Atlas correctie

Ik lees al jaren de berichten van Montague Keen en was blij onderstaand bericht te lezen over wat hij zegt over de Atlascorrectie.

Ik ben Penny P. dankbaar omdat ze ATLASPROFILAX bij je heeft geïntroduceerd.

HET IS VOOR IEDEREEN ZO NOODZAKELIJK TE BEGRIJPEN WAT HET MENSELIJK RAS IS AANGEDAAN ZODAT HET GECONTROLEERD EN BESTUURD KON WORDEN.

De Atlas is de eerste ruggenwervel en is bij de meeste mensen verkeerd uitgelijnd of ontwricht. Deze toestand leidt tot een aantal fysieke en psychologische aandoeningen en ziekten. De rotatie zorgt voor een verkleining van de diameter van de opening in de schedelbasis en het wervelkanaal. Dit onderbreekt de normale informatiestroom tussen de hersenen en het lichaam door de wervel- en halsslagaders, het lymfatisch systeem, de cerebrospinale vloeistof, het meningeale systeem en het ruggenmerg.

Mijn lieve Veronica, je hebt de veranderingen al ervaren en je gerealiseerd hoe belangrijk deze aanpassing voor iedereen is. Ik heb, kort na mijn heengaan, uitgelegd dat met het menselijk ras is geknoeid. Je begreep niet wat ik probeerde over te brengen. Nu zie je het volledige plaatje. Het is een speciale aanpassing die alleen uitgevoerd kan worden door iemand die er speciaal voor is opgeleid. Het is zeer raadzaam. Dit zou de greep die de Cabal heeft op de mensheid doen verslappen. Het zou opnieuw zorgen voor het ontstaan van vrij denkende Lichtwezens. Het is speciaal van belang voor de jongeren, die bijna beginnen met hun opleiding. Het kan op elke leeftijd gedaan worden. Het heeft voor onnoemelijke problemen en ziekten gezorgd voor de mensheid en daarvoor was het ook bedoeld. Dit is allemaal deel van het ontwaken. Je lichaam is jouw verantwoordelijkheid.

 
Als iemand over 'Lichtwezens' begint, krijg ik meteen jeuk! Er is veel pseudo-religieuze zweverij, hoed je daarvoor!

Mike

 
Is een kwestie van onderscheid leren maken, maar dat geldt voor alles in het leven.

Er lopen ook veel wolven in schaapskleren rond op aarde.

 
Quote:
Er lopen ook veel wolven in schaapskleren rond op aarde.


Met name in de New Age-wereld, voor wiens praatjes jij kennelijk zeer ontvankelijk bent.

Mike

 
Het bericht was (goed bedoeld) voor de liefhebber en je bent me even lief als je er niets mee kunt.

Maar ik vind het niet leuk dat je oordeelt terwijl je mij niet kent.

 
Dit is een forum en op een forum mag je je mening geven en hier evt. over met elkaar in discussie gaan. Mijn probleem met dit soort sprookjesverhalen is dat er maar wat af wordt ge'channeld' in de New Age-wereld. Bij niburu kunnen ze er ook wat van, met hun 'contacten' met buitenaardsen. Ik heb geen mensen nodig die uit het hiernamaals spreken over de fraude die bankiers plegen, dat kan ik ook via levende mensen vernemen als Mike Adams en Alex Jones. Zie wat ik hier schrijf over 'poortwachters'. Doe ermee wat je wil, maar ik houd liever beide benen op de grond. David Icke zei ooit over New Agers dat ze 'zweven boven het vliegveld zonder te willen landen'. Daar sluit ik me bij aan. Of jij je aangesproken voelt, laat ik aan jou over. Het valt me op dat als mensen dit persoonlijk opvatten ik naar alle waarschijnlijkheid wel degelijk een (tere) snaar raak.

Mike

 
Afgezien van het lichtwezengebeuren of welke naam je iets ook geeft, blijft het een typisch fenomeen dat/als de atlas niet recht staat bij de meeste mensen. Het is voor mij niet moeilijk voor te stellen dat als die atlas niet recht staat dat het voor veel zuurstofproblemen in de hersenen en ontgiftigingsproblemen vanuit het hoofd richting de rest van het lichaam oplevert, laat staan dat een lichaam zich in bochten te wringt om de disbalans als gevolg van van een scheve atlas probeert te compenseren met de nodige negatieve gevolgen voor lichaam en geest.

De vraag hoe het kan dat de meeste mensen een scheve atlas hebben als dat zo is houdt mij ook bezig.

 
Voor de duidelijkheid........ik heb NIETS met new age.

David Icke hoor en lees ik graag.

 
Tot nu toe merk ik geen verbetering van mijn klachten na de behandeling, maar heb begrepen dat het tijd nodig heeft.

 
@Joy: ik heb wel iets van verbetering gemerkt tussen voor en na de profilax: minder KNO-klachten, maar die gaan wel op en af, dus lastig balans opmaken.

In elk geval werd er wel minder verstoring geregistreerd in mijn lichaam door de energetische machine van de atlasrechtzetter.

hoi Ufo; zou kunnen natuurlijk in de zin van iets dat in de tijd zo is ontstaan door bijv milieuvervuiling, straling en ondervoeding e.d.

Echter, wat ik zelf heb begrepen is, dat als een vrouw met een rechtgezette atlas een kind baart dat dat kind dan gelijk ook een rechte atlas heeft ongeacht haar dieet of andere invloeden.

Als dat klopt, dan is dit is voor mij een teken dat hier meer aan de hand is.

 
Quote:
Misschien is dat wel een vorm van fysieke degeneratie...


Misschien is die hele 'atlascorrectie' wel 1 grote hoax. Het zit nl. nogal in de zweverige hoek.

Mike

 
Nog 1 ding over de theorie over de atlascorrectie: men zegt; dat als de atlas eenmaal weer op zijn plaats zit, dan kan die om anatomische redenen niet meer van zijn plaats af.

Hoe kan het dan, is mijn vraag, dat deze atlas dus ooit scheef is komen te staan?

Je zou verwachten dat die in den beginne recht stond (maar dat is mogelijk een foute aanname als bijna elk mens een scheve atlas heeft van zichzefl).

 
Mijn therapeute heeft de behandeling zelf ook ondergaan.

Na een val, afgelopen winter door de gladheid, was de atlas weer scheef gaan staan en heeft ze de behandeling opnieuw laten doen.

Dat kan dus blijkbaar ook nog gebeuren.

 
Volgens mij kan die atlas gewoon weer verschuiven hoor!

Mijn nekwervels stonden uit het lood na een ongeluk van 38 jaar geleden. Vorig jaar zijn ze rechtgezet, en ik laat regelmatig checken of ik de boel nog op een rijtje heb ;). De laatste keer was de bovenste wervel = atlas weer wat verschoven en de osteopaat heeft hem weer rechtgezet. En daar word ik niks spiritueler van, btw. Het gaat mij erom dat de zuurstofvoorziening optimaal is.

 
@Poekie,

Zes maanden geleden schreef je: wij gaan het ook laten doen, in januari, preventief.

Ben nu wel benieuwd of dat nog heeft plaatsgevonden en zo ja, wat jullie ervaringen er mee zijn...

 
Dat heeft inderdaad plaatsgevonden.

Heb er zelf niet zoveel van ondervonden maar mijn man zat/stond altijd met zijn hoofd in een schuine stand.

Dat gaat hem niet meer lukken, m.a.w. hij heeft zijn hoofd nu altijd recht en kan veel meer zijn hoofd naar links en rechts draaien.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.802
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan