Belgie

Oeps dat nieuwsartikel wat ik eerder vandaag heb geplaatst moest helemaal niet hier in de Belgie topic. Ach ja wat maakt het ook uit, brabant is vlakbij Belgie 😅
 
Nee Sampjes, Brabant IS Belgie. Het behoorde tot het hertogdom Brabant, dat zowel belgisch brabant omvatte als Noord-brabant, jullie hebben dat gewoon ingepikt in de onafhankelijksstrijd 😊
 
Herr sens, aha is dat zo? Dat wist ik niet. Ze spreken daar wel met zo een vlaams dialect althans voor mij klinkt het Vlaams. Ik kom dan ook uit een deel van NL( zuid-west) waar de taal wat groffer klinkt. Die zachte G klinkt veel vriendelijker😉
 
Wilde deze man mogelijk iets gaan vertellen wat niet mocht? wat ben ik ook een complotgekkie, overal wat achter zoeken



Sampjes,

Groeien er aluhoedjes aan de boom van de buurman die je eraf kan plukken? 😂
 
Ty31kl58arq9xns707kuejkcscp0v9q42.jpg


Mike
 
Ik heb het altijd bizar gevonden dat een viroloog met een communistische partijkaart die persconferenties voorzit. Normaal krijgen die hier bij ons geen forum. Er zit meer achter.
 
Een pure schande. Ze weten dat het voor hen over en uit is. Bij een volgende stembusslag worden de traditionele partijen hier van de kaart geveegd. De mensen zijn die corrupte bende verraders kotsbeu. Werkelijk alle middelen zijn goed om nog zo lang mogelijk in de vetpot te kunnen blijven graaien. Degoutant schouwspel.
 
Wat we nu in Belgie zien gebeuren is een verdoken staatsgreep van de loge. Ik sluit niet uit dat nieuwe verkiezingen voor onbepaalde tijd zullen worden uitgesteld ...
 
‘VirusWaanzin’ vraagt vervroegde verkiezingen en wil deelnemen met kieslijst ‘STOP’
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200925_95887026

Mike
 
Die advocaat ken ik. Dezelfde als van het kortgeding tegen de belgische staat. Het protest wordt breder en openlijker. Of je erachter staat of niet, het komt toch in het nieuws en de mensen geraken stilaan geinformeerd. Een goede zaak. Horen ze eindelijk ooj eens een andere klok. Ook interessant om te zien dat de media ze toch niet meteen wegzetten als complotgekkies. Toch opmerkelijk.
 
Klopt. Er wordt hier een ondemocratische linkse vivaldi- regering gevormd waarin de franstaligen baas zullen zijn, met effectief een vlaamse minderheid. Dat is toch te gek voor woorden ?! Men spuwt gewoon in het gezicht van de kiezer.
 
Het is een groot succes ! De mensen zijn die corrupte verraders spuugzat ! Het is werkelijk du jamais vu dat men gewoon een niet-democratische linkse regering aan het ineenknutselen is die geen vlaamse meerderheid heeft. Gevolg: het premierschap zal vermoedelijk naar de 7e (!) partij van het land gaan. Hallucinant.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.827
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan