Abortus, ja of nee ?

Hoi Mike ,

Toch nog een laatste poging omdat ik je verder zeer waardeer kijk hoe de Here Jezus met vrouwen omging. Rechtvaardig, duidelijk maar begripvol en liefdevol, niet met de botte bijl: Voor mij de man die anders was:)
 
Het bekende repertoire van de vrouw die met de rug tegen de muur wordt gezet: het smalende lachje.

Jezus leefde niet in een decadente tijd waarin de samenleving volledig wetd gedomineerd door vrouwelijke energie, waarin kindermoord algemeen werd gezien als een 'vrouwenrecht', waarin echtscheiding en alleenstaande moeders niet langer meer een sociaal taboe waren, waarin vrouwelijk 'leiderschap' steeds meer de norm werd boven mannelijk leiderschap. Ik denk dat hij in deze tijd een stuk minder mild naar vrouwen zou zijn geweest!

Mike
 
1680935758930.png
⚠️BREAKING - Texas judge halts FDA approval of abortion pill

A Texas federal judge ruled Friday to suspend the FDA’s approval of mifepristone — one of two drugs used together to cause an abortion — virtually banning the sale of the pills across the country.
🔗Source (https://www.politico.com/news/2023/04/07/texas-judge-halts-fda-approval-of-abortion-pill-00091096)
 

Zoé liet haar kind aborteren vanwege klimaat: ‘Wil geen kinderen op déze aarde zetten’​

Het merendeel van de jongvolwassenen maakt zich zorgen over de toekomst van hun kinderen vanwege de klimaatcrisis. Sommigen zetten om deze reden zelfs vraagtekens bij hun kinderwens. Drie van hen vertellen hun persoonlijke verhaal. ,,Ik heb ervoor gekozen mijn kind te aborteren vanwege klimaatcrisis.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan