Autisme / CEASE therapie

Poekie

Administrator
Wij hebben een boek gelezen van Tinus Smits, arts en homeopaat. Hij heeft een therapie ontwikkeld die heel goede resultaten heeft gegeven (en nog geeft) bij autistische kinderen/volwassenen; CEASE therapie.

Het boek heet: Autisme, de wanhoop voorbij. Zie de boekenlijst op mijn site.

Deze Tinus heeft meer dan 300 autistische kinderen behandeld en in veel gevallen hebben de ouders hun kinderen 100 procent genezen verklaard. Een bijzonder leerzaam en hoopgevend boekje waar nog te weinig mensen van op de hoogte zijn, van deze therapie.

Een tekst over autisme van de site CEASE therapie.

Quote:
Autisme ontstaat door een stapeling van stress in de hersenschors (neocortex). Deze stress kan al voor of tijdens de zwangerschap beginnen (bijv. tropenvaccins van de toekomstige ouders), medicijngebruik of een amalgaamvulling aanbrengen of verwijderen tijdens de zwangerschap, een bacteriële of virale infectie, vroeggeboorte of een moeilijke bevalling. Vervolgens speelt het eerste levensjaar een cruciale rol met een steeds groeiend aantal vaccins, maar ook andere medische ingrepen kunnen de stress steeds verder verhogen: een narcose (bijv. voor trommelvliesbuisjes), antibioticakuren, onvolwaardige voeding met te veel suikers en geharde vetten en allerlei tekorten, onvoldoende water, gebruik van de magnetron, allerlei milieu invloeden (bijv. plastics en zware metalen), etc. Als dan met 14 maanden de BMR en meningococcen C vaccins gegeven worden, kan de stress zo groot geworden zijn dat een grens overschreden wordt en de grote hersenen op slot slaan of in een soort stand by functie gaan. Belangrijke functies van de hersenschors vallen dan uit. Maar dit omslagpunt kan net zo goed door heel andere stressmomenten bereikt worden, bijvoorbeeld door het doormaken van een simpele kinderziekte als waterpokken.


Quote:
Welke mensen worden vooral ‘genezen’ met deze therapie?

Hier is nog geen klinisch onderzoek naar gedaan. Maar uit de ervaring van de behandelend therapeuten en de ouders blijkt dat er vooral zeer goede resultaten behaald worden met kinderen die geen blijvende hersenschade hebben opgelopen. De meeste mensen met autisme en of gedragsproblemen hebben geen hersenschade.


Quote:
Hoe werkt de therapie in zijn algemeenheid?

Door systematisch de belastende factoren te ontstoren: vaccins, medicatie, milieu/chemische belasting, wordt het lichaam ontgift. Hierdoor kan het lichaam zijn zelf herstellend vermogen gebruiken om weer gezond te worden.

Daarnaast worden er een aantal orthomoleculaire middelen ingezet om het ontgiftingsproces te ondersteunen.

Ook worden er een aantal leef en of dieet regels besproken indien nodig.


Ik ben mij er heel erg van bewust dat goede voeding ontzettend veel kan betekenen. Maar na het boek gelezen te hebben ben ik er van overtuigd geraakt dat o.a. homeopathie 'iets' van een slot af kan halen, of dat nu autisme is of een andere (chronische) ziekte/kwaal. Als je denkt uitbehandeld te zijn dan kan door toedienen van sterk verdunde homeopathische middelen er toch iets getriggerd worden waardoor je lichaam er mee aan de gang gaat en het uiteindelijk zichzelf heelt.

Een getuigenis die achterop het boek staat:
Quote:
"Ik zou deze behandeling iedere ouder aanraden. Trek je vooral niets aan van de buitenwereld en geeft niet op! Het is geweldig om je kind zo vooruit te zien gaan!" - Moeder van Margriet.

of deze:

"Het is alsof ik een tweede leven heb gekregen." - Siem, genezen van autisme.


Autisme is in 75% van de 'gevallen' te wijten aan vaccinaties. Zo'n vaccinatie kan dus de bekende druppel zijn.

Maar volgens het boek is een simpele neusspray als Otrivin ook een grote boosdoener, als dat ontstoord wordt knappen de kinderen ook al heel erg op.

Tinus Smits gebruikte ook altijd vitamine C bij de behandeling, zowel de water- als de vetoplosbare vitamine. Daar boekte hij alleen al goede resultaten mee.

Lia

 
Een stukje uit een boek van Tinus Smits, een homeopatische arts die heel veel kinderen heeft genezen van autisme.

In zijn behandelingen nam (water- en/of vetoplosbare) vitamine C een hele belangrijke plek in.

Hier een stukje uit zijn boek: 'Autisme, de wanhoop voorbij'. Zeer de moeite waard om te lezen.
Quote:
Vitamine C dringt niet zo gemakkelijk door tot in de hersenen, aangezien de hersenbarrière alleen doordringbaar is voor vetoplosbare stoffen. Zo beschermen de hersenen zich tegen giftige stoffen. Door het in vet oplosbare vorm toe te dienen (ascorbyl palmitaat) lijkt het mogelijk een grotere hoeveelheid naar de hersenen te transporteren. Om te voorkomen dat het lichaam een te groot deel van dit vetoplosbare vitamine C verbruikt in andere delen van het lichaam of het omzet in water oplosbare vitamine C, schrijf ik ook altijd de wateroplosbare voor in ascorbaat-vorm. Deze variant is de niet-zure vorm, gebonden aan een mineraal als calcium, potassium, magnesium of zink. Dit maakt het ook mogelijk mineralen voor te schrijven in combinatie met vitamine C. De niet-zure vorm van vitamine C wordt over het algemeen beter verdragen. Een erg belangrijke, zo niet de belangrijkste functie van vitamine C, is het verminderen van oxidatieve stress in de hersenen. Deze vermindering wordt tot stand gebracht door het opruimen van vrije radicalen en de methylering (is een organische reactie) van verschillende stoffen. In de VS wordt hiervoor met veel succes methyl-cobalamine (methyl-B12) gbruikt. Een schaduwzijde daarvan is echter dat er een aantal bijwerkingen is en dat deze stof twee keer per week of dagelijks moet worden geïnjecteerd. Bovendien is dit medicijn in Nederland (nog) niet toegestaan.

Het belang van methylering is voldoende duidelijk gemaakt. Het is nog te vroeg om te beweren dat ascorbyl palmitaat dezelfde resultaten zal opleveren als methyl-B12. Alhoewel methyl-B12 als een enkelvoudige therapie wordt gebruikt, gebruik ik ascorbyl palmitaat alleen als een onderdeel van mijn combinatietherapie. Soms levert de combinatie van vet oplosbare en water oplosbare vitamine C, zonder enig andere therapie, zeer positieve resultaten op, zoals de vader van een autistisch kind kortgeleden mededeelde: 'Sinds onze zoon begon met het gebruik van vitamine C is zijn intellectuele ontwikkeling met sprongen vooruitgegaan. Op school kan hij op een hoger niveau presteren en hij leert zelfs lezen en schijven, iets waarvan we eerder dachten dat dit onmogelijk zou zijn. We zijn erg enthousiast geworden over het gebruik van vitamine C.'


Hier schrijft Tinus Smits het volgende:
Quote:
Van vitamine C is bekend dat het veel effecten heeft op het menselijk lichaam. Effecten die ook belangrijk kunnen zijn voor autistische kinderen:

1. Het neutraliseer oxidanten (oxidatieve stress), zoals hydroxyl radicalen (OH-) en regenereert vitamine E voor hergebruik.

2. Als vitamine C deelneemt in antioxidatieve processen, zijn de ascorbate radicalen die worden geproduceerd, relatief onschadelijk omdat zij nog oxidatief, noch reductief zijn en gemakkelijk zijn om te zetten in actieve ascorbaten.

3. Het stimuleert de uitscheiding van koper en helpt zo stress te verminderen. Alle autistische kinderen hebben een verhoogd koperniveau, zoals is aangetoond door het Pfeiffer Treatment Center, Naperville, Illinois.

4. Uitscheiding van zware metalen, zoals kwik, lood, cadmium en nikkel worden gestimuleerd.

5. Het is nodig voor de vorming van L-carnitine. Dit is binnen de cel nodig voor het normaal kunnen omzetten van vetten in energie

6. Het helpt de foliumzuurstofwisseling door foliumzuur om te zetten in folinezuur.

7. Vitamine C zorgt ervoor dat de ontlasting van ernstig geconstipeerde kinderen minder vast wordt en stimuleert de darmwerking. Een te hoge dosis kan diarree veroorzaken, maar is verder onschuldig.


Dit zijn slechts enkele van de bekende effecten, maar het vermoeden bestaat dat er nog veel meer onbekende werkingen zijn van deze miraculeuze vitamine.

Ook uit het boek:
Quote:
Vitamine C lijkt ook een belangrijke rol te spelen in de bescherming van kinderen tegen de nadelige effecten van vaccinaties en andere gebeurtenissen die leiden tot stress. De Australische arts Dr. Archie Kalokerinos constateerde een verdubbeling van het aantal sterfgevallen onder de kinderen van de Aboriginals na een vaccinatiecampagne. Mensen zijn niet in staat zelf vitamine C aan te maken en zijn afhankelijk van opname uit bijvoorbeeld voeding. Daarom is het dus nodig in stressvolle situaties, waar meer vitamine C wordt verbruikt, extra in te nemen. Denk dan aan situaties zoals bij vaccinaties, infecties of andere ziekten, emotionele sress en dergelijke. Toen Dr. Kalokerinos begon met het geven van vitamine C aan de Aboriginal-kinderen lukte het hem de kindersterfte die op dat moment ongeveer 50 procent was, te reduceren tot praktisch nul.


Lia

 
Dank je wel voor het delen Lia. Wij lopen momenteel met onze "autistische" zoon bij een mesoloog, ik zal haar volgende keer ook vragen naar het gebruik van vitamine C. Maar wat baal ik er af en toe van dat ik niet wist hoe schadelijk vaccinaties zijn toen mijn kinderen ingeënt werden. Dat had ons een hoop ellende bespaard, aan de andere kant is het feit dat onze zoon 'anders' is wel de reden dat wij wakker zijn geworden. Erg dubbel allemaal, hopelijk levert het aanpassen van onze voeding in combinatie met de voedingsupplementen van de mesoloog verbetering op.

 
Wendy,

Toch zou ik als ik jou was het boekje aanschaffen van Tinus Smits: Autisme, de wanhoop voorbij.

Wij hebben het boekje (samen met een boek over homeopathie) gekregen van een vrouw die op de laatste lezing van Mike bij ons in Noord-Holland aanwezig was. Zij hoopt op deze manier dat wij het uit gaan dragen, meer mensen op de hoogte gaan brengen hierover.

Nou deze topic is de eerste aanzet. (Ik weet dat ze meeleest; dus Leny de eerste stap is gezet).

Vraag je mesoloog dan ook naar de vetoplosbare vitamine C in combinatie met de wateroplosbare.

Lia

 
Een zeer goede topic bedankt, al is het allang bekent dat (bijna)alle psychische ziektes een hoofdoorzaak van voedsel en daardoor ook te genezen/verminderen is.

 
Mooi topic en ik ben nieuwsgierig naar het boek. Zelf hoor ik ook succesverhalen over autisme van mijn 'behandelaar' die mij op dit spoor heeft gekregen. Zelf is/was hij autistisch en zijn praktijk adres is www.exendo.be Misschien is het wel eens leuk om die info te lezen en te plaatsen met de kennis uit je boek en de kennis van GAPS.

Afgelopen maandag was er ook een schitterende documentaire op TV over autisme, namelijk ASS. De regels van Matthijs heet deze documentaire en ik vond dat ASS erg helder in beeld gebracht werd zonder uitlokkingen of trucage.

Link:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1294131

Beschrijving:

In De Regels van Matthijs filmt regisseur Marc Schmidt zijn jeugdvriend Matthijs, die als autist wanhopig orde in de chaos om hem heen probeert te scheppen. Mensen zijn onvoorspelbaar en onbetrouwbaar, ze houden zich niet aan de logica van zijn denken. Matthijs neemt ieder gesprek dat hij voert op en archiveert het, de archieven reiken tot het plafond. Als de woningbouwvereniging hem uit zijn woning dreigt te zetten, ziet Matthijs zelfmoord als enige uitweg.

 
Volgens mij staan er van GAPS ook diverse filmpjes op internet waarbij autistische kinderen een ontwikkeling doormaken van slecht naar goed. Je ziet ze gewoon veranderen van totaal afgesloten van de buitenwereld naar lieve, gewone kinderen.

Lia

 
Hey Poekie,

ik heb het dacht ik al een keer genoemd hier, Tinus Smits was een fantastische man met een visie en heeft veel kinderen geholpen.

Zelf echter is hij niet oud geworden en overleden in april 2010, aan kanker.

Hij was een vegetarier volgens mij (en ook mager en bleek)

Ik denk dat homeopathie voor heel veel zaken hulp kan bieden en immuunsysteem ondersteunen. Ikzelf heb er profijt van gehad en mijn 2 zonen.

Voor Marieke (autisme) heeft het weinig of niets gedaan.

Ik zie homeopathie ook als een gezonde manier van gedeeltelijk symptoonbestrijding en het een kan niet zonder het ander. Ook hier geldt natuurlijk dat voeding optimaal moet zijn, anders komen je klachten op een keer weer terug.

hier nog een mooie link:

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/tessa-spreekt-tinus-smits-autisme-te-genezen/

mooi dat je dit hier onder de aandacht brengt Lia.

 
Marijan,

Ben het met je eens hoor maar ik zie het niet zo zeer als een symptoombestrijding maar als een aanvulling.

Een manier om je lichaam te helpen met helen zodat dan de opname van goede voeding meer kans heeft.

Ja, jammer dat Tinus vegetariër was, wie weet wat voor goede dingen hij nog meer had kunnen ontwikkelen op homeopathisch vlak.

Lia

 
hey Poekie,

mijn dochter krijgt op dit moment 1x caps. levertraan (vitavie) en 1x adrenal (Nutricology) en nu ga ik Vitamine C zowel water- als vetoplosbaar geven (NOW)Ascorbyl Palmitate en Acaibes poeder organic.

Ook wordt ze elke dag ingesmeerd met magnesiumgel (Zechzal).

wordt vervolgd

 
Dag Marijan en Wommes,

Zelf boek ik goede aanvullende resultaten door middel van edelsteentherapie. Voor het geval jullie meerdere behandelingen met elkaar wensen te combineren zijn de authentieke stenen charoiet en sugiliet in dit geval geschikt. In het geval jullie op zoek zijn naar een betrouwbaar adres hiervoor, help ik jullie met veel plezier verder.

Ons zoontje heeft (na een half jaar onduidelijkheid) 2 weken terug de diagnose van motorische dyspraxie gekregen en zit ook met een achterstand in zijn taalontwikkeling. Oorzaak zuurstofgebrek tijdens de laatste fase van de zwangerschap die veroorzaakt werd door een dubbele navelstrengomstrengeling.

Sinds juni 2012 slaapt ons zoontje met edelsteentjes chalcedoon en kyaniet in zijn kussensloop. Zijn spraakachterstand is hierdoor in de periode van de afgelopen 3 maanden opvallend en aantoonbaar gereduceerd. De logopedie begonnen we pas in juli van dit jaar en heeft in de periode september - oktober 6 weken stilgelegen in verband met onderzoek door het revalidatiecentrum. Toch is hij geëvolueerd van woordniveau naar zinsniveau. De logopediste en de juf noemen dit een wonder. We verstaan hem inmiddels perfect. Het enige wat momenteel nog foutloopt is bepaalde letters die hij met elkaar verwisselt.

Op het niveau van de motorische ontwikkeling heeft hij op bepaalde onderdelen momenteel het niveau van een kindje van 3 jaar terwijl hij momenteel 4 jaar en 8 maanden is. Hij draagt enkele weken een bril om de reden dat hij vervormd ziet en krijgt nu een aan hem aangepaste fysiotherapie op vlak van zowel fijnmotoriek als grove motoriek. Hij slaapt hij nu 1 week met watermeloentoermalijn in zijn kussentje.

Het is nog te vroeg om iets over het motorische effect hiervan te zeggen. Wel neem ik waar dat hij met de dag beweeglijker wordt, veel puzzelt en nu ook Mini Loco leuk vindt. Tijdens de vakantie in de maand augustus vond hij dit maar niets om de reden dat het veel te moeilijk voor hem was,....

 
En ook dit willen ze gaan verbieden: http://www.nationaleonderwijsgids.n...atische-behandeling-autistische-kinderen.html

Wat zijn ze toch wanhopig alles aan het verbieden!



Onderzoek naar homeopatische behandeling autistische kinderen


- 25 februari '13

Inspectie voor de Gezondheidszorg, IGZ, onderzoek

AMSTERDAM - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) gaat onderzoek doen naar zogenaamde Cease-therapeuten, die suggereren met een homeopatische behandeling autistische kinderen te kunnen genezen. Dat meldt Trouw.

Hoewel de meeste van dergelijke therapeuten, vaak zelfbenoemde deskundigen, vrij zijn in het uitoefenen van homeopathische behandelingen, mogen zij geen riskante handelingen verrichten en geen mensen weghouden uit de reguliere zorg. Daarnaast is er een groep reguliere artsen die deze Cease-therapie leveren.

Het onderzoek zal zich vooral richten op deze laatste groep. Zij dienen zich aan strengere regels te houden vanwege hun beschermde titel. De inspectie zal nagaan of deze Cease-therapeuten mensen hebben ontraden reguliere behandelingen te ondergaan of mensen hebben verteld genezingen te kunnen bieden die niet mogelijk zijn, zoals de suggestie aan ouders dat het autisme van hun kind te genezen is.

© Nationale Onderwijsgids / Ype van Woersem

 
En ondertussen kunnen allerlei chirurgen misstappen begaan, en daarna vrolijk weer ergens anders hun praktijken voortzetten zonder ook maar enige consequentie.. Daar wordt dan geen onderzoek naar ingesteld.

 
Ceasetherapeuten: foei: jullie begaan een groot vergrijp: klanten weghouden bij reguliere therapie! Dan kan men beter ook het boek van Natasha Campbell McBride verbieden. Of Ceasetherapie autisten schade toebrengt staat in het geheel niet ter discussie of dat Ceasetherapie zoden aan de dijk zet. Nee, het vergrijp is: klanten weghouden bij de reguliere therapie.

 
ik het net de instellingsarts van mijn dochter gesproken, en die wil met een paar homeopatische middelen proberen om meer balans aan te brengen ivm haar stemmingen rondom haar menstruatie.

Hij had het o.a. over chamomilla cupro culta. Ik heb het gegoogled maar kan er weinig of eigenlijk niets van vinden over de betekenis en werkzaamheid. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik krijg allemaal hits gelinkt aan Weleda enz.

Hebben jullie enig idee, Wiki Pedia komt met niets.

 
Aangezien het verboden is (codex alimentarius) zul je op het net niet veel meer vinden idd. De bibliotheek misschien?

 
De werkelijke reden van de autisme pandemie? (video)



Maandag, 05 augustus 2013 04:44

PDF Afdrukken

Wat je hier gaat lezen is zo schokkend dat je geneigd bent om je om te draaien en weg te lopen.

Maar, als je wilt weten wat er werkelijk achter de geweldige toename van autisme zou kunnen zitten, dan lees je verder.

Het is een stelling met de naam "Engeland Hypothesis". Deze is vernoemd naar Cristina England, een moeder van twee volwassen kinderen die zwaar zijn beschadigd door vaccinaties.

Als deze hypothese klopt dan verandert die op dit moment onze wereld al op grote schaal. Op een afgrijselijke manier en één die niemand heeft opgemerkt totdat Christina vorige week het patroon ontdekte.

Niemand wil graag een autistisch kind in zijn of haar gezin. Niemand zou bewust een kind op die manier beschadigen. Niemand ziet graag dat hersenen en levens worden vernietigd. Toch?

Volgens de England Hypothesis is dit echter wél het geval. Want volgens deze theorie is door vaccinaties veroorzaakt autisme een bewuste chemische manipulatie, in het leven geroepen om miljoenen “werkdrones” te maken; steriel en gehoorzaam. Niet in staat om de omstandigheden waarin zij moeten leven aan de kaak te stellen, tevreden met saaie repeterende taken, onbewogen, vervangbaar en inwisselbaar.

In het kort, autisten zijn de “deltas” en de “epsilons” (werkdrones) van de “Brave New World Order”, de wereld waar wij naartoe worden geleid middels opzettelijke sociale, politieke en genetische manipulatie, in overeenstemming met de genocide aspiraties van de globalisten en hun vreselijke Agenda 21.

Om het voorgaande uit te leggen en te laten zien dat dit reeds een lang geplande ontwikkeling betreft, gaan we terug naar 1932, het jaar waarin het boek Brave New World van Aldous Huxley verscheen. Gepresenteerd als een denkbeeldige science fiction roman lijkt het meer een blauwdruk van de maatschappij waar wij naartoe onderweg zijn.

"Het verhaal speelt zich af tegen de achtergrond van een totalitaire Wereldstaat, met als motto Gemeenschappelijkheid, Gelijkvormigheid, Gelijkmatigheid.

De mensen die in deze wereld leven zijn niet op de ons bekende wijze ter wereld gekomen. Het "levend baren" is ouderwets en afstotelijk. Nieuwe mensen worden uitgebroed in laboratoria, zoals in de 'Londense broed- en kweekcentrale' (Central London Hatchery), waarin embryo's worden gemanipuleerd om te passen in een bepaalde stand of kaste.

De sociale klassen zijn ingedeeld in vijf standen: alfa, beta, gamma, delta en epsilon. Hierin zijn kleine variaties mogelijk door een min of plus aan de klasse toe te voegen. In de alfa-klasse is zelfs sprake van een 'dubbel-plus'. De alfa's en beta's behoren tot de hogere klassen, de overige tot de lagere arbeidersstanden.

In de nieuwe wereld heerst een vrije seksuele moraal en mensen worden aangemoedigd wisselende contacten te hebben. Ook jonge kinderen wordt aangeleerd deel te nemen aan seksspelletjes. Een gezinsleven bestaat dan ook niet. Woorden als 'gezin', 'vader' en 'moeder' worden zelfs gezien als taboe en er wordt dan ook beschaamd op gereageerd.

De maatschappij is gebaseerd op consumentisme, onmiddellijke behoeftebevrediging en massaproductie".

We zijn nog niet zo ver dat kinderen worden gekweekt in een broedcentrale, maar we zijn wel zo ver dat ze worden gecreëerd met vaccinatiespuiten. We noemen ze ook geen “deltas” of “epsilons”. Wij noemen ze autistische mensen.

Nu, door de England Hypothesis, vallen een aantal puzzelstukjes die anders volkomen onverklaarbaar waren op hun plek. Ineens wordt het onwetenschappelijke en irrationele gedrag van wereldautoriteiten duidelijk. Organisaties die hun volledige steun geven aan het inspuiten van giftige vaccinaties bij kinderen, zelfs nog voordat ze geboren zijn. Terwijl ze weten dat deze kinderen beschadigd zullen worden, voor altijd chemisch veranderd. Organisaties die deze feiten blijven ontkennen.

Nu wordt ook duidelijk waarom zij die de vaccinaties aan de kaak stellen op een heftige en onlogische manier worden aangevallen. Mensen die vertellen wat vaccinaties werkelijk zijn: spuiten des doods die rampzalig en gevaarlijk zijn.

Zij die de vaccinaties overleven zijn voorbestemd om te werken in de laagste lagen van de beschikbare werkkrachten. De werkbijen die ervoor moeten zorgen dat de Neo Aristocraten in een schone omgeving leven, gevoed worden, mobiel blijven en vermaakt worden.

Er zijn autisten die je heel goed een baan kunt geven. Er zijn er natuurlijk ook die dat niet aan kunnen, maar degenen die het wel kunnen zijn de perfecte werkkrachten. Ze zijn heel gelukkig met routinetaken, een gecontroleerde omgeving en leven, gelukkig met beperkte aspiraties en in staat tot een levenslange passieve gehoorzaamheid, zolang maar aan hun routinematige behoefte wordt voldaan.

Hoe meer vaccinaties, des te meer autisten en dus hoe meer gehoorzame werkbijen voor de toekomst. Een behoorlijk aantal autisten heeft nu de leeftijd bereikt waarop ze interessant worden voor marketing- en propagandadoeleinden.

Het is dan ook niet voor niets dat Goldman Sachs en Bill Gates initiatieven ondersteunen om autistische mensen aan het werk te helpen. In het originele bronartikel vind je een aantal links naar organisaties die door Goldman Sachs en Bill Gates financiëel worden ondersteund.

Zo werd in het Engelse Parlement door Lord David Freud al een aanzet gegeven in 2012 tot de “verkoop” van autisten, de “deltas” en de “epsilons”:

“Het is niet meer dan logisch om mensen in dienst te nemen die betrouwbaar zijn, punktueel en loyaal. Mensen die een goed oog voor detail hebben en zich goed kunnen concentreren. Mensen die heel goed in staat zijn om problemen op te lossen, analytisch, inventief en creatief kunnen zijn. Welke goede werkgever zou niet graag dit soort mensen in dienst willen hebben?”

Ook Fox Nieuws weet te berichten dat SAP, een gigantisch groot Duits bedrijf met 65.000 programmeurs in dienst, wil dat tien procent van hun totaal aantal werknemers uit autisten zal gaan bestaan.

Waarom wordt er nu wereldwijd een marketingcampagne gevoerd voor autisten en niet voor mensen met Parkinson of een hazenlip?

Als de England Hypothesis klopt dan worden er bewust en met opzet iedere dag weer miljoenen kinderen met behulp van vaccinaties gekweekt tot de autistische werkbijen van de toekomst.

Bron:

Natural Blaze

 
Dus ik als autist werd dus gebruikt om een soort werkslaaf gemaakt te worden, door eerst met OPZET mijn hersenen op zo manier proberen te beschadigen?

Erg schokkend, maar misschien wel nog meer schokkend voor de elite zelf omdat ik weet hoe ik mijn hersengolven in balans kan brengen zodat de autistische verschijnselen langzaam maar zeker verdwijnen, ook omdat ik weet wat ik kan doen om mijn IQ te verhogen en als dat samen gaat met autisme verminderen dan zou dat voor de IQ wel 30 punten kunnen stijgen, verder weet ik heel goed dat kennis macht is.

En ik zat te denken om de wetenschap te bestuderen door veel goede wetenschappelijke boeken te lezen en deze op een goede manier gebruiken tegen de zieke wetenschap en omdat ik mezelf op deze manier weerbaar wil maken tegen mensen die zo extreem sterk(met opzet of door onwetendheid) achter de ziekelijke wetenschap staan en perse willen dat je wetenschappelijk onder kan bouwen.

Kennis is macht.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan