Abortus, ja of nee ?


Mocht ik ooit weer een kind kunnen krijgen, dan zou ik het nu wel verwelkomen.

Doe maar niet. Dat is beter voor iedereen.
 
GWZGOVVE. Er is geen man die dit in zijn hoofd zou halen. Ik gebruikte laatst precies dit argument bij een 'wakkere' vrouw die in MIJN PUBLIEK zat bij een lezing. Weet je wat haar 'tegenargument' was? Zet je schrap, ga maar even zitten:

'Mannen kunnen hier niet over oordelen, want ze weten niet wat het is om.een kind te dragen.'

Dit is dus de logica van een vrouw, een 'rechtse' en 'wakkere' vrouw. Precies dezelfde onzin als je vaak bij links hoort! Daarom zeg ik ook.voortdurend dat er helemaal geen rechtse vrouwen bestaan, het zijn allemaal marxistische vaandeldragers. En weet je wanneer hun ware aard zich toont? Als je vrouwen in het algemeen beschouwt, dan ineens wordt de vrouwelijke hive mind geactiveerd en wordt een aanval (kritiek) op alle vrouwen gezien als een aanval (kritiek) op hen persoonlijk en gaat de rationalization hamster overuren draaien. Ineens mag je als man niet generaliseren (terwijl vrouwen dit probleemloos doen over mannen) en heeft de man een brevet van onvermogen omdat hij niet kan baren.

Telkens weer zie je dat er totaal.geen zelfcorrigerend vermogen zit onder vrouwen. Ze verdedigen de grootst mogelijke waanzin van hun soortgenoten, omdat ze geen individualisme kennen en zich per definitie solidair verklaren met het vrouwelijke collectief. En welke politiek is collectivistisch en anti-individualistisch? Links! Alle vrouwen zijn diep in hun hart marxisten, All Women Are Like That (AWALT).

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard kan ik.hier helemaal.niet over oordelen, want 'jij weet niet hoe het is voor een vrouw'.:rolleyes:

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.911
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan