Adrenal

Bij mij deed thc helemaal niets, volgens mij zat ik op gegeven moment op 10 druppels. En het was een goede kwaliteit getipt door iemand van dit forum.
Cbd werd ik misselijk van als ik teveel nam en bij lage dosis deed het niks. Ik heb ook beiden tegelijk gebruikt deed ook niks. Mijn conclusie is dan ook: dit werkt niet voor mij, misschien wel voor een ander. Elk lichaam is anders.
 
Heb ik ook niet gedaan hoor Tanja. 1 druppel.

Eerder heb ik ook andere gehad. Dit ging via een groep of zo. Weet het niet meer. Dat deed helemaal niks. Ligt er ook aan welke plant gebruikt word.
 
Hey dank je wel
maar dat is wel de cortex zie ik, ik heb altijd begrepen dat het beter is om het volledige supplement te nemen. Ik ging altijd erg goed op de Nutricology. Dat was niet de cortex-variant. Maar de adrenal moet je natuurlijk ook niet voor altijd nemen. Zoals voor veel dingen geldt.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die adrenal slikken. Of ligt nu meer de focus op ivm, avm, etc?
 
Laatst bewerkt:
Adrenal is een supplement dat dierlijk bijnierextract bevat. Is van voor jouw tijd hier op het forum, JVG.

Mike
Neen, neen Mike. Dat weet ik.

Het vraagteken was eerder bedoeld als ''wat ? '' weeral een vraag wat een ander doet ? Daarenboven is er volgens mij wel een heel verschil in gebruik van enerzijds adrenal en anderzijds IVM.

Heb zo de indruk dat Butterfly meer actie moet ondernemen en minder twijfelen en zoeken om te zoeken.
 
Neen, neen Mike. Dat weet ik.

Het vraagteken was eerder bedoeld als ''wat ? '' weeral een vraag wat een ander doet ? Daarenboven is er volgens mij wel een heel verschil in gebruik van enerzijds adrenal en anderzijds IVM.

Heb zo de indruk dat Butterfly meer actie moet ondernemen en minder twijfelen en zoeken om te zoeken.
klopt zeker. Zoals b.v. project koelkast.

Heb de adrenal wel besteld.
Adrenal is specifiek voor bijnieruitputting en geeft energie. n 2018 had ik het hele bijnieruitputtingsprotocol gevolgd in combi met adrenal. Ivermectine is inderdaad voor andere zaken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.999
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan