Agenda 21

en
http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/08/VN-Homogeniteit-Europese-landen-moet-met-massa-immigratie-worden-ondermijnd

http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/06/Nieuwe-encycliek-Paus-wil-dat-Westen-welvaart-opgeeft-om-klimaat-te-redden

http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/06/Bilderberg-2015-Westerse-elite-wil-contant-geld-uitbannen

http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/04/Vaticaan-presenteert-eind-april-plan-voor-VN-wereldregering
 
Hier een zeer goede video (met Nederlandse ondertiteling, weliswaar geen goede ondertiteling).

Wat hij verteld is hier al allemaal uitgediept, maar het brengt het op een punt samen. Wat hij verteld over de archons, kunnen we misschien beter lezen als de wereldelite.
 
Jammer inderdaad dat hij het over archonten heeft. Dit geeft aan dat hij zich laat beinvloeden door de mystieke school genaamd de gnostiek die ik al eerder heb ontmaskerd als een Luciferiaanse denkschool. Maakt dit Icke zelf ook Luciferiaans? Alles is mogelijk, maar ik denk zelf van niet. Hij heeft inderdaad briljante analyses en als je de buitenaardse archonten/reptilianen aan de kant gooit is er niets mis met wat hij beweert.

Mike
 
De video wat ik geplaatst heb, is deel 9. Er zijn in totaal dus 9 delen. Ik ben nu deel 3 aan het bekijken. Ik bekijk het kritisch en filter wat ik denk wat waar en niet waar is. In totaal kan ik het tot nu toe alleen maar aanbevelen. Geweldig.
 
Maakt dit Icke zelf ook Luciferiaans?

hoi Mike, ik vertrouw Icke voor geen sikkepit. Niet dat dat voor mij betekent dat de dingen die hij zegt 100 procent niet waar zijn. Ik heb het hier op het forum wel eens gezegd. Een hele tijd geleden alweer was ik eens naar een presentatie van hem of hoe heet dat. En daar stond de begintune voor zijn ¨optreden¨ zo ontzettend hard, dat mensen de zaal moesten uitvluchten van de ellende. Het was echt een zeer onaangename geluidsterkte, niet alleen subjectief door mij gevoeld dus. In de pauze zat ik toevallig of niet naast de geluidsmensen en die zeiden dat ook volgens hun maatstaven het geluid vele malen te hard stond en dat hadden zij ook aan Icke duidelijk gemaakt, maar volgens hen bleef Icke erop staan dat die volumeknop zo ver open stond. Toen was voor mij in elk geval duidelijk dat die vent niet deugt. Welke goede reden is er om mensen hun trommelvliezen aan te tasten?
 
Iemand is niet te vertrouwen omdat de geluidsinstallatie te hard staat? Dan kun je maar beter niet komen kijken als ik met mijn band speel! Dorothe is zich volop aan het orienteren in de wereld van alternatieve info en ik denk dat ze slechtere keuzes kan maken dan David Icke!

Mike
 
hoi Mike je hebt te hard en te hard.
Iemand is in zijn medemenselijkheid niet te vertrouwen wat mij betreft als er zeer duidelijke signalen komen uit de zaal van de toehoorders zowel als van de geluidstechnici dat het geluid te hard staat en als die persoon er dan op staat dat het geluid op dezelfde sterkte blijft staan, dan zit er ergens wat mij betreft een steekje los.
Laat ik het zo zeggen: ik zou het normaal vinden als mensen bij dergelijke signalen achter hun eigen oren gingen krabben van: oei misschien staat het geluid misschien dan toch te hard?
Nogmaals: ik zeg niet dat wat Icke zegt niet klopt, dus dat vindt ik een andere kwestie.
Alleen is voor mij de intentie waarmee iemand in de wereld staat en hoe die de medemens bejegent voor mij nog eens zo belangrijk.
 
Van haar weet ik zeker dat ze Luciferiaans is. Ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe David Icke erbij komt haar zoveel van zijn kostbare tijd te gunnen. Lijkt me sterk dat hij met zijn expertise en spirituele ontwikkeling niet in staat zou zijn geweest haar in slechts luttele minuten te doorzien. Icke heeft zeker goede informatie, maar ook ik volg hem met een zekere scepsis.

 
Ik ben op aanraden van "spirituele" vrienden naar enkele "lezingen" van deze mevrouw geweest (ik had nog nooit van haar gehoord) en heb daar een aantal dingen gezien/ervaren, waar ik liever niet inhoudelijk op in ga omdat ik mijn persoonlijke verhaal daarover onder geen beding op het internet wil, die mij hebben doen concluderen dat dit een gevaarlijke mevrouw is. Grote aantallen politie bij deze evenementen, waarbij steeds zo'n 1.000 mensen aanwezig waren, deden mij bovendien bevestigen dat zij óf speciale bescherming geniet, óf vanwege haar praktijken in de gaten wordt gehouden. In het publiek waren o.a. verschillende handlangers actief, die zich voordeden als deelnemers en andere bezoekers over de streep moesten trekken om zich aan te sluiten bij en "vrijwillige" donaties te doen aan de stichting.
Een beetje zoeken op internet leverde bevestiging op voor mijn conclusies.

Suzanne Powell is een adept en weduwe van Curtis Cao Duy, een sekteleider die actief was in o.a. België. Ook in Spanje werd hij ontmanteld. Zij heeft na zijn dood een nieuwe beweging gecreëerd (het regenboogplaatje zal sommigen al genoeg zeggen), genaamd Stichting ZEN (let op de opzettelijke spraakverwarring, dit heeft helemaal NIETS met zen te maken). In heel de wereld zijn zo'n 20.000 volgelingen actief, waarvan 9.000 in Spanje.
 
Hoi Alethea,
Dat hoort zich inderdaad niet goed aan. Waar gingen dan die lezingen over? Ik kan alleen maar info vinden in het Spaans en begrijp dat ze spreekt over voeding zoals in het Montignac dieet: vet scheiden van koolhydraten.

In ieder geval blijf ik gefascineerd van David Icke, alles wat hij in de video's bespreekt die ik nu bekijk, is hier ook al besproken (alleen de archonts niet), maar zo spreekt hij zelfs over planned parenthood. Ik vind hem zeer interessant en als werkelijk die Suzanne Powell zo verkeerd is, weet ik niet of dat ook iets met hem te doen heeft. Ik hoop van niet.
 
Ik dacht dat ik naar een lezing ging over o.a. wichelroede lopen, maar toen ik daar aan kwam bleek het een cursus, hier bekend is als Universele Energie. In het "spirituele" Nederland zijn er weinig sceptici en het wordt in dezelfde adem genoemd als Reiki. Ik denk dat er weinig mensen zijn die werkelijk begrijpen waar dit over gaat. Misschien geeft dit een indruk.

O.a. bedenkelijk is het uit evenwicht brengen en harvesten van de energie van deelnemers door mensen hun energie te laten richten op hun icoon Dasira Narada, over wie behalve in relatie directe tot deze beweging niets te vinden is. In de Vedische mythologie wordt is "Narada" een sage in verband met het reizen naar verre werelden. Doet mij denken aan symboliek voor astraal reizen.

Dasira-Narada.jpg
.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan