artiesten die er wel toe doen....

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/k-pop-stars-eunb-rise-die-car-crash-death-foreshadowed-last-video/ dode popsterretjes na een clip vol met symboliek over de dood.

 
Vanochtend een tapijt voor op de vloer of aan de wand gezien met een grote doodskop erop. Gezellig voor in huis!

Mike

 
al van jongs af aan lees ik de Donald Duck. Ik krijg de laatste paar maanden steeds meer het idee dat het blad minder onschuldig dan het lijkt. Wie heeft dat ook?

 
Deze blog op de link van Hamster is interessant http://vigilantcitizen.com/latestnews/mom-blog-disney-ruining-kid/

Ik haak ook vaak af binnen een paar minuten en subtiele boodschappen kunnen ook over het hoofd gezien worden, want tsja ze zijn subtiel he.

Ik vind het wel eens lastig met alle info, want zo ongeveer alles is gericht op wat er in Amerika gebeurt. Mij gaat het er om wat er in de Nederlandse versies gebeurt.

Ik weet niet waar jij over valt Marijan, maar het valt mij op in de DD er wel veel personen boos kijken, soms zelfs duivelsboos, terwijl het verhaal daar lang niet altijd om vraagt. Er lijkt ook meer boosheid en onnodige boosheid in de verhaaltjes voor te komen. Soms vind ik de ogen raar staan. Eerst gooide ik het erop dat er zo te zien weer andere tekenaars zijn, maar het gebeurt te vaak. Terwijl je toch mag verwachten dat een tekenaar kan tekenen. Ook begint de rol van Dagobert Duck mij meer te ergeren, staat Rockefeller soms model voor hem? In de brievebus staat vaak dat meisjes Katrien zo leuk vinden. Ik snap dat niets. Ze is een jaloers secreet.

Kijk ik wil niet alles van Disney op een hoop gooien. Hiawatha is bv leuk. Tokkie Tor zie ik niets raars aan.

 
Bij de One Foundation van Bono van U2 blijft er maar liefst 98% (!) van de opbrengsten aan de strijkstok hangen:

&list=UUvsye7V9psc-APX6wV1twLg

Mike

 
De Canadese rockband Nickelback ontmaskerd als bewuste of onbewuste verlengstukken van de revolutie-agenda van George Soros:



Mike

 
Nou weet wel dat de plantjes gewoon dood gaan van zulke rock muziek, mijn bijnieren beginnen spontaan stresshormoon te produceren en voor mensen die het wel kunnen waarderen verwacht ik dat het de productie van adrenaline aanzienlijk verhoogt of dat nou zo goed voor je is.

Bevreemd mij al tijden dat als je bijvoorbeeld de top 10 van de top 2000 aller tijden neemt, dat het allemaal artiesten zijn die muziek maken onder invloed van cocaine, heroine, alcohol of een mix van deze zooi. Gemiddelde burger is fel tegen op het overmatig gebruik en de verkoop van heroine en cocaine, maar het "creatieve product" wat het voort brengt wordt aanbeden en in discussies met hand en tand verdedigt als zijnde "goeie" muziek smaak.

 
Ik zag van de week een doc over het autopsierapport van Michael Jackson. Mijn god zeg, hij had lupus, een pruik op, vitiligo, hij gebruikte middelen om zijn huid te bleken, hij gebruikte een kathetercondoom omdat hij slaapmiddelen via infuus kreeg werd hij niet wakker om te plassen etc etc. En die "dokter" zat dat allemaal smakelijk op te dissen. Stuitend dat dat mag, zo iemand moesten ze met een prop in zijn mond naar Syberie sturen!

 
Gangsta rap kwam er ineens in de ja vroege jaren '90. Tot die tijd waren er maatschappijkritische rapartiesten als Grandmaster Flash en Public Enemy. Maar daar was plotseling Ice T met Cop Kilers. Sinds die tijd gaat het allemaal nergens over in de commerciele hiphop en wordt crimineel gedrag verheerlijkt. Drie keer raden wie hier achter zitten? Juist ja, the usual suspects:

http://www.prisonplanet.com/rick-ross-cia-behind-hip-hops-drug-fetish.html

Mike

 
Iemand die niemand hier waarschijnlijk kent: J. Cole.

Heel interessant interview met hem waarin hij veel over de elite spreekt. Mooie boodschap heeft hij.



 
De Vigilant Citizen over 'Iluminati' van Madonna:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/madonna-spreads-disinformation-new-illuminati-song/

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.797
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan