Belgie

Dat zou bij jullie dan iemand van bijv de christenunie zijn, die het GEHELE nederlandse volk vertegenwoordigt. Hallucinant toch? Dus het aanspreekpunt met buitenlandse leiders, die aanwezig wordt geacht te zijn internationale meetings etc ..
Met respect voor de christenunie overigens, het is maar ter illustratie
 
Een dikke middenvinger naar de vlaamse kiezer. Van de moeder der democratische partijen dan nog wel, de liberalen. De liberalen hebben zelfmoord gepleegd door in te stemmen met deze regering. Die halen de kiesdrempel niet meer volgende keer, op een briefje.
 
Ja, idd. Maar dat zou ze ook wel eens zuur kunnen opbreken want de 2 nationalistische partijen winnen steeds meer aanhang bij de jongeren. Het tij is gekeerd. Veel jeugd is die multiflauwekul kotsbeu.
 
Het beleid begint langs alle kanten barsten te vertonen. Hier in Belgie nu ook steeds meer bij academici; rechters, artsen, politici. Het is slechts uitstel van executie.
 
Ik heb ook nog een bemoedigend verhaal. Laatst was ik bezig met 'activiteiten' des nachts en plots kwam er een jonge gast naar mij toe om te zeggen hoe blij hij was dat er in zijn woonplaats toch nog mensen waren die verzet boden en de mensen informeerden. Bleek dat hij ook helemaal into the rabbithole was. Een echte opsteker. Mijn avond was geslaagd ! Zo zie je maar. ELKE actie kan het verschil maken !
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.806
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan