aardingslaken wie heeft hier ervaring mee?

Volgens mij schrijft Wim eerder nog dat als de aarding niet op de juiste wijze gebeurt, het de situatie erger kan komen door bijv bedrading in het plafond. Begrijp ik het zo goed Wim?

Maar wat is dan de juiste manier?

 
Ik denk dat hij bedoelt dat het niet tussen jouw en de stralingsbron in moet zitten. Dus niet de computer op de grond, een aardingsmat op het bureau en voor een gedeelte boven de computer en je armen die dan met de aardingsmat contact maken.

 
Waar kaan ik dit volgen? Gaat dit over aardingslakens resp. electra-smoc?

 
Liesje, je kan er ook baad bij hebben om geaard te zijn als je achter de computer zit, het helpt je lichaam ook beter te om te gaan met elektrosmog.

 
Ja dat is ook een belangrijke reden dat ik zo,n laken wil hebben. Ik heb de computer op mijn schoot en vermoed dat mijn benen er zeer van gaan doen.

Waarom ik hem op mijn schoot heb? Ik heb last van mijn rug en schouders en dit is de meest ontspannen manier om langdurig achter de computer te zitten.

Ik heb jaren voor mijn werk achter de computer gezeten, aan de linkerkand had ik een stapel rekeningen liggen en met de rechterhand werden die ingeboekt. Op den duur kreeg ik heel erg jeuk van een plek op mijn schouders/rug, ongeveer op de plaats van mijn BH. Het was op het laatst niet meer te harden.

toen ik stopte met werken was het eerste wat ik deed die plek laten behandelen door fysiotherapeut en acupunctuur, met naalden wordt het daar erg rood, maar de jeuk is gebleven en nooit helemaal weg na 15 jaar.

Het zit er iedere dag heel weinig, maar zodra ik verkeerd zit of verkeerd beweeg krijg ik jeuk. Ik zit dan het liefst op bed met kussens in mijn rug, dan trekt het weer weg.

En ik voel meteen of mijn houding goed is ja of nee. Gisteren wilde ik aan tafel spruitjes schoonmaken. De tafel is iets te hoog en dan weet ik - niet doen liesje -

Dus computer op schoot zit het lekkerste, het is nu eenmaal zo. niet erg gezond denk ik.

 
Sorry Liesje, het was een grapje van mij over Wims persverklaring.

Ik zei dat omdat veel mensen -waaronder ikzelf- moeite doen om zijn woorden te interpreteren maar er misschien niet helemaal uitkomen.

En nu is het wachten op zijn verlossende woord.

Ik slaap zelf sinds twee weken ongeveer op een aardingslaken met veel gezondheidswinst: zo goed als geen kiespijn meer, slaap veel vaster.

Het aardingslaken is met een klemmetje aan de verwarming gekoppeld bij mij.

Dat schijnt niet de meest optimale vorm van aarding te zijn, maar voor mij is het al heel veel verschil: ik merk het echt.

Ook hoef ik niet meer snachts naar het toilet, terwijl ik niet minder drink.

Ook zit op een aardingsmat bij de computer - die ook sinds kort met een draadje en een klemmetje geaard is op de verwarming: ik heb geen geaarde stopcontacten in de woonkamer- : ook deze nieuwe constructie scheelt veel.

Ik had eerst ook een laptop op schoot, maar nu heb ik die voortaan op een verhogingskruk staan en ik gebruik nu een aparte aankoppelbaar extern toetsenbord http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers_ng/html/showimage.html?http%3A//bimg2.mlstatic.com/teclado-ibm-thinkpad-modelo-sk-8845_MLM-F-72291897_3186.jpg

De aardingsmat waarop ik zit als ik computer is niet zo geleidend als een aardingslaken.

Nu zit ik eraan te denken om op een aardingsdeken te gaan zitten: http://www.earthingnederland.nl/Web...lush-Pad-(mini-throw)-met-EU-aansluitset.html of om een aardingslaken op maat te laten maken bij www.aardjezelf.com (hoe kleiner de lap stof hoe goedkoper het laken).

p.s. ik heb het vermoeden dat aarding ook mijn bloedsuikerschommelingen stabiliseert want ik kan anders niet goed verklaren dat ik minder honger heb dan voorheen, wat erg fijn is in mijn geval.

 
Lievergezond,

Goeie grap!

Omdat ik lig, heb ik de laptop op schoot. Zou een ontbijttafeltje iets kunnen zijn? Dan zit ik ook niet zo gebogen met mijn nek.

 
Volgens mij is achter een computer die op een tafel staat ook niet helemaal goed. Maar een aardingslaken kan je zo vouwen dat je er op zit en het ook tussen jouw en de computer zit dat lijkt me al beter dan alleen tussen jouw en de computer. Je kan ook een stuk orogone op je computer plakken tegen de straling https://www.orgone-giftshop.com/ en https://www.orgone-giftshop.com/Orgone-mobiele-telefoon-stralings-beschermers-c-264.html of een stuk zwarte toermalijn kan ook een stuk helpen. Maar het heeft bij jouw zo te lezen ook te maken met zitten in het algemeen en daarvoor lijkt mij slapen op een aardingslaken ook heel goed omdat je lichaam zich dan beter kan helen.

 
hallo Kaaskanlekkerzijn: Voor zover ik het kan overzien zou ik zeggen dat als de laptop en jijzelf beide goed geaard zijn, dat het voor de statische electriciteit dan niet meer uitmaakt of ie op een tafel of op je schoot staat.

Maar ik heb zowiezo liever niet meer mijn toch nog redelijk zware laptop nog op mijn schoot staan.

Soms valt hij ook ineens van me af en dat soort dingen nog.

@ Mayk, ivm straling kun je zeker wel beter de laptop op een tafeltje zetten.

Ik zou zeggen wireless veroorzaakt extra straling maar de processor van de computer zelf ook, ook als je internet op de oude manier hebt via kabels nog.

Dus of je nou met kabels of wireless hebt: volgens mij is het altijd beter om je laptop niet op je schoot te hebben.

 
Lievergezond,

Ik heb met loods 5 gebeld en op internet gekeken bij V en D, de hema, blokker, saturn, niemand verkoopt een ontbijttafeltje, waar heb jij jouw krukje vandaan?

 
Hallo Mayk, mijn krukje kwam mijn moeder een keer mee aanzetten (die heeft het vast van een kringloopwinkel gehaald). Het lijkt op een keukentrolley: get your pick:) https://www.google.nl/search?q=bijz...=840&bih=454#q=keukentrolley&tbm=isch

De mijne heeft geen wieltjes, maar dat zou wel handig zijn.

Op de hoogste verdieping staat mijn laptop.

Op de 1 na hoogste verdieping mijn ozonmachientje:)

Soms moet ik wel het lettertype vergroten op het scherm met de toets control en de plustekentoets (ik ben een beetje bijziend).

Maar dat heb ik er graag voor over.

Ik heb lang zitten zweten voor die oplossing van geen laptop op mijn schoot omdat zo'n klein laptoptafeltje bij mij niet werkt.

Als ik ff van mijn plek ga dan vind ik het veel te veel een gedoe zo;n laptoptafel.

Dan heb je ook nog verrijdbare stoel- en bedtafels.

Dat is ook weer zo'n giga ding om eng van te worden en om over te struikelen e.d.

 
Laptop op schoot is i.d.d. niet ideaal. Er zijn heel veel laagfrequente elektrische en magnetische velden. De magnetische laten zich alleen met speciale metaallegeringen zoals mu-metaal wat afbuigen.

Een laptop straalt veel supersnelle gepulseerde frequenties af, en die zijn niet supergezond voor de onderbuik en delen die voor ons nageslacht moeten zorgen.

Ik zou hem niet op schoot houden!

Een geaard oppervlak trekt elektrische velden uit de omgeving aan. Dus als je een geaarde mat op je bed legt, kun je bijv. elektrische velden versterken, bijv. uit elektrabedrading uit het plafond. Daar ga je dan tussen liggen. Met een multimeter meet je dan wellicht een laag potentiaal, maar je ligt wel in een veld wat helemaal niet wenselijk is.

In de bouwbiologie komt deze meting ook te vervallen omdat een onbetrouwbare meting is.

Het KAN wel goed uitpakken hoor! Maar men moet bewust zijn dat het ook averechts kan werken.

 
hallo Wim dank je

Een computerprocessor(cpu) zit op een kloksnelheid van 3 GHz.

Is dat laagfrequent in jouw terminologie.

Ik heb er geen benul van.

 
Wim, bij een gewone computer kan je de aardingsmat dan beter op de grond hebben of als een muismat onder toetsenbord en muis met de computer kast eronder op de grond. Of maakt dat niet veel uit.

 
Nog iets anders tegenwoordig reageren mijn boxjes meer op straling denk ik dan anders, ze kraken steeds zacht (een beetje als een pulse)en soms een klein beetje harder gekraak en hard gekraak als ik mijn muis beweeg. Dat deden ze eerst niet maar er is volgens mijn niks verandert. Hoe zou dat dan komen. In het begin toen ik ze net had reageerden ze altijd als mijn telefoon afging dat doen ze al heel lang niet meer. Maar er was toen ook niks veranderd.

Dat gekraak en gepiep van de laatste tijd is trouwens begonnen nadat ik er een extra harde schijf en werkgeheugen uit een andere computer heb in gestopt. Zo dat meer straling geven?

 
Theoretisch is 3GHz hoogfrequent ja.

Als je een aardingsmat op de grond hebt krijg je dus potentiaalverschillen tussen de apparaten en bijv. een (ongeaarde) lamp(armatuur) en de grond. Maar ook mogelijk elektrische velden van wand, plafond etc.

Vaak zit er metalen in de stoelen die ook e.e.a. geleiden en magnetische gelijkvelden verstoren.

Met een telraam midden op de hei is een alternatief. :mrgreen:

 
Hallo Lievergezond,

Superhandig voor jou, zo'n keukentrolley.

L heeft een heel mooi laptop tafeltje besteld bij: www.alieexpress.com van bamboe en je kunt het gedeelte waar je laptop opstaat ook nog schuin zetten. Dit is voor mij heel geschikt omdat ik lig met de laptop op schoot! Ik had mijn ozonizer ook van alie express dus ik verwacht dat het laptop tafeltje ook zonder problemen bij me aankomt. Ik hoop gauw.

Ik moest vanaf mijn 46e een leesbril :mrgreen: Op een gegeven moment slaat de ouderdom toe :wink:

groetjes

 
Lievergezond
Quote:
p.s mijn moeder ligt nu ook op een geaard laken en dito kussensloop en ze hoeft net als ik ook snachts niet meer uit bed om te plassen: dus een diepere slaap. Wel bijzonder.

Quote:
ik heb ook net aardingslaken binnen met grondpin en lange kabel, besteld voor onze dochter. Ga het zelf eerst eens 2 weken proberen, of er voor mij verschil is.

Vanacht 1e keer op geslapen en werd om half 3 wakker om te moeten plassen. Mijn buik deed gewoon pijn, zo nodig moest ik.

Normaal ga ik er s'nachts nooit uit om te plassen.

Apart, maar we wachten het eens even af, over 2 weken zal ik mijn bevindingen melden.



 
hoi Marijan, apart dat jouw ervaringen verschillen van de mijne op hetzelfde punt!

Hou ons op de hoogte...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.434
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan