Azijn

@Marijan,

We zitten inderdaad wel in hetzelfde schuitje. Ik heb net even gegoogled op EFT. Er staat dat het soms niet werkt als mensen last hebben van electrosmog. Toevallig kan ik niet tegen Wifi en heb net gisterenavond met mijn man overlegd om ons huis verder te laten doormeten op verdere straling. Bijv. van de buren. In een straal van 400 meter van ons huis staan ook nog eens 3 UMTS masten.

Verder heb ik vandaag ook de progesteroncreme binnengekregen. Denk dat dat ook wel op mij van toepassing is. Ook chlorella geprobeerd, daar kreeg ik zeer sombere gedachten van.

Vorige week ook jodium (lugol's) geprobeerd. Binnen 2 uur was de druppel om mijn arm ingetrokken. Heb het daarna nog een aantal keer gedaan, gecombineerd met paranoten, maar kreeg daar weer hartkloppingen van.

Zo proberen we iedere keer weer wat anders en blijven stug WAPF eten, dat voelt zeker heel goed. Ik heb nu het gevoel dat ik een beetje stil sta met mijn vorderingen, terwijl ik weet dat ik er nog lang niet ben.

Dit wil ik graag doorbreken, maar weet nu even niet meer hoe.

 
oh ja, gif-vrij, dat vergat ik nog, ik gebruik nu elke dag 4 druppels Lugol's en 2 paranoten per dag.

Als ik de jodium op mijn arm smeer voor naar bed gaan, is het in de ochtend weg.

Ik smeer het nu toch maar ergens in de ochtend, had het idee daar slechter van te slapen, dus niet voor naar bed gaan.

 
Quote:
Decafe is de grootst mogelijke chemische rotzooi. Dan kun je nog beter gewoon koffie drinken. En knollen bevatten zetmeel, dus als je het advies wilt opvolgen ga dan niet voor wortelgroenten maar wortelkruiden, zoals gember, geelwortel, laos, lotuswortel, paardebloemwortel, mierikswortel, etc.


Ook de biologische decafe? (die had ik gekocht)

Ik weet dat veel zetmeel in knollen zit, ga ze ook niet meer eten dan ik al doe. Zoals af en toe zoete aardappel, wortel in soep, bietjes met sla, zo ongeveer.

Van gember ben je zo uitgegeten, is super heet, geelwortelpoeder en mierikswortelpoeder en gemberpoeder gaat bij mij ook in de bouillon.

Dus de voeding die ze noemde doe ik al eigenlijk of juist ook niet, geen tarwe, aardappel, smaakversterkers, wel vis,zeegroente en wat knollen.

 
Quote:
Ook de biologische decafe? (die had ik gekocht)


Biologisch is niet zaligmakend. Van biologische koekjes krijg je biologische diabetes en biologische kanker. Biologische decafe is biologische, chemische bewerkte rommel. Altijd zelf blijven nadenken en er niet van uitgaan dat biologisch per definitie goed is!

Mike

 
alles wat je op je smeert gaat ook in je en het schijnt makkelijker opneembaar te zijn op deze manier, vandaar..

en ik geloof dat Pike dat een keer zei, je weet hoe hard je het nodig hebt als je het snel ziet verdwijnen.

 
Quote:
Altijd zelf blijven nadenken en er niet van uitgaan dat biologisch per definitie goed is!



daarom haal ik ook vlees bij de boer enz.

Alleen 1x wilde ik niet nadenken.... en uuhhhh, u gaat niet door naar de volgende ronde :mrgreen: (grapje)

 
@Marijan
Quote:
oh ja, gif-vrij, dat vergat ik nog, ik gebruik nu elke dag 4 druppels Lugol's en 2 paranoten per dag.

Als ik de jodium op mijn arm smeer voor naar bed gaan, is het in de ochtend weg.

Ik smeer het nu toch maar ergens in de ochtend, had het idee daar slechter van te slapen, dus niet voor naar bed gaan.



Jeetje 4 druppels per dag. Ik snap dat je daar slechter van gaat slapen. Ik neem af en toe 1 druppel en daar krijg ik al hartkloppingen van. Toch heb ik het wel nodig want binnen 2 uur is alles al opgenomen.

 
Ik lees dat jullie het elke keer over appelazijn "troebel" hebben..

Nu heb ik 5 weken geleden appelazijn gehaald bij de Tuinen.. niet troebel.. maar wel geheel biologisch etc en geschikt voor consumptie..

IS deze ook effectief voor het aanmaken van extra maagzuur? of moet ik dan toch echt de troebel bestellen via internet?

 
Troebele appelazijn, ook te verkrijgen bij de natuurwinkel. Ik zou het niet via internet bestellen. Heb je geen eko-plaza in de buurt?

 
Ik ben voor kerst op zoek naar een lekkere appelcider. Heeft iemand daar tips voor? Ik ben nu rond aan het kijken op ciderwinkel.nl

 
Quote:
vinegar is rich in antioxidants, which could reduce accelerated ageing and even slow the development of certain cancers or degenerative brain disorders. The authors of the report also point to vinegar’s antibacterial properties, its ability to reduce the effects of diabetes, and its contribution to improved cardiovascular health and blood pressure. Vinegar is also said to help athletes recuperate after intense physical effort.

Finally, the report notes that individuals who consume certain types of vinegar on a daily basis have been shown to have lower appetites: a finding that could be applied when developing weight loss plans for obese patients.


Quote:
Some more benefits:

Scalp problems such as dandruff, athlete’s foot, yeast infections can benefit from this natural remedy.

Vinegar can also be used as a cosmetic natural remedy to produce natural cures that help protect and beautify your skin!

Apple cider vinegar aids digestion, helps maintain weight.

It also helps keep blood pressure down.

It is also known to relieve congestion and maintain healthy skin.

http://www.thehealthsite.com/news/is-vinegar-the-next-superfood/

 
Er wordt hier meerdere malen gesproken over balsamiso azijn, maar volgens mij zit daar veel suiker in dus ik denk niet ideaal.
 
Wanneer ga je zelf eens nadenken en je eigen beslissingen nemen?
 
Zit er vit. K2 in gefermenteerde appelciderazijn ?

Er wordt door een vage kennis beweerd dat ACV een verhoogd calcium in urine laat zien. Ik dacht misschien dat de K2 tegen je lijf zegt waar het teveel aan vrije calcium heen moet , dus via de urine eruit.?
 
Ja dat zit ook in appelazijn, net als in zuurkool en kombucha. Geen onlogische gedachte. Als er sprake is van steenvorming helpt acv om dit af te breken dus wellicht dat het ook daarvan komt?
 
Ik weet even niet welk onderwerp maar ben zo blij met de JUN scooby die ik 4 juli van een forumlid kreeg, maak nu elke week een nieuwe partij drank 🤣

Tis lekker en ook nog gezond

T3ag6i0o2uhknqgvvo9wc7feo73z79yci.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.076
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan