Agenda 21

Grappig. Ikz ie nu pas dat je een link hebt geplaatst naar exact dezelfde studie over HUE, Alethea. Ik had niet gezien dat je iets aanklikbaar had gemaakt in je post. We komen in ieder geval beiden uit op dezelfde kritische beschouwing, mooi!

Mike
 
De Wereld Gezondheids Organisatie staat op het punt om rood vlees te klassificeren als 'mogelijk kankerverwekkend':

http://naturalsociety.com/who-set-to-classify-red-meat-processed-meats-as-probably-carcinogenic/

En daarmee wordt de vegetarische agenda officieel. De volgende stap wordt runderen klassificeren als 'bijdragers van klimaatverandering', let maar op!

Mike
 
Aangezien de massa nog steeds propaganda vanuit officiele insnaties voor waar aanneemt zal dit een flinke klap gaan owrden voor de vleesindustrie.

Mike
 
Dan kunnen ze direct de inkomenssteun voor boeren weer verhogen. Die steun is zo leuk voor de politiek, want je kan er van alles aan hangen
 
Ja, zijn boodschap is, kort samengevat, de NWO heeft gewonnen er is niets meer aan te doen en geniet nog maar een beetje van de korte tijd in relatieve vrijheid die je nu nog hebt.
Geen lectuur voor jou Godsgeschenk ;)
 
we krijgen wat er op de agenda staat!

Juist, deze vluchtelingen/migratie crisis is helemaal gepland. Alles verloopt volgens plan.
Verdeel en heers. In Brussel en Berlijn staan ze bij wijze van spreken op de tafels te dansen van vreugde.
 
Dank je Pike. Dus anders dan Davik Icke? Want die vind ik zeer interessant. David spreekt echter wel erover dat wij nog wat kunnen doen. En dus die Robin de Ruiter niet?
Okay, niet zo opbeurend dus.
 
It ain't over till it's over. Ook met een 6-0 achterstand kun je spectaculair terugkomen in de wedstrijd. In het plan om Greater Israel tussen de Nijl en de Eufrat te creeren was niet meegenomen dat Rusland af zou rekenen met hun creatie ISIS, die deze vluchtelingenstroom in de hand heeft gewerkt. Dit spel is nog lang niet uitgespeeld!

Mike
 
Ik heb een indrukwekkende documentaire gezien:


Het ging over mind control.
Een vrouwelijke doctor uit Finland vertelde een verhaal over het feit dat de techniek zeker 50 jaren vooruit loopt opdat wat wij weten. Zo zijn wij gewoon controleerbaar door de muren van onze huizen heen en kan de illuminatie gewoon zien wat wij doen. Nog erger is dat zij ook ons met "golven (vibraties)" kunnen beïnvloeden, dus zonder dat wij het in de gaten hebben, krijgen wij berichten te horen en te zien (zonder onze oren en ogen daarvoor te gebruiken) en worden er gedachten in onze mind geprogrammeerd.
Ze kunnen ons zelfs ziek maken op afstand en kanker en hartproblemen veroorzaken of ons via stralen doden. Wat kunnen wij dan nog...?
Ik weet niet of dat waar is, maar de vrouw was serieus en het programma ook. Heeft iemand hier al eens van gehoord?
 
Okay, ik weet het antwoord al. Ik heb namelijk gezien dat deze vrouw nu dood is en vermoed wordt dat ze vermoord is:
http://www.wanttoknow.nl/overige/dr-rauni-luukanen-stierf-en-werd-vermoord/

Hier staat dat ze ook:
Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde was een bekende vrouw, die verlichting bracht op het gebied van informatie over onderwerpen als reïncarnatie, ufo’s en mind control.

Dus, dan weet ik al hoe er hier over haar gedacht wordt, maar wat wel raar is, is dat ze nu dood is.

Misschien waren die dingen die ze verkondigt heeft over mind control toch wel waar en werd ze als een gevaar gezien.
 
Ik heb niet zo veel zin om dit soort dingen nog te bekijken, heb mijn portie wel gehad, ik kies er voor, wellicht tegen beter weten in, te blijven geloven dat ik mij het beste van binnenuit versterk dmv voeding en positieve mindset en daarmee geen willoos slachtoffer wordt van wie of wat dan ook. Informeren is prima, maar dit veroorzaakt naar mijn mening een beetje teveel naar paranoia, ook al is het waar. Deze info biedt geen oplossing, dat vind ik vaak jammer.
 
She appeared as a featured speaker at UFO conferences, helped organize the first international conference on extraterrestrials in Finland and authored books about UFOs, alien abductions, mind control and conspiracy theories. Luukanen-Kilde claimed to have been "rescued" from danger by extraterrestrials, and to have esoteric skills and knowledge as a result of her relationship with them. She said that there was a secret exchange program between humans and aliens that was being deliberately suppressed by "powerful Western governments", particularly the United States.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rauni-Leena_Luukanen-Kilde

Zucht. UFO's weer. Can you say 'hoax'?



She died in Vaasa in February 2015 after a long illness, having returned to Finland shortly before.

Een ziekte die haar ongetwijfeld is toegebracht door de overheid. Angst en stress zijn zeer ziekmakend en deze vrouw zou wel eens haar eigen vijand kunnen zijn geweest!

Mike
 
Met respect voor de maker(s): Een duidelijk interview met mw. Luukanen-Kilde over groepstalking, buitenaardsen, mindcontrol en het feit dat we multi-dimensionele wezens zijn met oneindig bewustzijn. Erg herkenbaar voor mij persoonlijk omdat ik ook al een tiental jaren met groepstalken en mindcontrol te maken heb. Ik heb ook contact met buitenaardsen en wordt geholpen en ondersteunt door hun, anders had ik het nooit overleeft.



Ik ben een btje huiverig voor mensen die het woord aliens, ufo's en multidimensionale wezens in de mond neemt.

 
dit soort info gewoon skippen...kost veel energie...ik spreek uit ervaring. Je kunt beter je energie gebruiken om je eigen kleine omgeving positief te inspireren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.812
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan