Apocalyps/doemscenario

Dat is een technisch verhaal en daar heb ik geen verstand van. Bekijk deze foto's van Masaru Emoto:

emoto_distilled-an-ironised-water.jpg
Het betreft hier gedestilleerd water, maar met OO is het al even dramatisch, zie bijgevoegd rapport van de WHO. Ja, ik weet het, WHO is verdacht, maar daar werken niet alleen globalisten, die hebben het alleen gekaapt aan de top.

Mike
 

Bijlagen

  • WHO against reverse osmose.pdf
    212,1 KB · Weergaven: 6
  • Thanks
Waarderingen: Surv
Dat is een technisch verhaal en daar heb ik geen verstand van. Bekijk deze foto's van Masaru Emoto:

Bekijk bijlage 7720
Het betreft hier gedestilleerd water, maar met OO is het al even dramatisch, zie bijgevoegd rapport van de WHO. Ja, ik weet het, WHO is verdacht, maar daar werken niet alleen globalisten, die hebben het alleen gekaapt aan de top.

Mike
Voor zover ik het begrijp hebben ze het met name over gedestileerd water in het WHO rapport.
Gedestileerd water vinden we ook helemaal niet lekker.
Met zeezout en bica verrijkt osmosewater vinden we prima van smaak.
Kangen water zouden we wel een tijd willen uitproberen, maar dat gaat dan weer helaas ons budget te boven.
 
OO-water is van zijn structuur ontdaan en krijgt deze ook niet meer terug na toevoeging van mineralen en/of fulvinezuur.

Mike
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Surv
OO-water is van zijn structuur ontdaan en krijgt deze ook niet meer terug na toevoeging van mineralen en/of fulvinezuur.

Mike
Misschien vindt Sven Hulleman tzt een manier om OO-water te herstructureren nav zijn wateronderzoek of anders gaat hij wellicht dan over op kangenwater :)
 
Sven zit gewoon fout, hij heeft geen magische krachten.

Mike
Had de podcast nog niet helemaal beluisterd.
'Wizard' Sven H. ziet het anders en brengt nu zelf ook allerlei OO waterproducten op de markt, de hoeken van kamers kunnen maar beter afgerond worden tbv de menselijk maat, water moet je schenken vanuit speciale glazen flessen samen een met speciale intentie, positief denken en speciale preparaten eraan toegevoegd, Elizabeth Haigh moet je lezen - wat ik een tijd geleden gedaan heb en vond het een leuk verhaal, Sven en Jorn houden van elkaar - en nu is het voor mij hoogste tijd om de vergetelheid maar weer eens even op te zoeken :sleep:
 
Mijn vriendin liet net een artikeltje zien van RTL nieuws over Rampenrugzakken.. in het filmpje wordt gezegd dat het heel belangrijk is om er ook mondkapjes in te doen🤣🤣🤣 veeg me op hoor🤣🤣
Het waren toch alleen wappies en complot gekkies die aan preppen deden?? Nu doen die klote schaapjes het ook gewoon en dan is het opeens geen complot meer🤮🤮🐑🐑🐑
 
Mijn vriendin liet net een artikeltje zien van RTL nieuws over Rampenrugzakken.. in het filmpje wordt gezegd dat het heel belangrijk is om er ook mondkapjes in te doen🤣🤣🤣 veeg me op hoor🤣🤣
Het waren toch alleen wappies en complot gekkies die aan preppen deden?? Nu doen die klote schaapjes het ook gewoon en dan is het opeens geen complot meer🤮🤮🐑🐑🐑
Ja maar schaapjes doen er mondkapjes in, en vegan shakes blokken soya en waarschijnlijk hooi 🤣🤣🤣 geen zakmes of zo wapens zijn gevaarlijk 😏😁
 
Artikel over het lichaam heel direct verwarmen met kruiken.


We hebben na het lezen van het artikel een smalle kruik van 80 cm lang gekocht via bol en die bevalt ons goed.
 
Artikel over het lichaam heel direct verwarmen met kruiken.


We hebben na het lezen van het artikel een smalle kruik van 80 cm lang gekocht via bol en die bevalt ons goed.
Die brasero gebruiken ze hier nog steeds. (in de dorpjes). Er worden de assen van de open haard ingedaan en dan onder de salontafel, hetgeen normaliter een brandvrij tafelkleed heeft, gezet en dan worden de benen eronder gezet.
 
Die brasero gebruiken ze hier nog steeds. (in de dorpjes). Er worden de assen van de open haard ingedaan en dan onder de salontafel, hetgeen normaliter een brandvrij tafelkleed heeft, gezet en dan worden de benen eronder gezet.
Leuk systeem!
Net gegoogled en plaatjes van 'brasero de picon' bekeken.
Warme benen, warm lijf!
 
Vanavond RTL5
preppers In Nederland en Amerika.
Ewout
Uit 2019 en over EMP wapens virussen en Rusland.
 
Vraagje:

Houdbaarheid meel en bloem? Hoe lang?

Ik kom heel veel verschillende tijden tegen, wie heeft er een idee?
 
Vraagje:

Houdbaarheid meel en bloem? Hoe lang?

Ik kom heel veel verschillende tijden tegen, wie heeft er een idee?
Volgens mij heel lang, alleen moet je oppassen met de zgn meelwormen. Ik weet niet hoe die erin kunnen komen maar verder als het droog blijft, blijft het goed. Weinig voedingswaarde overigens he.
 
Volgens mij heel lang, alleen moet je oppassen met de zgn meelwormen. Ik weet niet hoe die erin kunnen komen maar verder als het droog blijft, blijft het goed. Weinig voedingswaarde overigens he.
Dat heb ik eens gehad die meelwormen(jaren geleden) terwijl ik de bloem in een afgesloten plastic bak had gedaan. Raadsel hoe die wormen daar zijn gekomen 🙄
Meel is niet echt lang houdbaar volgens mij, ik ken een prepper en die heeft losse graankorrels opgeslagen in speciale grote voedselcontainers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan