afvallen

hoi Paika, hoe ik dat wist van dat er iets niet goed was en is met mijn lymfeklieren.

Bijv. de kouwelijkheid aan de uiteinden van mijn ledematen.

Ook: ik hoef maar 1 keer een droogborstelsessietje te doen van 2 minuten en ik lig een nacht te stuiteren in mijn bed omdat ik niet kan slapen van de losgekomen toxinen.

En omdat ik zo goed reageer op het simpel droogborstelen van mijn gezicht (sinusitis lijkt weg te gaan inclusief kieswortelpijn).

 
Agaat, Ik denk dat je pas weer af gaat vallen als je darmen en schildklier en je andere hormonen op orde zijn. Ook moet je lichaam weten dat er geen nieuwe hongersnood aan zal komen en je definitief genoeg reserves hebt.

Ik was 62,5 kilo en nu ben ik 90 kilo ik ben 1,71 cm. Maar Ik ben veel slanker dan andere vrouwen van mijn lengte met 90 kilo. Het is dus vooral ook spieren en botdichtheid. Ik ben wel blij met die 27 kilo en ik krijg geen commentaar meer dat ik wel goed moet zorgen dat ik op gewicht blijf en dat ik die 5 kilo die ik dan was aangekomen ook weer kwijt moet raken omdat anders het er nooit meer af zou krijgen. Die zelfde mensen zeggen nu dat ik er goed uit zie. Ik geloof ze alleen voor geen meter.

Heb er vertrouwen in dat je weer zal afvallen als je een eind genezen bent. En er is ook onderzoek dat laat zien dat mensen met een BMI van tussen de 25 en 30 ouder worden. Uiteindelijk schijn je uit te komen op een BMI van 25-26, maar dan wel slanker dan andere met dat BMI.

 
Jee wat goed zeg! Hopelijk vind ik ook nog uit waarom ik steeds zwaarder word..ik zal mijn natuurarts eens mailen wellicht jeeft hij nog een idee erover. Bedankt voor je uitleg. Groetjes Agaat

 
Hoi...vorige bericht was voor lievergezond. .dit voor kaaskanlekkerzijn. Beetje verwarrend ik reageerde tegelijk.

Wat een gewichtstoename maar als je je beter voelt daar ksn niks tegenop en als andere mensen xeggen dat je er beter uitziet dan id dat fantastisch. Ik denk ook zeker dat het iets te maken heeft met mijn gezondheid mischien ook wel met de lever en de alvleesklier.

Er Op vertrouwen vind ik lastig omdat ik toch wel erg met mijn uiterlijk bezig ben. Ik kan nog niet werken en heb dus veel tijd om erover te piekeren. ...

Agaat

 
Ik vind het ook wel minder als ik in de spiegel kijk en ik wil ook wel langzamerhand van een paar kilo's af (niet alle 27 ik was ook een beetje te licht weet ik nu) alleen ik zit er niet veel mee. Er zijn ook dingen waar ik veel liever en sneller vanaf wil. En de BMI norm is ook aan de lage kant zeker de onder grens van 18,6. Ik weet niet hoe zwaar jij bent maar misschien was je ook iets te licht.

 
Hoi nee ik was al te zwaar ik woog in juli 2013 nog 83 kilo bij 1.76 m

en toen ben ik aan gaan komen zonder reden. Toen een bezoek aan natuurarts en die constateerde wat ik al verwachtte nl bijnieruitputting en schildklierproblemen. Ik woog 87 kilo toen ik begon met wapf en nu 89 kilo maar ik maak me zorgen. Het zou wellicjt kunnen komen van de vele liters rauwe melk die ik zooo lekker vind. Ik weet het niet.

 
Kaasklz, ik heb je gezien en vraag me echt af waar je die 90 kilo steekt, ik heb er niet speciaal op gelet, maar het staat mij niet bij dat jij zwaar zou zijn.

 
Hier nog iemand die te zwaar is, weeg nu zo rond de 88 kilo en ben 1.71 meter.

Maar ik kom van 125 dus daar ben ik al blij mee.

Alleen gaat er al zo'n jaar niets meer af nu terwijl dat wel zou mogen.

 
Heen en weer, vervelend wel knap dat je zoveel afgevallen bent! Drink jij ook zoveel rauwe melk? De boer waar ik net was gaf aan dat de rauwe melk ook een oorzaak kan zijn maar ik geloof gewoon niet dat je van vet eten aankomt. Eet jij nog brood of helemaal niet meer? Ik durf het brood en rijst niet te laten staan wegens mijn bijnieren.

 
Paika ik ben net zaterdag pas begonnen met anders eten dus daar komt het niet van.

Ik drink zo'n anderhalve liter rauwe melk per dag, heerlijk vind ik het!

En ik merk dat ik daar beter tegen kan dan tegen veel roomboter bij mijn omelet doen.

Brood heb ik sinds zaterdag niet meer gehad en ik mis het totaal niet.

Maar ik wil wel wat boekweit maken vandaag voor bij de maaltijd.

Ik geniet echt van deze manier van eten/drinken, zó lekker!

Zaterdag at ik nog redelijk wat maar ik merk nu dat ik meer behoefte heb aan de rauwe melk dan aan heel veel eten. Dus misschien moet ik nog wel meer melk nemen en wat minder ander eten.

 
heen en weer,

oh ik dacht dat jij al langer bezig was met wapf.ik las regelmatig ook berichtje van jou vandaar..sorry ik ben ook pas vier weken bezig en ik drink ook een liter rauwe melk per dag. Ik heb het gevoel dat ik ook tekorten aan het wegwerken ben.Ik ga nu proberen iets minder te eten maar nog wel vet als hoofdmoot. kijken of dat iets beter werkt. Als je zag wat ik de afgelopen tijd aan hoeveelheden naar binnen werk..haha

 
Geeft niets toch dat je dat dacht?

Ik klets nogal veel soms dus ja, dan zie je nog weleens een bericht van me... :lol:

Ik ben ook iemand die veel eet hoor,

dat snap je natuurlijk wel aangezien ik zoveel heb gewogen. :wink:

Hopelijk lukt het je om af te vallen!

 
Quote:
Het is dus vooral ook spieren en botdichtheid


kaaskanlekkerzijn,

Bijna 30 kg aankomen en dat toeschrijven aan vooral spieren en botdichtheid lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.Botdichtheid en/of zware botten dragen echt niet veel meer bij aan het lichaamsgewicht(uitgegroeid dus)want dat zou ook het hele nut van de botstructuur te niet doen(sterke,lichte botten waardoor minder extra gewicht te dragen).

wanneer echter een groot gedeelte van je toename uit spiermassa zou bestaan dan zag je er nu uit als een wedstrijd bodybuildster. Zoveel extra spiermassa zet je niet aan door beter te eten met een startgewicht van 60+kg,dat lukt zelfs niet met de benodigde training die noodzakelijk zou zijn om extra spiermassa toe te laten nemen.

ad

 
Een vrouw van boven de veertig die alsmaar blijft aankomen. Ik zit meteen aan een trage schildklier te denken. Waarom heeft niemand dit nog eerder genoemd?

Mike

 
Quote:
Mijn schildklier werkt iets te traag maar volgens mijn natuurarts moet dat met wapf en supplementen voor bijnieren straks beter gaan.



Omdat ze daarvan al op de hoogte is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.712
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan