BioClandestine

Door mijn afwezigheid moest ik een inhaalslag maken over het nieuws van het weekend.

Dat zette me aan het denken, het is misschien een goed idee om elke week te recapituleren, zodat we gemakkelijker trends kunnen herkennen, en de algemene optiek en verhaallijnen kunnen observeren en hoe ze zich ontwikkelen, om de omgeving beter te begrijpen en komende gebeurtenissen beter te voorspellen.

Ik stel u voor aan mijn eerste versie van Clandestine's Weekly Recap.

Laat me weten wat je ervan vindt!


Clandestine’s Weekly Recap: 08/29/22-09/04/22 |​

Ik had wat tijd ingepland om mijn stekker uit het stopcontact te halen in het weekend, in de hoop dat er niets te gek zou zijn tijdens de vakantie, en natuurlijk zit het weekend vol met nieuws. Dus ik ben een beetje laat op het feest.

Dit heeft me echter geïnspireerd tot een nieuwe wekelijkse rubriek, met de belangrijkste gebeurtenissen van de voorbije week, en een vooruitblik op wat we de komende week kunnen verwachten.

Elke maandagmorgen, hier is de eerste editie van Clandestine's Weekly Recap:

Maandag: 08/29/22

Trump begon de week op Truth Social rampage. Zijn belangrijkste post betrof de bevestiging van FBI inmenging in de 2020 verkiezingen, en de eerste fluisteringen van een "nieuwe verkiezing".
1662405684578.png
We waren er ook getuige van dat FBI-topman Timothy Thibault "ontslag nam" na beschuldigingen van politieke vooringenomenheid in het onderzoek van Hunter Biden. Dit voedt Trumps verhaal dat de FBI gecompromitteerd is.1
1662405713460.png
Dinsdag: 08/30/22

De "gelekte" foto van de FBI Mar-a-Lago inval domineerde de nieuws cyclus.
1662405740623.png
Een foto van Trump's documenten, met data die overeenkomen met activiteiten rond Obama's 2015 Iran Nuclear Deal, was op mysterieuze wijze uitgelekt naar het publiek. Trump zou dit een paar dagen later bevestigen op Truth Social, door een screenshot te posten van Paul Sperry's post van Gettr.
1662405767285.png
De linkse media en de blue-anons vierden dat ze Trump hadden "gekregen", maar de documenten waar de FBI achteraan zat, hadden te maken met Obama. De media begon te watertanden bij het idee dat Trump zou worden aangeklaagd, alleen is dat nooit gebeurd.

Woensdag: 31/08/22

De foto van de FBI-inval bleef het gesprek van de dag, waarbij het publiek de vreemde plaatsing van de ingelijste covers van Trump's TIME Magazine in de foto opmerkte. Er werd gespeculeerd dat de FBI Trump aan het uitdagen was, of dat Trump misschien de Deep State aan het uitdagen was via de FBI.
1662405796814.png
De FBI krabbelde terug, en het verhaal rond de inval bleef in het voordeel van Trump uitvallen en hij won met overmacht de publieke opinie.

Donderdag: 09/01/22

Biden spreekt de natie toe en noemt alle Trump aanhangers fascisten, in een verdeeldheid zaaiende en boze toespraak. Terwijl hij voor een zeer sinister uitziend decor staat. Veel vergelijkingen met Hitler, Sith Lord, enz.

Ik vond het lijken op kanselier Sutler uit V for Vendetta. Je weet wel, de Orwelliaanse dictator die gebruik maakt van massapropaganda, bewapende burgersurveillance, uitgaansverboden, geheime politie, en biologische wapens loslaat op de bevolking... lijkt passend.
1662405831650.png
1662405841447.png
Hoe je het ook wendt of keert, de vooruitzichten voor Biden zijn absoluut slecht. Dit werd alom toegegeven, zelfs in de mainstream en linkse echokamers.

De situatie is zo slecht dat Biden's handlers dit opzettelijk lijken te doen, wat nog meer suggereert dat de withelmen de situatie onder controle hebben.

Zaterdag: 09/03/22

Biden keurt een potentiële wapendeal van 1,1 miljard dollar met Taiwan goed, en sleept ons in NOG EEN proxy oorlog, deze keer met China. Alsof Rusland nog niet genoeg was.

De sfeer rond Taiwan lijkt griezelig veel op die van Oekraïne, en de wanhoop van de Deep State om daar een of andere activiteit te verdoezelen.2
1662405876685.png
Het Russische MIL kwam met een nieuw rapport van het hoofd van de nucleaire, biologische, chemische en radiologische defensie, generaal Igor Kirillov, over de biologische wapens van de VS, waarin hij uitweidde over de "50 door het Pentagon gecontroleerde biologische laboratoria die met zijn geld zijn gemoderniseerd en zich in de nabijheid van de grenzen van de Russische Federatie bevinden".3

Voortbordurend op eerder ontdekte inlichtingen, laat Rusland zien dat ze meer bewijs hebben van het gebruik door de VS en Oekraïne van onbemande drones, uitgerust met spuitbussen, die de door de mens gemaakte ziekteverwekkers via waterdeeltjes in de lucht zouden spuiten, en virussen zouden toedienen aan de plaatselijke bevolking. Denk aan hoe C19 wordt verspreid.

Dit is nog meer bewijs van biologische wapenproductie door schurkenstaten binnen de Amerikaanse regering.
1662405909364.png
Trump hield deze dag ook een bijeenkomst, waardoor de normies een SCHERP contrast kregen om het verschil in optiek tussen Biden en Trump op te merken.
1662405937519.png
Samenvatting:

De normies krijgen enorme rode pil doses met de details van de FBI inval die naar boven komen en de abysmal optics voor Biden van zijn Dictator toespraak. Trump's verhalen worden direct bevestigd in het gezichtsveld van de normies.

De voorspelling van deze week:

We hebben al gezien dat Trump zijn druk opvoert om de verkiezingen over te doen. Hij blijft de FBI publiekelijk afkraken en eist dat ze de verkiezingen ongedaan maken. Verwacht dat Trump dit momentum meeneemt in de nieuwscyclus van deze week, en de inval van de FBI blijft gebruiken om zijn steun te vergroten in de aanloop naar de tussentijdse verkiezingen.

Een tussentijdse verkiezing die mogelijk presidentskandidaten op het stembiljet heeft.

-Clandestine

Dorothé
 
1662408119611.png
YUPPPP dit bewijst nog maar eens dat deze docs niet over Trump gaan, maar over OBAMA.

Trump heeft het bevestigd, de data op de foto bevestigen het, de docs gaan over Obama's 2015 Iran Nuclear Deal!!!


Dorothé
 


Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/its-about-iran-the-iran-deal)
It’s About The Iran Deal!
Alright, it’s time for in depth breakdown on the escalation of the Mar-a-Lago raid. For those who didn’t see it, someone (purportedly the FBI), leaked this photo, from the FBI raid. The doc
1662408210978.png

Deze hebben we al gezien maar BioClandestine plaatste hem opnieuw.
Dorothé
 
1662408410713.png
Dit is....interessant.

Het Ministerie van Justitie probeerde te beweren dat Trump geen procesbevoegdheid had om een Special Master aan te vragen, omdat...

...de in beslag genomen eigendommen bestaan uit presidentiële documenten waar de eiser geen 'bezitsbelang' in heeft.

Dit betekent een van de twee dingen, waarvan een duidelijk absurd is.

1. Het Ministerie van Justitie beweert dat Trump geen recht heeft op het bezit en de opslag van zijn eigen presidentiële documenten.

OF

2. De in beslag genomen presidentiële archieven **zijn niet van Trump maar zijn van een of andere huidige of voormalige president en dus heeft Trump geen recht om ze te bezitten.

Dorothé
 

Kremlin Spokesman Dmitri Peskov states

-“Most likely, a huge global storm is starting.”

-“In many ways, there are objective reasons for that, but there are also subjective reasons for this beginning storm, which are linked to absolutely illogical and often absurd decisions and actions of the authorities in the US, Europe, the EU and individual European countries.”

Very odd choice of words. Especially considering Russia have been extremely vocal about eradicating “Liberal-Globalism”.

-Clandestine

 
Trump en degenen die dicht bij hem staan, blijven insinueren en doen alsof Trump vóór 2024 zal terugkeren.

Ik heb hier een week geleden een diepgaande analyse van gemaakt. Ik besprak de tactische, optische en psychologische voordelen van een "herverkiezing", en Trump blijft daarop zinspelen.

Velen willen een onmiddellijke terugdraaiing van 2020, maar de meest effectieve weg zou een herverkiezing zijn. De normies moeten zien dat Trump-aanhangers de overweldigende meerderheid vormen.

Trump 2022?​

1662485027795.png
Trump heeft de 2020 fraude situatie laten escaleren met zijn verklaring vandaag op Truth Social. Trump zinspeelt nu op de mogelijkheid om nieuwe verkiezingen te houden.

Ikzelf en vele anderen flirtten met dit idee als een mogelijke remedie tegen fraude in de 2020-verkiezingen. Ik besprak deze mogelijkheid met Zak Paine, Scott Anderson, en Congreslid J.R. Majewski een paar maanden terug, en ik stelde het voorlopig uit, omdat er geen juridisch precedent of amendement op de grondwet is dat een terugroepactie voor een presidentiële verkiezing aanpakt.
We zijn op weg naar onbekende wateren, maar Trump heeft ons net een grote hint gegeven met zijn waarheid vandaag. Wat de vraag oproept: hoe moeilijk zou het zijn om de naam van Trump en Biden op de tussentijdse verkiezingen van 2022 te zetten? Het is al een langverwachte federale verkiezing. Het is zeker haalbaar.

Dit zou verklaren waarom Trump zo campagne voert. Het zou verklaren waarom hij zich nog steeds presidentieel gedraagt, en waarom hij nog niet heeft verklaard dat hij zich kandidaat stelt in 2024. Het lijkt er in ieder geval op dat Trump van plan is om eerder dan 2024 terug te zijn, en het lijkt erop dat hij zojuist zijn manier(en) heeft onthuld om dat voor elkaar te krijgen.

Ik dacht dat de meest directe weg zou zijn om de midterms te winnen met filibuster-proof supermajorities, waardoor de Dems nutteloos, benoemen Trump als voorzitter, impeach Biden en Harris, en Trump is president. Trump ontkende dit als een mogelijkheid, en nu zie ik waarom. De normies moet worden getoond hoeveel de natie werkelijk Donald Trump steunt.

Waarom? Mensen zijn zeer vatbaar voor groepsdenken en mob-mentaliteit. We hebben de aangeboren drang om "erbij te horen" in de groep uit de aangeboren FEAR om te worden verstoten. Daarom voelen de linkse schapen zich zo gerechtvaardigd om Trump-aanhangers te discrimineren en te haten. Omdat de media hen heeft geconditioneerd om te geloven dat "iedereen het doet". De schapen weten niet wat ze doen, ze doen alleen maar wat ze denken dat ze zouden moeten doen.

Maar wanneer het tij keert en het publiek niet alleen ziet dat er echt fraude is gepleegd, maar ook ziet hoeveel mensen legitiem op Trump hebben gestemd, zullen de schapen psychologisch in de war raken. Ze zullen moeten accepteren dat ze niet de meerderheid zijn die ze dachten te zijn. En wanneer ze geconfronteerd worden met de realiteit dat "iedereen Trump steunt", zullen velen hun Oekraïense en BLM-vlaggen dumpen, louter als een middel om "erbij te horen".

Ja, er zullen nog steeds de ongelukkige 4-6% zijn die nooit herstellen van hun hersenspoeling, en weigeren om de realiteit voor altijd te accepteren. Maar grotendeels zou het overdoen van de presidentsverkiezingen van 2020 de normies massaal wakker schudden, en hen de psychologische en sociale "vrijheid" geven om de realiteit te aanvaarden dat Trump niet is wat de media van hem voorspiegelden. Een groot percentage van de mensen is het eens met het beleid van Trump, maar durft hem niet openlijk te steunen, of zelfs maar te overwegen om dat te doen, uit angst voor tegenreacties of ostracisme.

Deze verkiezing zou die sociale druk wegnemen en het groepsdenken ingrijpend veranderen en de resterende macht van de media over de massa's aanzienlijk verminderen. Hun enige macht ligt in het controleren van het groepsdenken. Hoe kunnen ze de schapen ervan overtuigen dat "iedereen Trump haat" als hij net een enorme verpletterende verkiezing heeft gewonnen?

Naast de psychologische invalshoek zou het, als Trump dit voor elkaar krijgt, ook al zijn vijanden beschuldigen van hoogverraad en misdaden, en bewijzen dat Trumps verhalen over corruptie bij de FBI en misdaden van de DNC/Deep State, enzovoort, juist zijn. Het zou de schapen ook erg boos maken omdat ze zo zwaar gedupeerd zijn door mensen die ze vertrouwden, waardoor ze vatbaarder worden voor het accepteren van mogelijkheden dat deze mensen ANDERE misdaden hebben gepleegd. Zeg maar de productie van biologische wapens, misschien?

Wat betreft de vraag HOE Trump dit voor elkaar krijgt, ik heb geen idee, maar hij zou er niet publiekelijk over praten als hij geen plan had om het voor elkaar te krijgen. En deze mogelijkheid zou vele vliegen in één klap slaan, en de Deep State volledig weerloos maken zonder controle over het groeps-denken, en dus dreigen uit te sterven.

-Clandestine

Dorothé
 
Vandaag spreek ik over de onbetwiste grootste bedreiging voor onze Republiek, de opkomst van Blue-Anon!

Nooit in het bestaan van de mensheid zijn we geconfronteerd geweest met een bedreiging zo ernstig...

Trump noemde Blue Anon laatst op Truth Social, maar wat/wie is Blue-Anon? En waarom moet je er doodsbang voor zijn?

Ontdek het in mijn laatste Substack!

Als je dacht dat je veilig was op Amerikaanse bodem... think again...

*DISCLAIMER DIT IS SATIRE*

Blue Anon: The Greatest Threat to our Republic | Blue Anon: De grootste bedreiging voor onze Republiek​

***DISCLAIMER***

Dit is satire. Veel plezier.
1662497540867.png
Een nieuwe golf van extremisme is opgestaan en heeft de Democratische Partij in zijn greep. Een online samenzweringsbeweging, bekend als "Blue-Anon", heeft zich een weg gebaand naar de controle van de gehele democratische basis. Vandaag zal ik Blue-Anon onder de loep nemen, en uitleggen hoe deze verdeeldheid zaaiende, extremistische en gevaarlijke linkse retoriek de grootste bedreiging vormt voor onze Republiek.

Zozeer zelfs, dat Trump eindelijk deze "Blue-Anon" dreiging heeft aangepakt.
1662497572554.png
Links is al jaren de verkondiger van samenzweringstheorieën. Fringe linkse echokamers zoals Twitter en Reddit boden een veilige haven voor extremisme om op te bloeien. Het toestaan van anonieme bronnen om een waslijst van ontkrachte en weerlegde samenzweringstheorieën te promoten, zoals:
-Trump/Rusland collusie hoax

-Jussie Smollett hoax

-Er zijn geen biolabs in Oekraïne.

-Er zijn geen Nazi's in het Oekraïense leger.

-Doekmaskers voorkomen overdracht.

-C19 vaccins voorkomen overdracht.

-C19 kwam van nature voor.

-Trump gaat naar de gevangenis.

-Er zijn meer dan 2 geslachten.

-Joe Biden snuffelt niet aan kinderen.

De lijst gaat maar door en door. Ze gingen zelfs zo ver dat ze de legitimiteit van de federale verkiezingen in 2016 in twijfel trokken, waarvan we allemaal weten dat dit het equivalent is van een terroristische aanslag. 9/11 en Pearl Harbor verbleken in vergelijking met de dreiging van het online liberaal-extremisme, aangevoerd door de gevreesde Blue-Anon.

De Blue-Anon verhalen zijn geïnfiltreerd in de hoogste regionen van extreem-linkse media als CNN, Washington Post, en MSNBC. Het heeft zelfs DNC politici in zijn greep, die allemaal deze extreem-linkse samenzweringstheorieën papegaaien die teruggaan tot 2016. De DNC hebben hun basis in een cultus veranderd, onderdanig aan de ongefundeerde, ontkrachte verhalen die door Blue-Anon worden gepromoot op liberale internet achterkanalen. De Democratische Partij is de Partij van Blue-Anon.

Liberale prikborden worden nu overspoeld met de iconen van Blue-Anon. Oekraïense vlaggen, Nazi beelden, en hun mascotte Doge. (Doge is een online meme, algemeen geassocieerd met slecht investeringsadvies en links Oekraïens-Nazi extremisme).

Zie hieronder, de liefde voor aanvalsgeweren, de verheerlijking van nazi-Oekraïense strijdkrachten, en het gebruik van een algemeen erkend haat-symbool, Doge.

Dit is links binnenlands terrorisme. Als je dacht dat je veilig was op Amerikaanse bodem... denk dan nog maar eens...
1662497630449.png
In het weekend publiceerde Politico een artikel waarin de groei van de linkse terroristische beweging werd gepromoot en toegejuicht. De nadruk werd gelegd op hun gevaarlijke en ongekende tactiek van "shit-posting" en het gebruik van "memes".1

Deze linkse trollen geloven dat ze Poetin "één meme tegelijk" kunnen stoppen. Nooit eerder in de geschiedenis hebben we een groep individuen online zien gaan en memes zien gebruiken om tegengestelde politieke verhalen te bestrijden. Dit is werkelijk ONVOORWOORDELIJK!
1662497663032.png
De Blue-Anon gemeenschap wordt geleid door online Blue-Anon influencers, sommigen opererend onder geheime pseudoniemen, die al jaren voorspellingen doen over ontkrachte samenzweringstheorieën en desinformatie.

Blue-Anon influencer "Travis View", heeft meer dan 96.000 volgers op Twitter. Gezien de nieuwe bot gegevens van Twitter pakken, betekent dit dat hij meer dan 6.000 echte volgers heeft. Maar toch een bedreiging voor de republiek!

Ik heb een positieve identificatie van de mysterieuze online figuur, zijn echte naam is "Logan Strain". Ik weet dat hij zijn naam meer dan een jaar geleden in een artikel openlijk heeft genoemd, maar ik neem de eer om hem te identificeren.2 Dit is het gezicht van online liberaal extremisme.
1662497697241.png
-Logan Strain

Andere populaire Blue-Anon influencers hebben hun ongefundeerde samenzweringen gebruikt om zichzelf in de nationale schijnwerpers te zetten. Zoals Mike Rothschild en zijn belachelijke getuigenis in de 6 januari show-trials, waar hij desinformatie verspreidde op de nationale TV, wat resulteerde in... niets.

Rothschild heeft zijn platform gebruikt om ontkrachte samenzwering na ontkrachte samenzwering te promoten. Hij ging zelfs zover te beweren dat er geen biolaboratoria van welke soort dan ook zijn in Oekraïne, ondanks de bevestiging van het Amerikaanse Ministerie van Defensie dat er 46 zijn.

Hij blijft linkse desinformatie verspreiden onder zijn sekteleden, die voor de botafname bijna 66.000 talrijk waren. Kijk maar eens goed. Deze persoon is een van de grootste bedreigingen voor het Amerikaanse leven.
1662497727991.png
-Mike Rothschild.

De plaag van Blue-Anon heeft zich zelfs verspreid naar naburige landen. Canada heeft een massale toestroom van Blue-Anon extremisme binnen hun grenzen gezien. Talloze burgers zijn het slachtoffer geworden van Amerikaanse linkse samenzweringstheorieën.

Zelfbenoemde "Journalist", Justin Ling heeft een kolossale 138.000 volgers op Twitter vergaard voor de bot aftrek. Hij heeft linkse samenzweringstheorieën gepromoot op CBC, en munt geslagen uit de Canadese bevolking die niet op de hoogte is van de nuance van de Amerikaanse politiek. En dan deze populariteit gebruiken om ook Amerikaanse burgers te beïnvloeden.

Mensen, deze man is een buitenlandse bedreiging zoals de wereld nog nooit heeft gezien. Conservatieven maken zich zorgen over de zuidgrens, terwijl de echte dreiging voor de mensheid aan de noordgrens ligt. We hebben niet zo'n grote bedreiging voor de nationale veiligheid gezien sinds de klimaatverandering.
1662497759898.png
-Justin Ling.

Als dit je er niet van overtuigt dat onze Republiek op de rand van de afgrond staat, dan weet ik niet wat wel. Buitenlandse en binnenlandse linkse extremisme kan niet langer genegeerd worden. Het heeft onze samenleving geïnfecteerd, en onze wereld zoals wij die kennen wordt met geen grotere bedreiging geconfronteerd, dan Blue-Anon.

De regering moet al haar macht gebruiken om deze bedreiging voor de mensheid te stoppen... voor het te laat is...

-Clandestine
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
1662533060403.png

Schiff stelt een aantal vragen waar we allemaal een antwoord op willen.

Het lijkt erop dat hij niet weet dat de "buitenlandse nucleaire programma" docs betrekking hebben op de Iran Nuclear Deal. Dat betekent dat deze documenten over OBAMA gaan.

Links heeft het aas gepakt, haak, lijn, en zinklood. Nu wachten al hun schapen gretig dat Trump deze keer echt ten onder gaat, alleen om te worden geleid naar Obama's skeletten in de kast.

-Clandestine
 
👆P.s Dit is hoe NU.nl er over bericht:

Eindelijk hebben ze Trump te pakken. Dit wordt zijn ondergang.
 
Kijk naar de banner onderaan.

Links pusht "Burgeroorlog" overal waar je kijkt. Het is hun nieuwe favoriete modewoord.

Dit moment werd een paar jaar geleden door US MIL in aanmerking genomen, toen de schapen werden overgehaald om vrijwillig hun wapens in te leveren. Ze zaagden AR-15 lopen af in hun achtertuinen voor internet punten.

De kant die geobsedeerd is door het woord "psyop" zag niet in dat ze psychologisch gemanipuleerd werden om zichzelf te ontwapenen voordat ze een burgeroorlog beginnen...

De ironie.


 
HOLY SHIT ...

De internationale nucleaire waakhond van de VN, de IAEA, onderzoeken momenteel de nucleaire productie van Iran. Specifiek met betrekking tot Obama's 2015 nucleaire Iran deal...

Denk nu eens aan de documenten die de FBI heeft gevonden tijdens de inval in Mar-a-Lago. Trump bevestigde dat de documenten over de IRAN DEAL gaan...

Mensen... de Mar-a-Lago inval gaat over een INTERNATIONAAL ONDERZOEK... naar OBAMA!

ABSOLUTE MUST READ!

#Iran #Obama

 
HOLY SHIT...

De Internationale Organisatie voor Atoomenergie (IAEA), de internationale nucleaire waakhond van de VN, heeft net een rapport afgerond over een lopend onderzoek naar Irans nucleaire wapenvoorraad. Ze hebben zojuist bevestigd dat deze GROEIT.1
1662564169404.png
Wat betekent dit? Het betekent dat ondanks dat Obama Iran $150+ BILLION belastinggeld heeft gegeven om geen kernwapens te maken, ze het toch hebben gedaan. Anons wisten dit al, maar waarom is de IAEA NU in Iran? Waarom onderzoeken ze de nucleaire wapens van Iran NU? Iran-deal in de nieuws cyclus van de VS? Mar-a-Lago Docs over Iran-deal?

Er MOET een verband zijn tussen het IAEA onderzoek in Iran, en de FBI inval op Mar-a-Lago. Trump bevestigde ons dat de documenten in kwestie over de Iran-deal gingen. De data op de foto's bevestigen dat het over de Iran-deal gaat. En toevallig was de internationale nucleaire waakhond van de VN bezig met een onderzoek naar de nucleaire productie van Iran op hetzelfde moment dat de FBI de privédocumenten van Trump nodig had met betrekking tot Obama's Iran-deal... er is iets aan de hand.

Schermafdruk hieronder van Paul Sperry die Trump op 31-08-2002 herhaalde:
1662564806051.png
1662564832436.png
Mensen... de inval van de FBI is aanzienlijk groter dan Amerika, of Trump die aangeklaagd wordt voor het verkeerd opslaan van documenten die hij al heeft vrijgegeven... Dit is een wereldwijde nucleaire situatie... en zoals ik al weken zeg, het gaat om OBAMA!

Ik weet niet zeker of de FBI samenwerkt met de VN om te proberen Trump neer te halen, of dat ze proberen Obama neer te halen, of dat ze proberen hun eigen hachje te redden voordat de IAEA erachter komt over Obama's Deep State smeergeld via de Iran-deal. Geen idee. Maar het is geen toeval dat Obama's Iran-deal uit 2015 in het epicentrum staat van een lopend internationaal onderzoek door het hoogste diplomatieke orgaan op aarde, en ook het bronmateriaal is van de presidentiële documenten die uit Mar-a-Lago zijn gestolen.

Concluderend, de VN onderzoeken de nucleaire productie van Iran, specifiek de 2015 Iran Nuclear Deal, wat hen zal leiden naar skeletten in Obama's kast. Staat Obama onder internationaal nucleair onderzoek?

Ik ben er niet zeker van aan wiens kant de IAEA (VN) staat in deze situatie. Door te concluderen dat de nucleaire voorraad van Iran is gegroeid, veroordelen ze indirect Obama, en het falen van de Iran Nuclear Deal.

Er ontbreken nog veel te veel stukjes van de puzzel, maar ik denk dat dit met veel meer te maken heeft dan alleen de FBI. Dit heeft te maken met een INTERNATIONAAL ONDERZOEK!

-Clandestine
 
1662574745885.png
Merk op dat de Washington Post niet specificeert over welke buitenlandse regering de documenten gaan...

"Een document met een beschrijving van de militaire verdediging van een buitenlandse regering, inclusief haar nucleaire capaciteiten, werd gevonden door FBI-agenten die vorige maand de Mar-a-Lago residentie en privéclub van voormalig president Donald Trump doorzochten.

Waarom? Omdat het Iran is... en de VN onderzoeken momenteel Obama's 2015 Iran-deal...

-Clandestiene




Dorothé
 

Materiaal over nucleaire capaciteiten van het buitenland in beslag genomen op Trump's Mar-a-Lago
Sommige in beslag genomen documenten waren zo vertrouwelijk dat alleen de president of een ambtenaar op kabinets- of bijna-kabinetsniveau anderen toestemming kon geven om er kennis van te nemen
Door Devlin Barrett en Carol D. Leonnig
Bijgewerkt op 6 september 2022 om 10:36 p.m. EDT Gepubliceerd op 6 september 2022 om 7:53 p.m. EDT

Pagina's uit een eigendomslijst van de FBI met spullen die in beslag zijn genomen op het landgoed Mar-a-Lago van voormalig president Donald Trump en openbaar zijn gemaakt door het ministerie van Justitie. FBI-agenten die het huis doorzochten, vonden lege mappen gemarkeerd met geclassificeerde banners. De inventaris onthult in algemene bewoordingen de inhoud van de 33 dozen die tijdens de huiszoeking van 8 augustus zijn meegenomen. (Jon Elswick/AP)


Een document met een beschrijving van de militaire verdediging van een buitenlandse regering, met inbegrip van haar nucleaire capaciteiten, werd gevonden door FBI-agenten die vorige maand de residentie en privéclub van voormalig president Donald Trump in Mar-a-Lago doorzochten, volgens mensen die bekend zijn met de zaak, waardoor de bezorgdheid onder Amerikaanse inlichtingendiensten over geclassificeerd materiaal dat in het eigendom in Florida is verborgen, nog eens wordt onderstreept.

Sommige van de in beslag genomen documenten bevatten details over topgeheime operaties van de VS die zo streng worden bewaakt dat veel hoge ambtenaren van de nationale veiligheid er niets over weten. Alleen de president, sommige leden van zijn kabinet of een ambtenaar op bijna-kabinetsniveau kunnen andere overheidsambtenaren toestemming geven om de details van deze speciaal toegankelijke programma's te kennen, volgens mensen die bekend zijn met de huiszoeking en die spraken op voorwaarde van anonimiteit om gevoelige details van een lopend onderzoek te beschrijven.

Documenten over dergelijke zeer geheime operaties vereisen speciale machtigingen op een "need-to-know"-basis, niet alleen een "top-secret"-machtiging. Voor sommige programma's met speciale toegang hebben soms maar enkele tientallen overheidsmedewerkers toestemming om van het bestaan van een operatie op de hoogte te zijn. Dossiers over dergelijke programma's worden achter slot en grendel bewaard, bijna altijd in een beveiligd informatiecentrum, met een aangewezen controleambtenaar die nauwlettend in de gaten houdt waar ze zich bevinden.

Maar dergelijke documenten werden opgeslagen in Mar-a-Lago, met onzekere beveiliging, meer dan 18 maanden nadat Trump het Witte Huis had verlaten.

Diep in het drukke Mar-a-Lago, een opslagruimte waar geheimen werden bewaard

Na maandenlang proberen heeft de FBI, volgens gerechtelijke documenten van de overheid, dit jaar meer dan 300 geheime documenten uit Mar-a-Lago teruggehaald: 184 in een set van 15 dozen die in januari naar de National Archives and Records Administration zijn gestuurd, 38 andere die in juni door een advocaat van Trump aan de onderzoekers zijn overhandigd en nog eens meer dan 100 documenten die bij een doorzoeking op 8 augustus door de rechtbank zijn gevonden.


Belangrijkste conclusies uit het huiszoekingsbevel voor Mar-A-Lago
2:00
Op 26 augustus 2022 werd een bewerkte versie vrijgegeven van de affidavit die het verzoek ondersteunde om de woning van voormalig president Trump in Florida te doorzoeken. (Video: Michael Cadenhead/The Washington Post)
Het was in deze laatste partij regeringsgeheimen, zeiden de mensen die bekend waren met de zaak, dat de informatie over de nucleaire defensiebereidheid van een buitenlandse regering werd gevonden. Deze mensen hebben de buitenlandse regering in kwestie niet geïdentificeerd, hebben niet gezegd waar op Mar-a-Lago het document is gevonden en hebben geen aanvullende details gegeven over een van de meest gevoelige onderzoeken naar nationale veiligheid van het ministerie van Justitie.

Christopher Kise, een advocaat van Trump, veroordeelde het lekken over de zaak, waarvan hij zei dat het "doorgaat zonder respect voor het proces of enige aandacht voor de echte waarheid. Dit is niet in het belang van het recht."

"Bovendien kan de schade aan het publieke vertrouwen in de integriteit van het systeem gewoon niet worden onderschat. De verantwoordelijke handelwijze in dit geval zou zijn dat iemand - wie dan ook - in de regering leiderschap en controle uitoefent. De Rekenkamer heeft een verstandige weg uitgestippeld die niet het selectief lekken van niet-controleerbare en misleidende informatie omvat. Er is geen reden om van die weg af te wijken als het doel is, zoals het hoort, een rationele oplossing te vinden voor de problemen rond de opslag van documenten, die nodeloos uit de hand zijn gelopen."

Woordvoerders van het ministerie van Justitie en de FBI weigerden commentaar te geven.

Het Office of the Director of National Intelligence is bezig met een risicobeoordeling, om te bepalen hoeveel potentiële schade er is ontstaan door het onttrekken aan overheidsbewaarneming van honderden geheime documenten.

Trump en de Mar-a-Lago documenten: Een tijdlijn

De Washington Post meldde eerder dat FBI-agenten die het huis van Trump doorzochten, onder meer op zoek waren naar geclassificeerde documenten die betrekking hadden op kernwapens. Na publicatie van dat verhaal vergeleek Trump het op sociale media met een groot aantal eerdere overheidsonderzoeken naar zijn gedrag. "Nucleaire wapens kwestie is een Hoax, net als Rusland, Rusland, Rusland was een Hoax, twee Impeachments waren een Hoax, het Mueller onderzoek was een Hoax, en nog veel meer. Dezelfde slonzige mensen die erbij betrokken zijn," schreef hij, om vervolgens te suggereren dat FBI-agenten mogelijk bewijsmateriaal tegen hem hebben neergelegd.

Een dagvaarding van de grand jury van 11 mei eiste de teruggave van "alle documenten of geschriften in bewaring of beheer van Donald J. Trump en/of het kantoor van Donald J. Trump met classificatiemarkeringen", waaronder "Top Secret" en de mindere categorieën "Secret" en "Confidential".

De dagvaarding, die aan de bewaarder van de documenten van Trump werd gezonden, vermeldde vervolgens meer dan twee dozijn subclassificaties van documenten, waaronder "S/FRD," een afkorting voor "Formerly Restricted Data," die voorbehouden is voor informatie die hoofdzakelijk betrekking heeft op het militaire gebruik van kernwapens. Ondanks het "voorheen" in de titel, betekent de term niet dat de informatie niet langer geheim is.

Een persoon die bekend was met de zoektocht op Mar-a-Lago zei dat het doel van de uitgebreide lijst was om ervoor te zorgen dat alle geheime documenten op het terrein zouden worden teruggevonden, en niet alleen de documenten waarvan de onderzoekers reden hadden om aan te nemen dat ze zich daar bevonden.


Een luchtfoto van Mar-a-Lago in Palm Beach, Fla., op 31 augustus. (Steve Helber/AP)
Volgens een persoon die bekend was met het onderzoek, werden de onderzoekers gealarmeerd toen ze in augustus documenten begonnen te bekijken die waren gevonden in de opslagkast van de club, in de woning van Trump en in zijn kantoor. Het team stuitte al snel op documenten die uiterst vertrouwelijk zijn, zozeer zelfs dat sommige van de hoogste nationale veiligheidsfunctionarissen in de regering Biden niet gemachtigd waren om ze te bekijken. Een overheidsdossier zinspeelde op deze informatie toen het opmerkte dat contraspionage FBI-agenten en aanklagers die de Mar-a-Lago documenten onderzochten, in eerste instantie geen toestemming hadden om een deel van het in beslag genomen materiaal te bekijken.

FBI-doorzoeking Mar-a-Lago na maanden van verzet, uitstel door Trump

Onder de meer dan 100 geclassificeerde documenten die in augustus in beslag werden genomen, waren sommige gemarkeerd met "HCS," een categorie van zeer geclassificeerde overheidsinformatie die verwijst naar "HUMINT Control Systems," dat zijn systemen die worden gebruikt om inlichtingen te beschermen die zijn verzameld uit geheime menselijke bronnen, volgens een gerechtelijke indiening. In een deels niet openbaar gemaakte beëdigde verklaring staat dat de documenten die in de dozen zijn gevonden en in januari naar de Nationale Archieven zijn gestuurd, betrekking hadden op het Foreign Intelligence Surveillance Court. Er was ook materiaal dat nooit bedoeld was om te worden gedeeld met het buitenland.

Het onderzoek naar mogelijk misbruik van geclassificeerde informatie, en mogelijk verbergen, knoeien of vernietigen van overheidsdocumenten, werd maandag nog complexer toen een federale rechter in Florida het verzoek van Trump inwilligde om een speciale meester aan te stellen om het materiaal dat bij de huiszoeking van 8 augustus in beslag is genomen, te beoordelen en documenten uit te sluiten die mogelijk onder executive privilege vallen - een wettelijke norm die, zoals toegepast op voormalige presidenten, slecht gedefinieerd is.

U.S. District Court Judge Aileen M. Cannon oordeelde dat de speciale meester ook alle bijna 13.000 documenten en items die de FBI meenam zal doorzoeken om te bepalen welke beschermd zouden kunnen zijn door advocaat-cliënt privilege, ook al hebben advocaten van het ministerie van Justitie gezegd dat een "filter" team die taak al heeft voltooid.


Waarom een speciale meester Trump's Mar-a-Lago bestanden zal bekijken
1:22
Perry Stein van The Post legt uit hoe een speciale meester zal bepalen of documenten die door de FBI in beslag zijn genomen beschermd zijn door advocaat-cliënt of executive privilege. (Video: The Washington Post)
De uitspraak van Cannon kan het strafrechtelijk onderzoek van de regering vertragen en bemoeilijken, vooral als het ministerie van Justitie besluit in beroep te gaan tegen de onopgeloste en lastige vragen over welk uitvoerend privilege een voormalige president kan hebben. De rechter oordeelde dat onderzoekers het in beslag genomen materiaal niet kunnen "gebruiken" in hun onderzoek totdat de speciale meester zijn of haar onderzoek heeft afgerond.

Een speciale meester moet nog worden aangesteld; Cannon heeft Trump en het ministerie van Justitie gevraagd om voor vrijdag overeenstemming te bereiken over een lijst van gekwalificeerde kandidaten. Juridische experts merkten op dat het ministerie van Justitie nog steeds getuigen kan ondervragen, ander bewijs kan gebruiken en informatie kan presenteren aan een grand jury terwijl de special master het in beslag genomen materiaal onderzoekt.

In haar beschikking zei Cannon dat de benoeming van een speciale meester noodzakelijk was "om op zijn minst de schijn van eerlijkheid en integriteit te verzekeren onder de buitengewone omstandigheden die zich voordoen."

Justitie wijst op nieuw juridisch gevaar voor Trump en zijn advocaten

Ze redeneerde ook dat een speciale meester mogelijke schade voor Trump zou kunnen verzachten "door ongepaste openbaarmaking van gevoelige informatie aan het publiek," suggererend dat kennis of details van de zaak schadelijk waren voor de voormalige president, en konden worden verminderd door een speciale meester in het document-review proces in te schakelen.

Kise, de advocaat van Trump, haalde dat deel van de redenering van de rechter aan in zijn verklaring dinsdagavond waarin hij lekken in de zaak aan de kaak stelde.

Trump rondt zijn toespraak af tijdens een rally in de Mohegan Sun Arena in Wilkes-Barre Township, Pa., op 3 sept. (Sean Mckeag/The Citizens' Voice/AP)
Cannon schreef dat Trump's positie als voormalig president betekent dat "het stigma dat verbonden is aan de inbeslagname een klasse apart is" en dat een "toekomstige aanklacht, in welke mate dan ook gebaseerd op eigendom dat teruggegeven zou moeten worden, zou resulteren in reputatieschade van een beslist andere orde van grootte."

Terwijl de FBI-zoektocht sterke veroordelingen heeft opgeroepen van Trump en zijn Republikeinse bondgenoten, die het ministerie van Justitie beschuldigen van het handelen met politieke kwaadwilligheid tegen een vorige president die in 2024 mogelijk opnieuw het ambt wil bekleden, hebben sommige Republikeinen gezegd dat de actie misschien nodig was.

In een interview dat vrijdag werd uitgezonden, zei de voormalige procureur-generaal van Trump, William P. Barr, dat er geen reden is waarom geheime documenten op Mar-a-Lago hadden moeten zijn nadat Trump was afgetreden.

"Mensen zeggen dat dit ongekend was", zei Barr tegen Fox News. "Maar het is ook ongekend voor een president om al deze geheime informatie mee te nemen en ze in een countryclub te zetten, oké?"

Dorothé
 
In een echte wereld zou deze kerel nooit in de buurt van het Witte Huis zijn gekomen, en zou de Deep State zich niet OPENLIJK met hem hebben geassocieerd, puur vanwege de negatieve uitstraling. Dit bevestigt nog maar eens dat Witte Hoeden aan de touwtjes trekken.

Stel je nu voor dat je de Amerikaanse premier bent, en je moet de gehersenspoelde bevolking laten zien dat Satanisme hoogtij viert in de hoogste gelederen van de DNC.

Dit is hoe je het doet.

Het moest ze getoond worden.

Dit is Biden's nieuwe "Monkeypox Response Deputy Coordinator".


1662650046508.png
1662650064763.png
1662650080860.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.685
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan