seeing that at all. Strategically, it makes no sense for them to include it. If they were out to “get”Trump, they would just get him. Why the charade?

To me, this screams the opposite. That White Hats are in control of the situation. The FBI raid is a White Hat op, normie waking operation, which will help justify Trump’s future response (dismantling the FBI), boost his support going into midterms, and expose Deep State crimes.

Trust Wray.
Optics are important.

Mike
 
1662052285178.png
Ze weten het nog niet, maar de normies staan op het punt een enorme dosis realiteit te krijgen.

En op de klassieke White Hat manier, hebben we de normies er eerst voor laten BEGINNEN.

Net als bij het Mueller-onderzoek hebben we de normies verleid om al hun ogen op te steken, door ze de optiek te geven dat de situatie negatief was voor Trump, om Trump vervolgens vrij te pleiten en de misdaden van de Deep State bloot te leggen.

De normies weten niets over de Iran-deal, maar ze staan op het punt om erachter te komen.

-Clandestine

Dorothé
 
Ik kan je nu al zeggen dat als de Diepe Staat het voor het zeggen had, hun plan helemaal goed zou zijn geweest. Foutloos.

Het feit dat de situatie zo ernstig is verslechterd, bevestigt nog meer dat dit een volledig gecontroleerde White Hat operatie is.

Als de Deep State de touwtjes in handen had, zou Trump worden geëlimineerd, zouden Truth Social en Telegram niet bestaan, en zou er geen ander verhaal zijn buiten het MSM script.

U bent getuige van een gecontroleerde sloop.

-Clandestine

Telegram (https://t.me/BennyJohnson/6274)
Benny Johnson
BREAKING: Mike Davis says the FBI is is “tactical retreat” after Trump goes on offense in the wake of the raid on Mar-a-Lago.

Subscribe to The Benny Show: http://bennyjohnson.com/subscribe

Dorothé
 
Ik kan je nu al zeggen dat als de Diepe Staat het voor het zeggen had, hun plan helemaal goed zou zijn geweest. Foutloos.

Het feit dat de situatie zo ernstig is verslechterd, bevestigt nog meer dat dit een volledig gecontroleerde White Hat operatie is.

Als de Deep State de touwtjes in handen had, zou Trump worden geëlimineerd, zouden Truth Social en Telegram niet bestaan, en zou er geen ander verhaal zijn buiten het MSM script.

U bent getuige van een gecontroleerde sloop.

-Clandestine

Telegram (https://t.me/BennyJohnson/6274)
Benny Johnson
BREAKING: Mike Davis says the FBI is is “tactical retreat” after Trump goes on offense in the wake of the raid on Mar-a-Lago.

Subscribe to The Benny Show: http://bennyjohnson.com/subscribe

Dorothé
Ik had net de tweet in Great Awakening gepost. Maar herhaling kan geen kwaad in dit geval.
 
Ik ben op familie-uitstap, dus ik heb dit gisteren gemist, maar als ik zondag terugkom, kunt u een diepgaande analyse verwachten van Biden's wapendeal met Taiwan, en de gelijkenissen met Oekraïne.

De Deep State verbergt duidelijk iets in Oekraïne. China wil ontwortelen wat het ook is. Of het nu gaat om halfgeleiders, of Amerikaanse betrokkenheid bij 1251 biolaboratoria in Taiwan.

Let op de trends

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1662223555577.png

Reuters (https://www.reuters.com/world/asia-...ln-arms-sale-taiwan-pentagon-says-2022-09-02/)
U.S. angers China with potential $1.1 billion arms sale to Taiwan
The U.S. State Department has approved a potential $1.1 billion sale of military equipment to Taiwan, including 60 anti-ship missiles

Dorothé
 
Bedankt voor de informatie, ik ben bezig met het laatste rapport van de Russische MOD.

Sorry voor de vertraging ik ben op familie vakantie en natuurlijk begint alles te knallen.

Ik zal er vandaag niet aan toe kunnen komen, maar morgen kunnen jullie een artikel van mij verwachten.

Voor degenen die het verslag uit Rusland willen zien, zie hieronder.

Rusland wil nu een wijziging in de VN-Veiligheidsraad als ze doorgaan met het negeren van hun plichten.

-Clandestine

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Telegram (https://t.me/mod_russia_en/3915)
MoD Russia
⚡️ Briefing of the Chief of Nuclear, Biological, Chemical and Radiological Defence troops of the Russian Federation Lieutenant General Igor Kirillov


@mod_russia_en
1662225662761.png
Dorothé
 
[ Album ]
Oké, ik ben eindelijk op de hoogte van al het nieuws van het weekend. Wat ik verzameld heb:

-Normies krijgen een stellaire side-by-side met de toespraken van Biden en Trump. Biden ziet er bijna identiek uit als de Orwelliaanse Dictator uit V for Vendetta. Trump ziet eruit en klinkt als de POTUS. Optiek is PERFECT.

-Trump en zijn team worden steeds brutaler in hun communicatie en hun verwijzingen naar Q. Zelfs de MSM zeggen dat Trump Q blijft aanwakkeren.

-Trump is all-in op een nieuwe verkiezing.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.601
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan