Adrenal

Huh, wat een vreemde vraag ! Als je geen last hebt van bijnieruitputting heb je geen adrenal nodig om je goed te voelen hoor. Tenminste..... dat lijkt mij.
 
Oke. Helder. Ja ik hoop dat ook te bereiken.

Ik slik er soms wel zes per dag ofzo.

Ik zou echt willen dat ik er vanaf kon en ook van de schildkliersupport als ik eerlijk ben. Ik ben zo gewend aan de adrenal en zonder kan ik gewoon niet funcioneren en ik wil dat ik dat wel kan!!
 
Wat staat er op het potje hoeveel je per dag zou moeten/mogen nemen? Is 6 niet een beetje veel?
 
Als dat deze is dan mag je 1 per dag.
Het lijkt mij onmogelijk om 6 van die dingen te nemen en dan zonder klachten.

https://www.vitamientjenodig.nl/nutricology-adrenal-bijnier-glandular-100-mg
 
Zonder adrenal zijn mijn bijnieren inmiddels hersteld en ik voel me prima!
 
Als ik aan de adrernal ga neem ik ook 3x daags 2caps ,Het bevat al een tijdje minder adrenal als voorheen, toen was het 300mg nu geloof ik 150, vandaar dat ik meer in neem. Maar wel goed na gaan of je het wel nodig hebt.
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben op het forum dat je 350 Mg per dag mag nemen van adrenal. Volgens mij met 6 stuks krijg je 900 Mg binnen?
 
hier boven schreef ik 150mg heb net op het potje gekeken maar het bevat 100mg (was 300) van daar 6 per dag
 
Maar dan krijg je toch nog 600 Mg binnen? Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en in welk topic, maar er staat me iets voor de geest tot 350 Mg.
 
Volgens de algemene dosering mag je maar 1 cap. maar dat is standaard voor de gewone mens. Natuurartsen schrijven meer voor.
 
Ik dacht het ergens in een post van Mike gelezen te hebben. Mij deed die adrenal in elk geval geen goed. Ik had van 1 capsule dikke pijn in mijn linkerzij wat echt 2 weken aan hield. Meermalen geprobeerd met tussenpozen maar steeds hetzelfde negatieve resultaat.
 
ik heb hier de caps van Nutricology glandular ik merk er niets van als ik deze 3 maal daags 2 gebruik.
 
De variant met alleen cortex trok ik ook niet. Ook daar werd ik gejaagd van wat ik nog steeds niet zo goed begrijp eigenlijk. Ook lag ik dan elke nacht wakker en voor ik naar bed ging was het echt nachtwerk. Ik nam het wel vroeg in de ochtend maar heb het later toch maar achterwege gelaten.
 
Ja daar lijkt het op. Maar dan is het wel raar dat ik betaine hcl nodig heb. Heb daar geen verklaring voor.
 
Elkedagenei, hoe heb jij je bijnieren hersteld dan ?

Oa met Vitamine C,ashwagandha,vitamine E, B complex, zoethoutthee. En ook rust, meditatie, regelmaat.
Ik heb t niet meer koud dus mijn schildklier is ook mee gelift.
 
Meditatie .... hoe begin je daar mee ? Haha ja gewoon beginnen. Maar hoe ? Weet jij een goede site met uitleg misschien ?

Helemaal super dat je ook je andere hormonen daarmee in evenwicht hebt gebracht !
 
Ja heerlijk. Ik geef zelf mindfulness training. Als je op mijn site zoekt op meditatie vind je wel wat uitleg hier esb daar. Www.primeres.nl
Op YouTube staan veel geleide meditaties en de gratis VGZapp ' 'mindfulness' bevat ook goede oefeningen. Niet te moeilijk over doen hoor gewoon gaan zitten en oefenen. Gaat elke keer iets beter.. je raakt aldoende minder afgeleid.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.975
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan