Agenda 21

Hoi Debsy,
Ja, weet je, dat doe ik sowieso. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten om goede afweer te hebben en verder probeer in de zaken van de NWO te doorzien.
Echter op het moment ben ik er diep ingedoken, misschien wel te diep, omdat ik nieuwsgierig ben, en ik raak er verward door.
Ik vind het thema mind control echter zeer interessant, vandaar dat ik op deze mevrouw uitgekomen was. Het thema UFO is weer een andere zaak. Maar dat wat ze vertelde over mind control lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, omdat ze zei dat de techniek zeker 50 jaar verder was dan wij weten.
Ja, wat is hiervan waar, ik kan het niet verifiëren, vandaar dat ik het even hier medegedeeld heb. Ik wist toen nog niet dat zij zich ook bezig had gehouden met Ufo's. Dat zag ik pas toen ik haar naam ging googlen en tevens zag dat ze dood was.
MAAR...het was een interessante docu.
 
Het is heel makkelijk. Aliens en UFO's zijn een 'red flag', een waarschuwingslampje. Als je dat tegenkomt je vingers in je oren stoppen!

Mike
 
Ja, maar ook David Icke spreekt over dingen die raar zijn zoals de Archonts en reptilianer, en toch zegt hij heel veel interessante zaken die een hoog waarheidsgehalte hebben. Dus ik weet niet als iemand dan over Ufo's etc. spreekt of dan alles bullshit is wat die persoon zegt.
 
Ik vind David Icke een gunstige uitzondering. Met zijn archonten en maantheorie heb ik helemaal niets, maar zijn geopolitieke analyses zijn briljant!

Mike
 
Ja, hij is heel goed.
Nu ben ik echter ook in zijn nieuwste boek aan het lezen over de holografie, de vibraties, de atomen, de kwantumfysica en dit is allemaal wel heel moeilijke stof, maar o zo interessant.
 
Ik weet niet of jullie hier interesse in hebben, maar ik ben toch dieper in dit thema gedoken. Ik heb hier natuurlijk mijn vragen bij, maar als jullie het niet interessant vinden, dan zeg het me.

In het verleden werden bv. kleine berichten in een bioscoopfilm gedaan, kleine spots met bv. de melding over Coca-cola en daarna kregen mensen zin in Coca-cola.
Ze wisten niet waarom.
Nu is de techniek natuurlijk weer veel verder. Alles loopt over zgn. golven en wij bestaan uit atomen, vibraties en zijn dus ook beïnvloedbaar d.m.v. golven/vibraties. Wat produceert nu golven, dit zijn o.a. smartphones, de telefoonmasten, de TV (WIFI), computer en het is heel eenvoudig om nu zelfs zonder spots berichten te versturen d.m.v. golven. Zo kijken mensen bv. TV en zonder dat ze het in de gaten hebben krijgen ze bepaalde berichten medegedeeld. Ik noem maar wat dat je een bepaalde overtuiging moet hebben, of roken is goed, of heb onbeschermde seks, of kies een bepaalde president. Mensen doen dit dan onbewust.
Sowieso kunnen deze stralen/golven/vibraties ook gevaarlijk voor ons zijn, denk aan de magnetron, maar wij krijgen dat ook mee via de smartphone en de telefoonmasten. Dit kan dan inwerken op onze eigen golven en ze verstoren en zo kanker en andere ziektes veroorzaken.
Heeft iemand hier al van gehoord? Heb ik dit goed begrepen zo, zoals ik dit hier weergegeven heb, of klopt dit niet. Als het wel klopt, hoe kunnen we er dan zeker van zijn, dat wij onze eigen gedachten denken en niet de opgedrongen gedachten? Het schijnt zelfs dat we opgedrongen dromen hiermee kunnen krijgen.
 
In het verleden werden bv. kleine berichten in een bioscoopfilm gedaan, kleine spots met bv. de melding over Coca-cola en daarna kregen mensen zin in Coca-cola.
Ze wisten niet waarom.

Dat wordt 'subliminal advertising' genoemd. De beelden worden er tussendoor gemonteerd maar net kort genoeg om door je bewuste brein niet te worden geregistreerd. Maar door je onbewuste brein wel! Vandaag de dag zijn er ook technieken die schijnbaar een beeld geven, maar alleen als je goed 'tussen de regels door' kijkt, zie je het letterlijk anders. Als je doel is om de geest van vooral jonge, beinvloedbare mensen te vervuilen, dan moet je vooral suggestieve beelden van afwisselend seks en dood gebruiken, om zo de creatiedaad te verbinden met het eind van de creatie. Bij Disney en andere grote mediabedrijven doen ze dit al jaren:

http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/mind-control-theories-and-techniques-used-by-mass-media/

Als het je werkelijk interesseert, dan lijkt het me zinvol dat je je verdiept in de geschiedenis van MK Ultra en Monarch Programming:

http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/origins-and-techniques-of-monarch-mind-control/

Of je daar heel erg vrolijk van wordt weet ik niet. Denk aan de klassieke legendes van enerzijds de duivel die je ziel wil stelen en anderzijds de vampier die aan het raam tikt. In beide gevallen ben je er zelf bij, want de duivel kan alleen een pact met je maken als jij bereid bent je ziel in te ruilen voor bijv. het geld en de roem van de duivel en de vampier komt alleen maar binnen als jij het raam opendoet. Wat proberen deze legendes ons te vertellen? Jij bent er zelf bij! Deze satanische energie werkt op basis van medeplichtigheid, dus doe aan je eigen mind control. Zolang jij niet meewerkt aan het kwaad, kan het niets bij jou beginnen. Over trillingen gesproken: jij zit dan op een hogere trilling dan de lage trilling waar zij op zitten en de hoogste trilling wint want deze is minder gebonden aan tijd en ruimte.

Mike
 
Heb je deze site al doorgeploegd?

http://vigilantcitizen.com/

Aha Mike was mij al (uitgebreid) voor :)
 
Heeft iemand hier al van gehoord?

hoi Godsgeschenk, vaag wel.

Heb ik dit goed begrepen zo, zoals ik dit hier weergegeven heb, of klopt dit niet.

Dat is denk ik toch iets dat je voor jezelf het beste kan bepalen.

Als het wel klopt, hoe kunnen we er dan zeker van zijn, dat wij onze eigen gedachten denken en niet de opgedrongen gedachten? Het schijnt zelfs dat we opgedrongen dromen hiermee kunnen krijgen.

Opgedrongen gedachten en beelden. Ik geloof zeker dat er partijen zijn die weten dat het zo werkt en dat zij daar gebruik van maken, maar dat is altijd maar tot een bepaald punt. Er zit in ons iets dat van onszelf is op een bepaalde manier, al is dat deel misschien vaak ook weer juist iets herkenbaars voor anderen. En dat deel van onszelf, daar kunnen wij allemaal bij ondanks die beinvloeding van buitenaf.
 
Hoi Jongens, bedankt voor jullie reacties.
Ja dit heb ik bekeken MK Ultra en Monarch Programming:

Ook vreemd is dat deze jongeman met 41 jaar plots aan kanker gestorven is. Raar allemaal.
Het thema fascineert mij zeer, omdat daarmee zeer veel kwaad gedaan kan worden en wij ongemerkt doen wat de Illuminatie willen.
 
Ook over het onderwerp mind control is er veel disinfo. Ze doen helemaal niet ongemerkt wat zij willen en komen ook niet in onze dromen voor. Dit is allemaal verkapte religie. Protestant-christelijke forumleden komen hier ook regelmatig aan met een angst voor het occulte, waarbij ze spreken over 'demonen' die hen 's nachts bezoeken en zelfs over 'demonen' die zich aardig voordoen maar het in werkelijkheid niet zijn, al dat soort geestesspinsels. Er gebeurt niets wat jij niet wil, als jij maar je bewustzijn zo groot mogelijk maakt. Daarin passen angstscenario's waarin jij de onmachtige partij bent niet. Zoals gezegd: JIJ beheerst je eigen geest en niemand anders!

Mike
 
Dank je Mike.
Dat stelt gerust. Weet je, als er op het nieuws dingen gezegd worden dan weet ik ondertussen wel hoe ik het moet verstaan, dus daar kunnen ze me niet beïnvloeden.
Alleen weet ik niet hoe we ons tegen berichten die d.m.v. golven verstuurd worden, kunnen beschermen.
Maar als jij zegt dat we ons daar ook weer tegen kunnen wapenen d.m.v. kennis over zaken en bewustzijn, stelt me dat gerust. We zijn dus geen machteloos lam.
 
Hieronder een uitstekend artikel over hoe het gekomen is dat 'heksen' op bezemstelen vliegen. Deze fabel heeft geleid tot de executie van MILJOENEN 'heksen' in Europa! De disinfo die jij bekijkt is bedoeld om nieuwe 'witch trials' uit te lokken, want als er zich onder ons mind-controlled individuen bevinden dan moeten we deze snel uitwieden, nietwaar, voordat hun aantallen te groot worden?

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/WITCHES/witches.php#axzz3q358b34E

Het zijn dezelfde genocidale maniakken die achter de heksenjachten van toen zaten, dus wees alert en behoud je gezonde verstand!

Mike
 
Bedankt.
Ik had eigenlijk die info over mind control zo begrepen, dat ze willen dat wij fout geïnformeerd worden.
Dan snap ik even niet je zin......want als er zich onder ons mind-controlled individuen bevinden dan moeten we deze snel uitwieden, nietwaar, voordat hun aantallen te groot worden?

Waarom willen ze deze mensen dan uitwieden, ze willen de werkelijk goed geïnformeerde mens toch op een verkeerd spoor zetten, dus juist de bewuste mens moet er toch aan?
Nu zit ik even op een slecht spoor, geloof ik.
 
Michael Snyder is een christen die veel interessante artikelen schrijft over economie en wereldpolitiek en om die reden plaats ik hier regelmatig artikelen van zijn hand. Maar als hij zijn christelijke denkbeelden opschrijft, zie je hoeveel angst voor 'demonen' en 'geesten' er in die wereld speelt:

http://endoftheamericandream.com/archives/18-reasons-why-i-dont-celebrate-halloween

Angst voor 'mind control' d.m.v. onbekende technologie, waarbij men zelfs onze dromen kan beinvloeden, is simpelweg een technologische variant op deze religieuze angst!

Mike
 
Dan snap ik even niet je zin……want als er zich onder ons mind-controlled individuen bevinden dan moeten we deze snel uitwieden, nietwaar, voordat hun aantallen te groot worden?

Waarom willen ze deze mensen dan uitwieden, ze willen de werkelijk goed geïnformeerde mens toch op een verkeerd spoor zetten, dus juist de bewuste mens moet er toch aan?

Ik schreef daarvoor:



De disinfo die jij bekijkt is bedoeld om nieuwe ‘witch trials’ uit te lokken

We zitten dan weer terug in de middeleeuwen, in een strijd tussen 'goed' en 'kwaad', waarbij het geoorloofd wordt om onschuldige mensen van van alles en nog wat te beschuldigen en hen terecht te stellen, om te voorkomen dat het 'kwaad' om zich heen grijpt. De arme slachtoffers zijn immers 'bezeten' en alleen hun dood kan verlossing brengen, de ultieme satanische opvatting van de creatie zelf. Ondertussen neemt het kwaad juist toe door deze satanische terechtstellingen en ieder die erin gelooft is niet meer de baas over zijn/haar eigen geest. Mind-control dus.

Hier heb je een goede reden om de overheid te wantrouwen:

Govern-ment. Govern = heersen. Ment = mentaal = geest. Beheersing van de geest. Mind control.

Mike

 
Okay.
Ja, weet je, ik denk altijd zo, je weet maar nooit wat er allemaal op vandaag kan wat wij nog niet weten. Vandaar dat ik mijn vragen hier even gesteld heb.
Bedankt voor je informatie.
 
Nog even een kleine opmerking. Ik had de informatie die ik gezien had zo begrepen dat men d.m.v. golven/vibraties ons sublieme boodschappen kan doen laten geloven, dus boodschappen die de Illuminatie willen dat wij geloven. Daardoor gaan wij gedrag vertonen wat de illuminatie willen dat wij vertonen. Bv. kies Obama. De mensen die dan deze berichten d.m.v. golven medegedeeld krijgen, gaan dan Obama kiezen en misschien zijn ze niet eens voorstander van hem, maar ze doen wat ze in de berichten (die niet via de oren en ogen komen) opgedragen geworden is. Deze mensen zijn zo, zoals de NWO ze wil hebben. Waarom zou je deze mensen dan als bezeten zien, de Illuminatie wil toch dat dat als goed voorbeeld gezien wordt. Dit wordt dus niet uitgeroeid. Goed, uiteindelijk wil men de wereldbevolking verminderen.
Echter als ze deze mind controlled mensen als bezeten zouden neerzetten, dan zouden ze tegen hun eigen programma ingaan. Wij moeten uiteindelijk ALLEMAAL geloven wat zij ons proberen te doen geloven. Dus dit wordt niet als BEZETEN afgedaan.
Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen en moet ik jouw teksten er op nalezen.

Ps: Ik wil jouw informatie niet als niet waar neerzetten hoor, maar ik vraag gewoon een beetje door.
 
Zij doen niets liever dan ons tegen elkaar opzetten en uitspelen. Angst is een fantastisch middel hiervoor. Zie je nu dat de angst voor mind control de werkelijke mind control is?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.802
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan