Adrenal

Wat staat er op het potje hoeveel je per dag zou moeten/mogen nemen? Is 6 niet een beetje veel?
Op het potje staat 1 per dag.

Als dat deze is dan mag je 1 per dag.
Het lijkt mij onmogelijk om 6 van die dingen te nemen en dan zonder klachten.
Het is inderdaad die jij noemt Binc. Als ik deze adrenal neem, en ik neem er dan 2 tegelijk, dan krijg ik een enorm opgeblazen gevoel in mijn buik, en word ik ook moe. Heel in het begin dat ik de adrenal nam, nam ik puur en alleen de adrenal maar na een maand of drie, dat is ook in mijn voorsteltopic te lezen nam ik (vanwege vermoeidheid) de schildkliersupport van Golden Naturals (https://www.adviesdrogisterij.nl/gezondheid/voedingssupplementen/golden-naturals-schildklier-support-90-tabletten) erbij. Dus 2 adrenal (soms zelfs 3) en 1 schildkliersupport. Jaja ik weet dat mensen daar commentaar op zullen gaan leveren.... maar ik beschrijf puur even hoe ik het gedaan heb. Daarnaast dan dus nog andere suppletie zoals: Q10, DHEA, B complex en B12.

Maar dan krijg je toch nog 600 Mg binnen?
Ik krijg dan inderdaad 600 mg binnen en soms wel 700. Maar met de schildkliersupport erbij stuiter je niet. En dat had ik de eerste 3 maanden dat ik het nam wel, zonder schildkliersupport (ik weet niet helemaal zeker of het door de adrenal kwam), ik was ook enthousiast vanwege nieuwe taken op het vrijwilligerswerk.

Als ik aan de adrernal ga neem ik ook 3x daags 2caps ,Het bevat al een tijdje minder adrenal als voorheen, toen was het 300mg nu geloof ik 150, vandaar dat ik meer in neem. Maar wel goed na gaan of je het wel nodig hebt.
Henry, neem jij er ook nog schildkliersupport bij? Of ashwaganda?
 
Mijn post is weer eens verdwenen!
Dus, ik typ hem maar eventjes opnieuw.

Wat staat er op het potje hoeveel je per dag zou moeten/mogen nemen? Is 6 niet een beetje veel?
Eén per dag.

Het lijkt mij onmogelijk om 6 van die dingen te nemen en dan zonder klachten.
In het begin nam ik dus alleen de adrenal, zo'n drie maanden. En toen ging ik wel een beetje stuiteren (ik weet niet zeker of dat van de adrenal kwam, ik was ook enthousiast vanwege nieuwe taken op mijn vrijwilligerswerk). Maar na die tijd ging ik de schildkliersupport https://www.adviesdrogisterij.nl/gezondheid/voedingssupplementen/golden-naturals-schildklier-support-90-tabletten erbij nemen, omdat ik klachten kreeg zoals vermoeidheid, dat is ook in mijn voorsteltopic te lezen. En dan dus nog de andere suppletie zoals o.a. Q10, multi pro gluco actief en DHEA (die laatste wil ik weglaten hoop dat lukt), B12, B complex. Ook de multi pro gluco actief lijkt echt wel veel te doen.

Maar dan krijg je toch nog 600 Mg binnen? Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en in welk topic, maar er staat me iets voor de geest tot 350 Mg.
600 mg inderdaad en soms wel 700, maar dan functioneer ik wel... Alleen ik vind het nog steeds zo vaag dat ik dan de adrenal moet nemen EN de schildkliersupport erbij, wordt wel een lekkere mix zo... (not)...

ik heb hier de caps van Nutricology glandular ik merk er niets van als ik deze 3 maal daags 2 gebruik.
Henry slik jij ook de schildkliersupport erbij? Nee zeker? Of ashwaganda?

De variant met alleen cortex trok ik ook niet. Ook daar werd ik gejaagd van wat ik nog steeds niet zo goed begrijp eigenlijk. Ook lag ik dan elke nacht wakker en voor ik naar bed ging was het echt nachtwerk. Ik nam het wel vroeg in de ochtend maar heb het later toch maar achterwege gelaten.
Okee, bedankt voor het delen van je ervaring... dan is het voor jou niet zo geschikt..
 
Oa met Vitamine C,ashwagandha,vitamine E, B complex, zoethoutthee. En ook rust, meditatie, regelmaat.
Thanks voor de tips...

Vit C slik ik al, ashwaganda ook, vit E ook, B complex ook (de natuurarts noemde deze ook nog), ik slik wel B12 er nog bij (Elkedageenei, heb jij geen B12 erbij geslikt?)
Zoethoutthee drink ik vaak...

Echter heb ik vitamine E van de natuurwinkel en ik keek net op de ingrediënten en daar staat soja-olie bij, lijkt me niet ideaal, toch merk ik er wel positief effect van, maarja, er zitten wel vaker vage stofjes in die je liever wilt mijden natuurlijk, wellicht is er een beter alternatief voor de vitamine E dan deze.

Die laatste drie dingen die je noemt zijn ook wel een goed idee inderdaad... !

Maargoed even om een lang verhaal kort te maken slikte Elkedageenei dus toch ook wel wat supplementen om zijn bijnieren te herstellen. Natuurlijk is ieder lijf anders, maar alle supplementen weglaten kan niet, sommige supplementen heeft mijn lijf wel nodig heb ik het gevoel....
 
Nee geen aparte B12. Wel dagelijks mellkefir en kombucha, in de laatste zit het ook.
Inmiddels slik ik alleen nog C 1 of 2 x 500 mg pdag en verder de kruidendrwnken en -voeding van Sunrider... super spul is dat.
 
Wat voor vitamine C is dat?

Ik heb de Vitamine C ascorbinezuur van AOV. https://www.internetdrogisterij.nl/p/aov-330-vitamine-c-ascorbinezuur-250g-827082.html?gclid=CjwKCAjwjZjZBRAZEiwAPeLSK9BSFeCTGRErofA8ot161PpIXyPp7hfSrkhEo8e7HtZqcbJHmIuYExoCv4AQAvD_BwE

Die heb ik al een tijdje, geloof dat die wel goed is...

Met de kruidendranken die je noemt en voeding van Sunrider ben ik niet bekend...
 
Elkedageenei, ik zal eens kijken op je site ! VGZ app kende ik al. Maar ik vind altijd een beetje moeilijk te bedenken wat nu onder meditatie wordt verstaan. Is b.v. de bodyscan ( van de VGZ app ) ook een meditatie ? Of is dat meer mindfullness ? Of is dat weer hetzelfde ? Typisch gevalletje van de bomen en het bos....
 
Ja Zonne dat heb ik ook met meditatie dat ik eigenlijk niet goed weet wat dit nu is!
Ik vroeg het laatst nog aan iemand. Die gaf als definitie van meditatie, alles loslaten nergens meer aan denken.

Kreeg laatst de tip van iemand om onder de bomen te gaan fietsen omdat bomen zo'n kalmerende invloed hebben
Ik loop ook wel eens een stuk op blote voeten door een park, werkt ook voor mij.

Mindfulness is wat anders toch? Dat is volgens mij met 1 ding bezig zijn en alleen met datgene bezig zijn. B.v. heel minderful de afwas doen.

Niet b.v. én tv kijken én je mail checken op je telefoon tegelijk.
 
Ik heb alleen wietolie in huis. maar niet de thc erbij. Daar had ik ook al eerder iets over gepost geloof ik en ik hierover ook navraag over gedaan in een natuurvoedingswinkel. THC is toch vooral voor bij PIJNKLACHTEN, Binc? En die heb ik niet. Dus wellicht niet nodig om de thc te nemen? Is ook moeilijk aan te komen trouwens.

Maar nog even iets anders. Als ik de schildkliersupport neem lijkt het wel of dit de hele boel plat gooit. Dan helemaal geen eetlust meer, lijkt me niet okee. Soms word ik er ook een beetje moedeloos van. Ik lees dat er hier niet veel mensen zijn die de schildkliersupport nemen. Hij wordt ook niet genoemd in de ebooks van Mike. Maar weglaten is me de laatste maanden niet gelukt.
 
THC is toch vooral voor bij PIJNKLACHTEN, Binc? En die heb ik niet. Dus wellicht niet nodig om de thc te nemen? Is ook moeilijk aan te komen trouwens.

Ja, het helpt bij pijnklachten. En die had ik ook. Maar merkte ook dat ik een hoop lol met mezelf had hoor. Bij the health cure heel makkelijk verkrijgbaar trouwens.

 
Heb hier 100% pure thc-olie ,ben er mee gestopt met één klein druppeltje voel ik me erg belabberd, als ik dus 's avonds om 9 uur één druppel neem dan heb ik de volgende dag een belabberd kater gevoel.
 
Zit er dan geen cbd in? Misschien een optie om wat minder zware te nemen? Evt wil ik het wel van je overnemen als je ervan af wilt. Is de herkomst ervan betrouwbaar?
 
Ik heb altijd deze.

http://www.thehealthcure.org/the-health-cure-oil-pre-mixed-2-0-43.html

Is ook nog een 1% variant van.
Ooit heb ik het eens een andere gehad maar gaf niet het gewenste effect.
 
zeker betrouwbaar ,heb lichtere gehad maar die werken voor mij niet.(tegen reuma) Heb ook cbd olie geprobeerd. Meestal is het te licht. Ik doe het niet weg.
 
Ik bedoel eerder of je de combinatie cbd en thc samen neemt? Dat is namelijk het beste.
 
Cbd heft de "high" van thc op. Als je thc zo sterk is (100% kan niet dan is t niet vloeibaar) kun je het zelf verdunnen met warme olijfolie.
Minder sterke cbd kan ook dan neem je wat meer in zodat je toch aan dezelfde hoeveelheid mg komt die je binnen krijgt.
 
Ik denk dat het maar goed is dat ik die thc niet over kan nemen van je, Henry.
Daarstraks 1 druppel genomen sinds lange tijd van de olie die ik zelf heb. Van the health cure. Stijgt al meteen naar me kop geloof ik. Eerder had ik wel meer druppels nodig en niet zo snel effect.
 
Moet je altijd weer aan wennen/opbouwen de thc. Nooit zomaar teruggaan naar een dosis die eerder wel werkte.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan