Agenda 21

https://www.freepatentsonline.com/2723660.html

Inventors:
Greenberg, Emanuel M.

Wat zei je in een ander topic over green, Mike!!!

Dorothé
 
Ik denk nu eens heel raar.

Kunnen ze geaborteerde foetussen laten uitgroeien en daar hun bloed vandaan halen of daar mensen uit laten opgroeien die tot blach magic in staat zijn?

https://patentimages.storage.googleapis.com/f8/2b/82/0a78bc72070197/WO2018171905A1.pdf
Technisches Gebiet:
Geburten von Kindern unter der 24. Schwangerschaftswoche (SSW) mit einem Gewicht von weniger als 500 g, bei denen kein Lebenszeichen auftritt, gelten als "Spätabort" und werden statistisch als Geburten nicht erfasst. Weltweit sind dabei mehrere Millionen Kinder in den entwickelten Ländern betroffen.
Dorothé
 
Nu gaat mijn fantasie met me op de loop.

Greenberg is de investor.

Evergreen de boot.

Wat als er op die boot geen kinderen zijn maar artificiële baarmoeders waar kinderen in opgroeien. Deze kinderen kunnen dan door middel van MK Ultra en hypnosetechnieken zo gemaakt worden dat ze geen gevoel hebben. Uiteindelijk missen ze ook veel liefde van de echte moeder omdat ze niet in de baarmoeder opgroeien.

Misschien kun je zelfs compleet zonder foetus , dus alleen door zaad en ei samen te voegen een kind hier laten opgroeien.

Ik weet dit natuurlijk niet, maar kan me zoiets voorstellen. Dat zou dan echt satanisch zijn.

Dan opgroeien met D666 beleid en de zaak is klaar. De psychopaten staat klaar om ons in elkaar te meppen.

Misschien is dit wel de black magic.

Geen toverformule maar uitgekiende satanische wetenschap.

Dorothé
 
Dan denk ik eerder aan soortgelijke experimenten in ondergrondse DUMBs, niet op zo'n boot. Het zou heel goed kunnen, Dorothe, ik sta nergens meer van te kijken.

Mike
 
Ja, zulke kinderen zullen niet schreeuwen want ze zitten in zo'n baarmoedertje en kunnen zich dus nog niet actief uiten.

Ik schrik echter van mezelf dat ik op zo'n idee kom.

Ik heb lange tijd terug, misschien wel 9 jaar, wat filmen gezien die in die richting gingen. Ik weet echter niet meer welke en kan er niets meer over terug vinden.

Dorothé
 
In een zo'n film werden kinderen meteen na de geboorte weg genomen bij de moeder en de moeder mocht als beloning naar een andere planeet. Het waren geen alienverhalen. Ze hadden mensen alleen lekker gemaakt dat op de andere planeet een soort hemel was. Nou, die andere planeet bestond niet en was een leugen. De moeders werden na de geboorte van de baby gewoonweg vermoord, niet meer nodig.

Ook vreemd was dat de moeders dus helemaal niet bij hun baby wilden zijn. Ze vonden het doodnormaal dat de baby meteen weggehaald werd.

Sowieso werd deze mensen verteld dat ze vanaf ongeveer 32 jaar zouden sterven, dan hield het leven op. Ze werden dan natuurlijk vermoord.

Ze leefden onder een soort grote plastic stulp en kwamen nooit met de natuur in aanraking.

Een koppel ontsnapte en kwam in de gewone wereld, die helemaal stuk was, terecht. Ze zagen oude stukken van gebouwen die overgebleven waren en ontdekten in een bos in een oud huisje een oude man. Dat was heel vreemd voor hen, want ze kenden geen oude mensen.

Uiteindelijk hebben die 2 dan de gehele mensheid onder die stulp uit laten komen, de mensen waren bevrijd omdat ze zagen dat er een andere werkelijkheid was geweest dan die hen verteld was.

Mooi symbolisch verhaal waar dus veel inzit en waar we maar eens over na moeten denken.

Dorothé
 
Een andere film die me aan het denken gezet heeft, was een samenleving in deze tijd.

Mensen werden geheel gecontroleerd en moesten elke morgen een capsule nemen zodat ze geen emoties vertoonden.

Er waren mensen die een kamer achter een muur hadden met nog oude spullen en boeken uit de oudere tijd.

Dorothé
 
Nog een film was van mensen die gekloond werden. Die kloonen waren nodig voor de organen voor de echte mensen, de rijken wel te verstaan. Als die ziek werden, waren er die klonen en dan waren er dus goede organen.

Een kloon was echter intelligent en uiteindelijk deed hij alsof hij de echte was en werd dus de echte mens als kloon gezien.

Zeer interessant allemaal en het zet je aan tot denken.

We zijn er niet meer zo ver van verwijderd als we niet ingrijpen. Ze hebben het ons allemaal al getoond.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan