Agenda 21

dat gaat niet lukken met een lucht .... en ook niet met een waterpistool, iets met 47, ... nee geen 4711 dat baggerluchtje van mijn schoonmoeder indertijd maar iets met AK en dat zelfde getal zonder de 11 !!
Haha, je maakt er een soort crytogram van. Moest even ducken maar nu snap ik hem!
 
In deel 2 van deze serie gesprekken over “Agenda 2030” gaan publicist Pieter Stuurman en programmamaker Jorn Luka (@JornLuka) in op de economische plannen van de mensen die de macht hebben in de wereld.
 
Dit is dus een onbemande computergemonitorde Amazon-supermarkt die de eliten voor ogen hebben in de toekomst:

Kevin
 
Christelijk perspectief: Mensheid wordt afgesneden van God


Vanuit christelijke perspectief kan het via deze vaccins herprogrammeren van het menselijke DNA worden omschreven als de finale poging van Satan om de mensheid voorgoed af te snijden van God. Dat lijkt dan ook de werkelijke reden te zijn dat in het profetische Bijbelboek Openbaring wordt gewaarschuwd dat de mensen met dit ‘teken’ niet meer te redden zijn.

 
Optogenetica en chemogenetica als middel voor totale controle.

Geheugenmanipulatie bestaat al. Is Mark Rutte proefpersoon?
 
Voordat Henk weer gaat mopperen 'oud nieuws' is dit voor nieuwe lezers misschien een aardig artikeltje ;)
We zullen iets bedenken of veroorzaken, een pandemie die bepaalde mensen treft, een virus die de ouderen en dikkeren treft, de zwakken zullen bezwijken, de bangen en dommen zullen het geloven en zullen zich laten behandelen. We zullen ervoor zorgen een behandeling te hebben, die de oplossing is.
 
Voordat Henk weer gaat mopperen 'oud nieuws' is dit voor nieuwe lezers misschien een aardig artikeltje ;)


Ik kreeg deze week een artikel aangeboden om te plaatsen over complotdenken. Goed artikel, maar besloten om het niet te plaatsen. Je bent zomaar een uur of langer bezig om het te editten en er komen toch geen lezers meer op af. Sinds januari is het lezersaantal met 50% verminderd. De gevaccineerden hebben hun keuze gemaakt en willen niet meer aan het twijfelen gebracht worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan