Hallo, ik heb net het ebook gelezen van Mike ivm bijnieruitputting, vervolgens de forum ontdekt en wil aan de slag alleen wordt ik zowat overspoeld met informatie en weet ik niet goed waar ik moet beginnen.
3 jaar geleden heb ik een zeer zware "burn-out" gehad, eigenlijk was dit dus bijnieruitputting.
Toen duizenden euro's gegeven aan de verkeerde mensen maar de oorzaak is nooit grondig opgelost geraakt.
Nu 3 jaar later is men gezondheid nog steeds niet stabiel,mijn energie is zeer snel op(tot ziek toe) en moet zeer vaak rusten,prikkelbaar/aggresief,keelpijn, het ganse jaar door verkouden,depressief.
7 jaar geleden na verbouwingswerken onstoken pesen opgelopen, sindsdien heb ik geen uithouding meer in mijn armen,kan mijn 1 jarig dochtertje amper 5 min. op de arm houden,...ca 8 jaar chronische jeuk van de hoofhuid. vele dokters bezocht die geen oplossing kunnen bieden...
Mijn bloedtesten laten zien dat er ontstekingen zijn.
(waarde granulocyten 8557,normale waarden tussen de 2100-7000)
volgens mij allemaal kwaaltjes door langdurige stress
Kortom er is werk aan de winkel!!het is genoeg geweest en wil terug gezond zijn.
Ik heb een "shoplijstje" gemaakt waar wil graag wat advies,ik wil liefst ineens correct van start gaan.
ik weet niet goed of ik nu beter adrenanorm of multi pro gluco zou bestellen...??
Kan me iemand advies geven ?
Keltisch zout, zouthoutthee heb ik reeds gekocht.
H202 wil ik ook, kan ik ergens een "handleiding" vinden hoe ik hiermee kan starten ?
SHOPLIJST
voor de lever:
R-alfa liponzuur, 100 mg 3 x per dag:
Selenium, 200 mcg 2 x per dag:
Mariadistel, 125 mg 3 x per dag:
voor de schildklier:
levertraan,kokosolie,verzadigd vet van dieren
voor de bijnieren:
Adrenanorm, dierlijk bijnier- en miltconcentraat
Multi Pro Gluco, dierlijk bijnier- en alvleesklierconcentraat met maagzuur (betaïne
HCL
Biergisttabletten
Keltisch zeezout - 2 x daags een theelepel Sole
Zoethoutthee Pyramide
Vitamine C - buffered
voor een verbeterde spijsvertering :
Extra maagzuur
Teunisbloemolie voor de GLA-omzetting:
Dit zou ik vier weken volgen, daarna een of meerdere lever/galreinigingen.
Gaan er na een reiniging niet veel essentiële vitamines/darmbacteries verloren ?
ik neem aan dat ik het bovenstaande gewoon verder blijf nemen...
bedankt!
Jonathan
3 jaar geleden heb ik een zeer zware "burn-out" gehad, eigenlijk was dit dus bijnieruitputting.
Toen duizenden euro's gegeven aan de verkeerde mensen maar de oorzaak is nooit grondig opgelost geraakt.
Nu 3 jaar later is men gezondheid nog steeds niet stabiel,mijn energie is zeer snel op(tot ziek toe) en moet zeer vaak rusten,prikkelbaar/aggresief,keelpijn, het ganse jaar door verkouden,depressief.
7 jaar geleden na verbouwingswerken onstoken pesen opgelopen, sindsdien heb ik geen uithouding meer in mijn armen,kan mijn 1 jarig dochtertje amper 5 min. op de arm houden,...ca 8 jaar chronische jeuk van de hoofhuid. vele dokters bezocht die geen oplossing kunnen bieden...
Mijn bloedtesten laten zien dat er ontstekingen zijn.
(waarde granulocyten 8557,normale waarden tussen de 2100-7000)
volgens mij allemaal kwaaltjes door langdurige stress
Kortom er is werk aan de winkel!!het is genoeg geweest en wil terug gezond zijn.
Ik heb een "shoplijstje" gemaakt waar wil graag wat advies,ik wil liefst ineens correct van start gaan.
ik weet niet goed of ik nu beter adrenanorm of multi pro gluco zou bestellen...??
Kan me iemand advies geven ?
Keltisch zout, zouthoutthee heb ik reeds gekocht.
H202 wil ik ook, kan ik ergens een "handleiding" vinden hoe ik hiermee kan starten ?
SHOPLIJST
voor de lever:
R-alfa liponzuur, 100 mg 3 x per dag:
Selenium, 200 mcg 2 x per dag:
Mariadistel, 125 mg 3 x per dag:
voor de schildklier:
levertraan,kokosolie,verzadigd vet van dieren
voor de bijnieren:
Adrenanorm, dierlijk bijnier- en miltconcentraat
Multi Pro Gluco, dierlijk bijnier- en alvleesklierconcentraat met maagzuur (betaïne
HCL
Biergisttabletten
Keltisch zeezout - 2 x daags een theelepel Sole
Zoethoutthee Pyramide
Vitamine C - buffered
voor een verbeterde spijsvertering :
Extra maagzuur
Teunisbloemolie voor de GLA-omzetting:
Dit zou ik vier weken volgen, daarna een of meerdere lever/galreinigingen.
Gaan er na een reiniging niet veel essentiële vitamines/darmbacteries verloren ?
ik neem aan dat ik het bovenstaande gewoon verder blijf nemen...
bedankt!
Jonathan