artiesten die er wel toe doen....

Madonna was druk doende haar satanische act nog eens dunnetjes over te doen tijdens de Brit Awards toen ze achterover viel:



Deze satanische hogepriesteris valt dan eindelijk van haar voetstuk. There is a God! Mogen er nog vele soortgelijke gebeurtenissen volgen!

Mike
 
Een interessant artikel, dat zeker. De auteur lijkt echter te suggereren dat zo'n beetje iedere populaire artiest mind controlled is.

Zo noemt hij tussen neus en lippen door Cypress Hill. Als deze hiphop-groep al onderdeel heeft uitgemaakt van het spel, dan geldt dit uitsluitend voor hun eerste twee albums. Deze bevatten zeer catchy soul- en blues-grooves en gaan over hasj en wiet roken, politie-agenten dissen en dodelijke strijd tussen de East Side en West Side van LA. Ook zie je in hun artwork schedels terug.

Vanaf de derde plaat, Temple of Boom, verandert de sound echter. De band wordt volwassen en keert zich tegen onderlinge strijd en pleit voor eenheid en echtheid. De sound wordt minder licht en ineens wordt gebruik gemakt van klassiek. In de track Strictly Hip Hop zegt B-Real: I never rapped on no R&B record and I never will. En hij heeft woord gehouden, terwijl iedere andere populaire rapper inderdaad meerapt op allerlei populaire en hitgevoelige deuntjes.

De band uit zich met elk album volwassener en intelligenter, terwijl wat moet doorgaan voor 'rap' en 'hiphop' juist de dommigheid en bekrompenheid zelve is. Cypress Hill is ook een van de vernieuwendste hiphop-groepen geweest. Experimenteren met soul, jaxz, blues, klassiek en zelfs metal is hen niet vreemd en je hoort het allemaal, keurig gejat, terug bij andere, minder getalenteerde 'studio gangstas', zoals ze door Cypress Hill worden genoemd. De band scoort hier en daar nog wel een bescheiden hitje, maar verdwijnt grotendeels naar de achtergrond. Kennelijk toch niet bruikbaar genoeg voor de business.

Public Enemy wordt ook in het artikel genoemd. Chuck D. en Professor Griff en al.die lui wezen je op Fear of a Black Planet en zongen Don't Believe the Hype en Fight the Power. Professor Griff is vandaag de dag een activist die veel zinnige dingen te melden heeft over de satanische muziekindustrie en over de powers-that-be en hierin geen enkel blad voor de mond neemt. Het zijn underground-artiesten geworden, die geen kans meer krijgen om hun boodschap via MTV of andere populaire kanalen te verspreiden.

Rage Against the Machine wordt eveneens vermeld. Deze band heeft geheel op eigen kracht hun succes behaald. Hun boodschap is zeer sociaal-kritisch. Hoewel ze neigen naar marxisme is ook wat zij te melden hebben intelligent en doorspekt met een flinke portie rockende agressie, waarmee ze hun bandnaam eer aan doen. Ook zij verdwenen al snel naar de achtergrond.

The Black Crowes zie ik ook terug in het rijtje. Ik hoor niets kwaads terug in hun muziek. Gewoon goed uitgevoerde, relatief lichte 70s rock met prima teksten.

Dit neemt niet weg dat er wel allerlei voorbeelden worden genoemd die volgens mij wel kloppen. Intuitief keerde ik me altijd al af van dit soort 'artiesten'. Op het moment dat ze rare makeup of maskers gaan dragen en er duistere klanken en symbolen aan te pas komen, moet je alert en wantrouwend zijn. Maar dat was ik altijd al. Ik heb nooit iets gehad met Black Sabbath, Slayer, gangsta rap, Marilyn Manson, Korn en hedendaagse popartiesten als Lady Gaga, Madonna, Katy Perry, Beyonce, Rihanna etc.

Mike
 
Wat ik nou niet begrijp en dat geld voor alle illuminatie ellende is dat er veel publiekelijk wordt verkondigd zoals het optreden van Madonna. Wat is daar het doel van? Waarom
Moeten wij zoveel mogelijk beelden van piramides, duivelshoorns, alziende ogen in ons onderbewustzijn krijgen etc? Zoals dat alziende ook is dat dan meteen ook 'duister' of is het een positief symbool wat misbruikt wordt?

Misschien heel naïef deze post van mij, maar ik ben hier om te te leren.
 
Muis , van deze man genaamd Allen Watt kun je ook veel leren



Hij praat rustig en legt het geheel best duidelijk uit
 
De auteur lijkt echter te suggereren dat zo’n beetje iedere populaire artiest mind controlled is

Daar ben ik het mee eens, overdrijven is ook een kunst.
Ook noemt de auteur het album Operation: Mindcrime van de band Queensryche uit de 80er jaren. Wanneer je de tekst kent is dit gewoon een kritische blik op het systeem, geen dubbele boodschap maar een op zich duidelijke weergave van de duistere CIA projecten achter de schermen.
Professor Griff zal bij MTV niet meer te zien zijn vermoed ik.
http://theunhivedmind.com/UHM/tsest/

 
Muis, het dient drie doelen:

1. Ons desensibiliseren door dit soort symboliek en de achterliggende ziekte 'normaal' te maken, vooral bij jonge mensen wier geest nog zeer beinvloedbaar is.

2. De creatie (natuur) en de creator (God) belachelijk maken door hier openlijk de spot mee te drijven.

3. Ons medeplichtig maken aan deze ziekte doordat we onze vrije wil, een GODDELIJKE gave, gebruiken door hier aandacht aan te geven en er zelfs voor te applaudiseren. We maken dan als publiek onderdeel uit van een ritueel, waarbij we worden gehypnotiseerd.

Mike
 
Onbewust word je door die beelden 'gebrainwashed'. Als je je het bewust bent is de onderliggende negatieve boodschap dan ontkracht?
 
Gaan ze die flauwekul nu ook overnemen van ons boze Europeanen? Alsof het land onder de vorige en huidige koning al niet boosaardig genoeg is...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.334
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan