Belgie

<p style="text-align: left;">Voor wie het interesseert. De gebeurtenissen nu wereldwijd hebben een sterke belgische connectie. En dan verwijs ik oa naar de witte mars en de dutroux-affaire, de roze balletten en de bende- aanslagen ..</p>
 
Bij ons is het zo dat in feite alleen het vlaams belang de kat de bel durft aan te binden. Dus een mens met nog een beetje gezond verstand die kritisch is tov themas als migratie en cultuur-marxisme heet bij ons een rechts-extremist .. *zucht*.
 
Het is overal hetzelfde. We zijn nu allemaal wereldburgers. Als we nu niet de NWO verslaan zijn we voorgoed verloren.

Mike
 
https://sceptr.net/2020/08/relschoppers-blankenberge-zijn-leden-afrikaanse-jeugdbende-uit-brussel/#.Xy_nQyR22V0.twitter

Mike
 
Na de massale vechtpartij met het crapule uit Brussel in Blankenberge kwam de lokale afdeling van Groen met deze tweet : "teveel volk aan zee, mss kusttreinen voorlopig afschaffen".

Jawel, u leest het goed. De knuffelpartij van de allochtonen legt de verantwoordelijkheid bij het openbaar vervoer ..

De tweet werd al vrij snel verwijderd want er kwam massaal veel verontwaardiging op.
 
De hitte maakt mensen in Belgie knettergek:



Puur toeval dat het telkens licht- en donkergetinten betreft, hadden net zo goed paarse eenhoorns kunnen zijn.

Mike
 
Niet alleen in Belgie overigens:



Tja, de hitte he? Zwarte man als dader? Die zijn nou eenmaal sneller 'verward'. Of ze hebben last van een  'lage bloedsuikerspiegel'. Snel overal bloemen, knuffelbeesten en kaarsjes neerleggen, Imagine zingen en elkaar vertellen dat we gewoon door moeten gaan met ons leven, dan komt het allemaal goed!

Mike
 
Het is weer druk met paarse krokodillen. Zelfs op het strand.

flryfz4sox8bu27ojqnnbc130fodzdau.jpg
 
Klopt Mike. Geloof me dat heel heel veel Vlamingen deze toestanden en die hypocriete berichtgeving spuug en spuugzat zijn. Vlaams Belang haald laatst een giga-score. En nog steeds weigeren de traditionele partijen man en paard te benoemen. Het is hallucinant. Overal in Europa is er een revival van nationalistische partijen die de puinhoop van de EU kotsbeu zijn. En plots wordt de democratie overal buitenspel gezet met corona. Ik verzeker je, dat is geen toeval.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.314
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan