artiesten die er wel toe doen....

Wat is dit voor een "kunstwerk" een vrouw met afgehakte armen, benen en hoofd. Het beeld moet de schoonheid van het menselijk lichaam tonen, maar dat kan je toch ook doen als het beeld armen, benen, een hoofd en kleren aan heeft. Ze hebben er nog meer naast staan o.a. ook een schuur met snijtafels, een operatiekamer, een slachterij en een gehaktmolen en een ‘Organenbos’ met beelden van een lever, een hart en een maag met een slokdarm in levendige kleuren.

http://www.welingelichtekringen.nl/...ngs-het-spoor-choqueert-treinmachinisten.html

Het nodigt mij niet uit om eens te gaan kijken.

 
En dan te bedenken dat treinmachinisten bijna allemaal al eens een zelfmoord op het spoor mee gemaakt hebben, en allemaal hebben ze daar last van, dus leuke plaats voor zoiets stoms!

 
Naast mijn eigen bluesband Mike & the Mellotones speel ik in een Etta James tribute band, The Etta James Experience. Dit stelt mij in staat om als gitarist me te verdiepen in het complete roots-spectrum (blues, jazz, soul, funk, rock & roll, rock). Bekijk deze twee promo-filmpjes over de EJE:





Mike

 
Als je je verdiept in de muziek en teksten van Etta James besef je eens te meer hoe verdorven de hedendaagse populaire muziekcultuur is, met als nieuwste voorbeeld Get Her Back van Robin Thicke, die ook pretendeert soul te zingen:

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/robin-thickes-video-get-back/

Mike

 
Wat een naar mannetje die Robin Thicke, wel een heel zielig aftreksel van wat als muziek bedoeld is.

Leuk project, de EJE, klinkt goed voor een stel albino's :wink:

Ben zelf niet zo thuis in de muziek van tegenwoordig, deze deed er vroeger in ieder geval wel toe dus zet hem hier toch maar even omdat het zo'n regenachtige dag is:



 
Hoe kunnen bepaalde nummers nu wereldwijd hits worden? We hebben toch verschillende landen en verschillende culturen en dus toch ook verschillende smaken? Het hersenspoel-mechanisme achter dit fenomeen blootgelegd:

http://mic.com/articles/95260/the-music-industry-is-literally-brainwashing-you-to-like-bad-pop-songs-here-s-how

Mike

 
Wat veel mensen van Robert Long weten is zijn strijdbaarheid omtrent homoseksualiteit. Wat veel minder bekend is, zijn z'n kritische houding en niets aan duidelijkheid over latende mening ten opzichte van religies en politiek.

Ik heb hem persoonlijk gekend en in mijn solo programma "Een Leven Lang Long" vertel ik in het theater mijn eigen levensverhaal aan de hand van teksten en muziek van Robert Long (aangevuld met eigen teksten en muziek). Ik hoor vaak van mensen achteraf "ik had nooit zo veel met Robert Long maar ik wist niet dat hij ook dit soort teksten maakte".

 


Heldocu over eddie vedder (pearl jam) en laird hamilton (bekende surfer) die samen een tijdje optrekken. Leuk om te zien en horen hoe ze in t leven staan. Ik vind t iig "artiesten die er wel toe doen"..

 
Onder de link schrijf ik "heldocu over ..." maar t moest alleen "docu over..." zijn, dus vandaar -hel ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan