Apocalyps/doemscenario

Bekijk bijlage 8836
Deze dus.
Van zelf meel malen krijg je het ook nog eens best lekker warm 😁
Deze heb ik gezien bij een prepper die ik persoonlijk ken. Zij heeft dus graankorrels vd molen gehaald en bewaard in grote voedsel containers en deze meel maler heeft ze van AliExpress voor de geïnteresseerden.
Ikzelf eet geen gluten maar voor wie daar wel tegen kan is dit denk ik wel handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Kregen van energieleverancier een wat vaag bericht waaruit toch duidelijk blijkt dat vergeleken vorig jaar totale kosten van elektra minstens verzesvoudigen! per kWh voor komende maand en totale kosten van gas zowat verdubbelen! :oops:

Toch hoeven we geen hoger maandbedrag te betalen ??? dan vorig jaar terwijl na korte berekening onze jaarnota voor volgend jaar bij huidige energietarieven minimaal 4 keer hoger zou zijn 🤔

Waarom geen duidelijker bericht van energieleverancier?
Is energieleverancier soms bang dat veel mensen per direct afhaken van gas en per direct veel gaan bezuinigen op elektra? of zelfs ook dat opzeggen?
Of hebben energieleveranciers 'opdracht gekregen' om dit zo aan te pakken zodat veel mensen onverwacht eind dit jaar met torenhoge energierekeningen worden geconfronteerd?
Of?

Via internet kun je energieaanbieders al niet meer met elkaar vergelijken - lijkt logisch - omdat die allemaal geen aanbieden meer doen waardoor je ook niet even gemakkelijk inzicht kan krijgen in wat op dit moment een redelijk maandbedrag voor energiekosten zou zijn.

Verkrijgbaarheid van stookhout is actief beperkt en als we nu op een warmtepomp zouden overgaan - wat we nooit doen - kost die voor komend jaar alleen al om te staan draaien meer dan onze huidige hele energierekening van afgelopen jaar.

Pain is coming..? 😐

Nog snel even een paar dikke warme wollen wintertruien inslaan? 🙃
 
je kunt meestal een soort tegoedbon krijgen bij de servicebalie, waarmee je de komende week alsnog de gewenste aanbieding kunt kopen (aangenomen dat er nieuwe voorraad binnenkomt !)
Klopt dat zei hij al😁 maar ben even een stuk gaan fietsen en naar een ander dorp gereden. Daar hadden ze nog genoeg😃👍🏻
 
Vanmiddag bij Hornbach 175 Kg bruinkoolbriketten gekocht voor weinig.
Kan zo de haardkachel in als die lekker warm is.
Vanavond gelijk uitproberen 🔥😁
Hou ons op de hoogte Surv want ik ben heel benieuwd hoe dit bevalt.
Hout is inmiddels ook niet meer te betalen!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.434
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan