artiesten die er wel toe doen....

Digitale muziek met foute frequenties, maar wel een vette boodschap en reden tot ontlading/ontgifting door er keihard op te dansen: The Prodigy!

 
En dit is waar al die satanische 'popmuziek' toe leidt - de duivel is nu hip en cool:

http://thetruthwins.com/archives/people-are-undergoing-extreme-body-modifications-in-order-to-look-more-like-the-devil

Mike

 
Dit is het effect van alsmaar meer expliciete seksualiteit in videoclips van hedendaagse muziekidolen op ZEER JONGE kinderen:

http://endoftheamericandream.com/archives/sex-and-the-public-schools

Mike

 
Deze keer de Vigilant Citizen over Katy Perry's Dark Horse:

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/katy-perrys-dark-horse-one-big-children-friendly-tribute-illuminati/

Mike

 
Ik vind deze uitleg van Dark Horse wel heel summier, veel minder als wat ik van VC gewend ben. Er zit veel meer in die clip, bijv waarom zijn er blauwe en rode mannen? Waarom draagt de man met diamant een ketting waarop Allah in arabische tekens staat? Die ketting vergaat tot zand. Er zijn een boel moslims kwaad over, en daar zijn weer andere mensen kwaad over, want die moslims hebben altijd wel iets te klagen en dat zijn we nu onderhand wel zat, en ondertussen ziet niemand meer waar het echt om draait. Namelijk dat dat allemaal gebruikt wordt om mensen tegen elkaar op te stoken, terwijl de echte slechten vrijuit gaan.

http://www.independent.co.uk/arts-e...allah-pendant-in-new-music-video-9153998.html

 
Ik heb een tijdje geleden met Ollie Hoops (Olivier Steen) onze EP Raw Milk uitgebracht. Hier een (gedeeltelijk kritisch) artikel erover: http://krisiz.nl/?portfolio=the-case-ollie-hoops-raw-milk-ep

 
Hoi Gadsie, ik heb het allemaal een (aantal) keren beluisterd en ben het met het grootste gedeelte wel eens. Behalve dan hun commentaar op Y.V. want daarvan vinden ze de beat te saai. Dat vind ik helemaal niet, hij is weliswaar wel simpel maar dat geeft een soort dromerige sfeer. Mij spreekt dat wel aan. Three tokes vind ik trouwens echt het beste nummer wat erop staat. Gewoon veel blijven oefenen dan wordt het vast alleen maar beter :)

 
Er is iets vreemds aan de hand met de plotselinge dood op 7 april jl. van Peaches Geldof, dochter van Bob Geldof. Er zijn sterke aanwijzingen dat ze banden had met de occulte OTO (Ordo Templi Orientis), maar ook meer wist van de pedofielenring waar Jimmy Savile deel van uitmaakte:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/peaches-geldof-found-dead-age-25-sudden-unexplained-year-joining-o-t-o/



Mike

 
Omdat ik op zoveel Gezond Verstand Avonden spreek, neem ik regelmatig exemplaren mee van het blad Spiegelbeeld, omdat deze daar worden uitgedeeld. Ik zat te lezen in de editie van november 2013 en kwam daae een column tegen genaamd 'Kinderen van NU', geschreven door Astrid Geraedts Marchegianni, eigenaar van KindEssence. Mijn mond viel open van verbazing toen ik het volgende las in wat zich een spiritueel blad noemt:

Quote:
Ik keek van de week naar het jeugdjorunaal en daar was het heet nieuws dat de nieuwe videoclip van Miley Cyrus was uitgekomen. Hij was al meer dan 50 miljoen keer bekeken op 1 dag (en dat was een record) omdat de zangeres in kwestie naakt te zien was. De kinderen in het jeugdjournaal mochten zich uitspreken. Ze vonden het 'vies' dat deze mevrouw haar lichaam zo liet zien.

Wat is er aan de hand? Leren wij kinderen dat naakt vies is? Dat een mooi naakt vrouwenlichaam, subtiel in beeld gebracht, niet oké is? Mijn dochter van nog geen twee en een half wilde de volgende dag meteen weer kijken naar 'de mevrouw met de rode lippen'. En ik kon haar geen ongelijk geven. Samen hebben we haar mooie lichaam bewonderd.


WAT?! Kinderen worden op zeer jonge leeftijd geseksualiseerd door 'artiesten' als Miley Cyrus en deze troela maakt zich druk om de gezonde reactie van kinderen dat ze hier helemaal geen prijs op stellen. En ze moedigt haar kind deze indoctrinatie tot een goedkope stoephoer aan. Ongelooflijk!

Mike

 
Ze leert haar kind dat als je er genoeg geld voor krijgt het ok is om je in je blote gruwelijk aan te stellen, met een berg make up op, en natuurlijk broodmager.

Het is jammer dat dat als iets natuurlijks en feministisch gezien wordt terwijl het omgekeerde is. Ik zou ook wel eens willen zien of mevrouw het nog zo mooi vond als het om een dikke meid met ongekamd haar zou gaan die op een bowlingbal rond zou zwieren. Meestal als het om zoiets gaat is het kot te klein want dan is het wel vrouwonvriendelijk. Van mij mag Miley Cyrus de slet uithangen maar mijn kinderen krijgen het niet te zien!

 
Mooi gezegd, Iklustvet, zoals alleen jij dat kan. Inderdaad wordt dit in onze politiek correcte cultuur opgevat als een uiting van feminisme (girl power). Feminisme keert zich tegen het neerzetten van vrouwen als lustobject door mannen, maar heeft er geen probleem mee als de vrouw hier zelf voor kiest. Vreemde logica, die alleen vrouwen kunnen bedenken.

Mike

 
Ik denk als mensen ook eens een keer een tegengeluid zouden horen ze daar wel iets mee zouden kunnen. Maar je hoort nooit wat anders! Ik las van de week nog een stuk in de krant waar ze het hadden over "teaparty-malloten". Er is niemand die zoveel zinnigs te melden heeft als Ron Paul, zo ongeveer de oprichter van Tea Party, maar dat zijn blijkbaar malloten. Maar waarom? Omdat iedereen zegt dat het malloten zijn zeker? dat is wat je hoort te zeggen. Beyonce die als een krolse kat aan een paal zwiert en getrouwd is met een man die liedjes maakt over het slaan van vrouwen is een feministe. En de Tea Party zijn malloten. Meer moeten we niet weten blijkbaar. Mensen die in god geloven zijn ook bij voorbaat krankzinnig, terwijl is het nu zoveel raarder om in god te geloven dan om geen geloof te hebben? Vreemde logica inderdaad.

 
Uit dezelfde gestoorde column in Spiegelbeeld:

Quote:
Osho schokte vriend en vijand door te verklaren dat hij er een voorstander van is dat kinderen gewoon getuige kunnen zijn van liefdevolle seks tussen hun ouders. En hoewel ik de weerstand hiertegen kan plaatsen en begrijpen, denk ik dat we een dergelijke cultuuromslag heel goed kunnen gebruiken.


Natuurlijk moet die geschifte Bhagwan er ook even bij worden gehaald om een 'spiritueel' tintje te kunnen geven aan iets was in essentie ongeschikt is voor een leeftijdsgroep die helemaal nog niet met seks bezig hoort te zijn. Deze vrouw werkt nota bene met kinderen!

Mike

 
een rood vlaggetje bij de column van Astrid dus

ik ben het er wel mee eens dat je het niet vies hoeft (mag wel hoor in dit geval) te noemen. Je wilt immers niet de associatie naakt=vies inprenten bij kinderen. Ik leg mijn oudste af en toe maar uit dat je rare volwassenen hebt, beter uitleggen kan ik het tot nu toe nog niet.

 
Quote:
ik ben het er wel mee eens dat je het niet vies hoeft (mag wel hoor in dit geval) te noemen.


Nee dat is wel het andere uiterste. Hoewel ik best vind dat je mag uitleggen wat er mis is met bijv Miley Cyrus. http://megpoulinindeed.com/2014/03/28/disney-is-ruining-my-kid/ Dit kwam ik ook tegen via VC, super blogpost als je het mij vraagt. Zo hoor je met die onzin om te gaan. Leg ze uit wat er mis mee is.

Die Bhagwan vond dat je een ander geen seks mocht ontzeggen, dat zal daar een gezellige boel geweest zijn, met de kinderen er bij. Kinderen getuigen laten zijn van "liefhebbende seks" is heel leuk en aardig, en vast heel modern en vooruitstrevend, maar in de praktijk is er toch geen normaal mens dat "liefhebbende seks" wil hebben terwijl er een paar kindjes komen vragen of ze een stukje kaas krijgen of dat de tv wat harder mag. Kom aan zeg.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.823
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan