Als je nog twijfelde aan wetenschap als teken van krankzinnigheid...

In het boek Brave New World van Aldous Huxley (1932) wordt al gesproken over het selectief onthouden van zuurstof aan baby's om domme, slaafse arbeiders te creeren. De familie Huxley bestond uit prominente leden van de eugenetica-beweging. De broer van Aldous, Julina Huxley, richtte samen met prins Bernhard het Wereld Natuur Fonds (!) op.

Mike

 
Uit het artikel:

Quote:
According to The New York Times (NYT), parents who allowed their children to participate in a recent oxygen study were not properly informed about the serious risks involved.



Welke idioot geeft nu toestemming om een experiment uit te voeren met zijn eigen pasgeboren baby?

Wat zijn dat voor mensen?

Ik hou het er maar op dat ze "gewoon" ongelooflijk naief zijn en werkelijk alles geloven wat een man of vrouw in een witte jas te zeggen heeft!

 
Dat snap ik ook niet Pike. Ik was al compleet van de kaart toen ze mijn dochter de hielprik gaven! Die mensen moeten inderdaad wel heel naief zijn....

 
Echt belangrijk zeg dat Angelina dit doet.

Ik heb een nichtje van 14 jaar of zo of nog jonger: die wil nu ook siliconen.

Het helpt niet als filmsterren zo met hun gezondheid/lijf omgaan om kinderen op het goede been te krijgen.

Jarenlang heeft mijn nichtje natuurlijk die tv-programma's gezien waar mensen een make-over krijgen en met allerlei faceliften en implantaten ineens heel "mooi" worden.

 
Vooral dat Angelina dit 'preventief' doet schokt me. Aan de andere kant is het bekend dat Angelina Jolie een obsessie heeft voor zelfverminking en bloed. Dus dan verbaasd het me weer helemaal niet eigenlijk.

 
Er gaan stemmen op om het beetje publieke toegang tot wetenschappelijke bevindingen in te perken: http://phylogenomics.blogspot.co.uk/2013/06/i-am-highly-skeptical-of-chorus-system.html

 
Ik las ook dat artikel over 'mercy killings' en sorry maar Mike Adams zegt vaak rake dingen, maar nu heeft hij denk ik een beetje te lang in de zon gezeten.

Belgische euthanasiewet. Net als in Nederland moet er sprake zijn van ondraaglijk en uitzichtloos lijden. En helaas zijn er ook kinderen onder de 18 die dat doen. Mike Adams haalt er zomaar autisme bij, terwijl in België niemand het daarover heeft. En dan dat plaatje erbij, ronduit belachelijk.

 
Ik heb geen moeite met het artikel van Mike Adams. Hij stelt de eugenetica-agenda aan de kaak. We hebben in WO2 gezien wat deze inhield voor o.a. gehancicapte kinderen en ouderen. Na de oorlog is deze agenda ondergronds gegaan en wordt er gewerkt met zgn. 'soft kill'-wapens, zoals vaccins, chemicalien in voedsel, genetisch gemanipuleerd voedsel en medicatie. Adams stelt terecht dat men bewust de boel in de soep laat lopen, zodat er 'ondraaglijk lijden' ontstaat, waardoor euthenasie inderdaad misschien wel de beste optie is. Nergens zetten overheden zich in voor voorkoming van dit soort problematiek en de daarbij behorende ethische dilemma's. Adams signaleert een gevaarlijke trend bij westerse overheden en daar is m.i. niets mis mee!

Mike

 
In Nederland zijn de regels hulp bij sterven voor pasgeborenen ook aangepast.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...by-versnellen-als-sterven-te-lang-duurt.dhtml

Wat ik wel ingewikkeld vind aan dit verhaal is dat de eigenlijke genade meer voor de ouders lijkt te zijn. Het zijn de ouders die het 'niet aan kunnen zien' en 'getraumatiseerd' raken door het sterfbed van hun pasgeborenen. De ouders zijn bang dat het kind lijdt is het argument, maar ik vind dat een moeilijk punt. Of het kind ondraaglijk lijden ondergaat is een aanname. Ik ben gelukkig nooit in die situatie geweest dus is misschien makkelijk praten, maar ik denk dan, ga zitten met dat kind en koester de tijd die je samen hebt, ook al is het heel verdrietig dat je ze moet laten gaan.

Over het voorkomen van dit lijden heeft niemand het.

 
Quote:
Adams stelt terecht dat men bewust de boel in de soep laat lopen


Als je de nieuwsberichten goed leest, moet je er eens een plaatje bij houden van een totalitair regime. Ik weet het, het is niet wat je je WILT voorstellen, maar ik zie daardoor wel dingen ontstaan.

Een voorbeeld: ik snelde vanochtend even de kop van de Metro op de voorpagina. "Vele kilometers extra hekken rondom spoor tegen spoorlopers."

Nou, wat kunnen we daar nu van maken? Wat is de reden van die hekken? De spoorlopers? Maar wat nu als je bezig bent met een totalitair regime te kweken?

Heel bizar, ik weet het, maar dat was de WO II ook en daar hebben we vandaag de dag, zoals Mike ook al aanhaalde, nog steeds mee te maken.

In een totalitair regime is het heel handig als langs een spoor hekken staan. In WO II werden mensen per trein afgevoerd. In Amerika liggen dat soort plannen ook al klaar. Daar zijn namelijk FEMA kampen, geheel voorzien van treinsporen etc.

Als mensen willen ontsnappen moeten ze eerst nog kilometers langs sporen lopen of een gat zien te maken in het hekwerk (zonder gereedschap).

Nogmaals, niet dat ik zo wil denken, maar als je een grotere plaatje in acht neemt, dan ga je toch dingen zien die vragen oproepen.

Neem daarbij de grote gefaalde projecten met het spoor: de HSL, de Betuwe-lijn, de Fyra, de OV-chip enz. Er wordt daar ook heel veel invloed en macht geconcentreerd door mensen die echt niet het belang van de 'reiziger' of de burger hoog in het vaandel hebben staan.

 
Over euthanasie en kinderen: hier een weerzinwekkend verhaal over een ¨Ganz normaler Arzt¨: Heinrich Gross:
Quote:
Heinrich Gross, HJ-Mitglied, SA-Mitglied und NSDAP-Mitglied, war 1944 Stationsarzt an der Wiener Euthanasieklinik „Am Spiegelgrund".


Quote:
Er machte eine steile Karriere, wurde Primar und prominentester Gerichtsgutachter Österreichs, er wurde mit Preisen und Auszeichnungen überhäuft, darunter das Ehrenkreuz für Wissenschaft und Forschung.


Quote:
Erst 1999 gab es eine neue Anklage. 2000 platzt der Prozess gegen Heinrich Gross endgültig, denn wegen fortschreitenden Gedächtnisverlustes bescheinigte ihm das Gericht Handlungsunfähigkeit.



1.

2.

3.

Hier in het engels:
Quote:
Published on Mar 6, 2013

Filmmaker Andreas Nowak's excellent documentary, Ein ganz normaler Arzt ('A perfectly normal doctor'), dealing with crimes committed during the Second World War, won the Austrian Dr. Karl Renner Prize for Journalism in 2000. The purpose of this video is to make this documentary available to a wider audience, complete with English subtitles, because it so clearly illustrates some of the important concepts put forward by Andrzej Lobaczewski in his ground-breaking work on psychopathy and psychopaths in power, Political Ponerology (http://www.amazon.com/Political-Poner...).

Nowak's film exposes the systematic practice of euthanasia - so-called "assisted death" - on disabled babies and children that took place during the Second World War. While there were undoubtedly many physicians and nurses involved in such crimes throughout the Third Reich, A Perfectly Normal Doctor focuses on Nazi doctor and psychologist Heinrich Gross, who was at one time in charge of an Austrian hospital where 800 children were killed. Only two cases were ever brought against Gross; one a few years after the end of World War II which resulted in a conviction for manslaughter but which was later overturned on a technicality, and another in 2005, 6 months before his death, where the case was dismissed on the grounds that Gross was suffering from dementia. After his crimes, Gross enjoyed a 50-year long, high-profile career as a court-appointed expert in psychopathology.

What makes this documentary particularly important is that it not only exposes the pathological nature of the Nazi regime but also the 'Western liberal democracy' that came afterwards, which allowed 'ex-Nazis' like Gross to retain (or continue their rise into) positions of power over others.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan