amalgaam vullingen

Ik heb 3 jaar geleden in twee weken tijd 9 vullingen vervangen, met dam in me mond op de juiste manier.

Ik was erg ziek, en na verwijdering bleef ik ziek, na enige tijd later ben ik detox protocollen gaan volgen, daarna ging het beter met mij.

Ik heb al wat dingen gelezen maar eetbare klei (edible earth) kan ik je aanraden, toxines binden zich aan deze klei, zodat je ze weer uit kunt poepen.

Een goeie detox is noodzakelijk na verwijdering!!

 
Heb je het met of zonder verdoving gedaan en is dat te doen? Ik moet 10 vullingen eruit laten halen. Ik zal me goed verdiepen in de ontgifting maar nu moet ik echt wachten tot het eruit is. Heb je een speciaal protocol gevolgd? Ik zal de klei onthouden in elk geval.

Ik lees over het cutler protocol m.b.t ontgiften. Ik heb het boek maar er echt in verdiepen is lastig met als je last hebt van o.a. brainfog en vermoeidheid.

 
Met verdoving, maar ik moet zeggen dat al het amalgaan er zonder verdoving in gegaan zijn.

Maar je hebt twee soorten verdoving:

Een snel werkend en een langzaamwerkend, dan moet je nog 20 min wachten voor het werkt en de langzame is duurder.

Maar de snelle kan veel problemen geven, kies voor de langzame verdoving check dit met je tandarts.

Tarwegrassap heeft me enorm geholpen, kweek ik zelf

Vermijden nachtschades

Gezond biologisch eten

Veel water

Maar 1 tand is nu gedaan begrijp ik uit de blog beste Asaya?

En wat voor vulling heb je nu?

Want witte vullingen heb je er ook verschillende van.

 
Nog een filmpje waarin duidelijk word wat het allemaal met je kan doen:

&feature=player_embedded

Het is nederlands ondertiteld.

 
Asaya, de strijd om vullingen wordt al tientallen jaren gevoerd, kinderen en volwassenen krijgen steeds meer vaccinaties en 98% procent van de bevolking eet uit een fabriek. De vervuiling gaat gewoon door.

Asaya, heb je overwogen om een vulling te laten verwijderen en geen nieuwe vulling nemen, maar door genezing je eigen tand terug te laten groeien?

De tand zal wel een tijd lang gevoelig/pijn hebben maar dat is de genezing, lastig eten en regelmatig spoelen met b.v. H2O2.

 
Als het nu een of 2 tanden waren zou ik het misschien proberen. Het zijn alleen alle kiezen dus voor mij op dit moment geen optie. De vullingen die ik er in krijg vind ik ook betrouwbaar dus geen ramp. Ik weet zo even niet de naam maar het zijn dezelfde als Tanja heeft gekregen. Ik baal echt enorm van deze rotzooi in mijn mond en de klachten die ik er nu van heb. Ik zal heel blij zijn als het eruit is en het ontgiften kan beginnen...

 
Hoi Asaya, ik snap dat je met teveel vullingen niet gaat proberen deze zelf aan te laten groeien.

Ik heb het 3 jaar geleden me mond laten saneren en kan aangeven dat je problemen na sanering ook nog kunnen verergeren.

De klei waar ik het eerder over heb gehad kun je nu al mee beginnen om de reeds verzamelde metalen uit je lichaam te halen.

 
Inmiddels zijn de eerste 3 vullingen verwijderd. Dit is erg goed gegaan en ik ben er blij mee. Wel met verdoving trouwens. Het is me mee gevallen al lig je zo wel een uur in die stoel.

 
Ik heb gisteren mijn IK BEN KWIKVRIJ button gekregen! mijn laatste amalgaam vulling laten vervangen Yay! Deze keer weer zonder verdoving en viel eigenlijk best mee. Heb mijn tandarts, (die wel op de hoogte is van Weston Price, maar meer om zijn opvatting over dode tanden dan om zijn voedingsrichtlijnen) verteld dat ik me daar in heb verdiept en nu het boek van Ramiel Nagel aan het lezen ben. Hij was erg dankbaar voor de informatie en wilde ook het adres van de melkboer :)

 
Gefeliciteerd Tanja! Ik heb ook flink doorgepakt en heb ALLE vullingen (13) nu laten vervangen. Ook ik heb een compleet amalgaamvrij gebit, eindelijk!

 
Maar composiet er voor in de plek...... En das ook weer niet gezond schijnt. zucht.

Tenminste tandarts hier werkt met niets anders ipv comcposiet geloof ik.

 
Zoek eens naar een tandarts (bio) die gebruik maakt van het Zwitserse ELS composiet van Saremco dat vrij is van BPA, HEMA en TEGDMA.

 
Ik heb geleerd dat als de vullingen nog grijs of metaalkleurig zijn er geen klachten waren bij mij, op het moment dat ik klachten kreeg (in eerste instantie lichen planus op het wangslijmvlies) dat één van de vullingen zwart was gekleurd. De eerste zwarte vulling viel er spontaan uit bij mij en de lichen planus was binnen 2 dagen weg. (na 1 1/2 jaar last). Ik heb nu weer veel huidklachten en mijn laatste vulling is zwart, die gaat er morgen uit. zwarte amalgaam is dus blijkbaar een lekkende vulling.

 
Deslumme, ik heb die van mij er uit laten halen voor ze zwart waren, maar je wilt niet weten hoe zwart het onder de vulling was. Zeer zeker lekken de amalgaamvullingen al voordat ze zwart zien aan de buitenkant. Dat jij er nog geen directe last van had wil niet zeggen dat het geen belasting vormt. Ik had ook geen klachten, maar zou niemand aanraden daarop te wachten.

 
Ik wist dat niet, dat je aan de zwarte kleur kon zien dat de amalgaamvullingen lekken.

Even gecheckt en bingo: al m'n 12 vullingen zijn zwart... De meeste zijn ook al meer dan 30 jaar oud (ik was er vroeg bij).

Niet zo gek dat ik zoveel klachten heb dus. Nog 2 weken geduld, dan mogen ze bij het chemisch afval :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.507
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan