aardingslaken wie heeft hier ervaring mee?

Quote:
Aangezien alles energie Lievergezond is, is dat aardingslaken misschien niet nodig voor iemand die op een andere manier goed kan aarden.


Nee, je moet gewoon fysiek aarden. Via een voltmeter kun je dan zien dat het werkt. Dat red je niet met oefeningen.

Quote:
En als je bed geaard is, kun je misschien ook dat dure laken overslaan


Nee, dat zal niet werken, omdat je op een matras ligt dat niet geleid. Een aardingslaken is nog steeds de enige echte goede oplossing. Kost een keertje wat geld, maar dan heb je er ook vele jaren plezier van.

 
hahahahaha, zie me al gaan, accuboortje en .... Nee, dat gaat m niet worden :D Zal me er eens in verdiepen! In het aardingslaken, niet in gaten boren in de muur.

 
Quote:
Aangezien alles energie Lievergezond is, is dat aardingslaken misschien niet nodig voor iemand die op een andere manier goed kan aarden.


Quote:
Nee, je moet gewoon fysiek aarden. Via een voltmeter kun je dan zien dat het werkt. Dat red je niet met oefeningen.


Wat naief zegt is wel waar. Fysiek aarden heeft blijkbaar een effect op het lichaam, de 'spanning' (het voltage) gaat richting nul. Dat heeft effect op het zenuwstelsel. Als je op een andere manier goed kan aarden heeft dat niet het meetbare effect dat het voltage naar nul gaat. Dit betekent echter niet automatisch dat ook het effect op het zenuwstelsel ontbreekt.

De denkwijze 'als je niet fysiek aard kan je geen daling van je lichaamsvoltage meten dus heeft het geen effect op het lichaam' lijkt mij materialistisch, niet energetisch.

 
Ik zeg ook niet dat de aardingsoefeningen geen enkel effect hebben, maar voor het echte werk moet je gewoon fysiek aarden. Punt.

 
Janse ja en ook tijdens de slaap. Punt.

Altijd prima als daarbij ook nog iemand een briefje naast me neerlegt met de woorden ¨I love you¨ of dat hij of zij snachts telepatisch deze woorden of gedachten naar mij toestuurt.

 
Quote:
Altijd prima als daarbij ook nog iemand een briefje naast me neerlegt met de woorden ¨I love you¨ of dat hij of zij snachts telepatisch deze woorden of gedachten naar mij toestuurt.


Ehhh, nou dat soort gedoe hoeft voor mij dan weer niet. Brrrrr

 
haha Janse.

Eerlijk gezegd, ¨Naief¨ en Hamster: ik geloof wel dat jullie een punt hebben, maar ik ben daar in mijn bewustwording nog niet aan toe, laat ik het zo zeggen.

Homeopathie is ook zoiets: chemisch totaal niet te verklaren, maar de energie is er wel.

Ik heb wel een stoffelijk lichaam: dat heeft zich toch te houden aan ook biologische en natuurkundige wetten die hier op aarde gelden?

Maar ja materie is ook weer verdichte energie.

En verder kom ik voorlopig in elk geval niet.

Ik heb een tijd lang bioresonantie gedaan bij een behandelaar in de praktijk, dan hield ik van die geleidende ijzers vast: dat kon ik nog net volgen.

En later ging het via een pasfoto dat ik telkens van mijn blaasontsteking werd afgehaald.

Hoefde ik niet meer naar die praktijk heen.

Sindsdien ben ik al wat meer vaste aarde onder mijn voeten kwijtgeraakt.

 
Quote:
Ik zeg ook niet dat de aardingsoefeningen geen enkel effect hebben, maar voor het echte werk moet je gewoon fysiek aarden. Punt.



Niet de discussie doodgooien Janse.

bv Een tijdje geleden ben ik met een groep energie aan het voelen geweest. We gingen de energie voelen van monster a en b en in ons enthousiasme doken we er tegelijk op. Daarna gingen we het braaf 1 voor 1 doen. Na diverse monsters namen we weer verse a en b monsters. Nu werd er 1 persoon bijna fysiek onwel van de energie van een van die monsters. Rara. Wedden dat je voltmeter/...meter niets gemeten had.

Oke, voor een flink deel van de mensen wordt het nu hocus pocus. Prima, maar schuif het niet terzijde.

 
Geeft niets Janse, de kracht van dit forum is juist de diversiteit aan mensen hier met allemaal hun eigen blik. Dat maakt het rijkt. Jouw voltmeterbenadering vind ik (ook 8) ) heel aardig

 
Iemand ervaring met de deken? http://earthingyourself.nl/winkel/omslagdeken/

Even duur als het laken, maar het laken zal je niet snel van het bed halen. De deken kan je gebruiken in de huiskamer en mee naar bed nenem. Meer "aardtijd".

 
Ik heb ook een Amerikaanse website gezien waar je stof kan bestellen waar je zelf een aardingslaken mee kan maken. Je kan er ook kabels en aan sluitingsmateriaal kopen voor het laken. Je hebt dan wel alleen een soort "kastje" nodig om te zorgen dat de stroom niet terug loopt naar het laken.

 
hoi alexandra, ben je echt van plan elke dag met iets te gaan zeulen van je bed naar de bank en terug?

Tja waarom niet misschien.

Ik heb denk ik ongeveer voor hetzelfde totaalbedrag een dekentje gekocht voor op een stoel bij dezelfde webwinkel en een klein lakentje bij aardjezelf (maar ook een kussensloop nog los daarvan). Dat kleine lakentje gaat -moet gezegd- vaak wel aan de wandel trouwens.

 
Als ik denk aan de komende maanden, dan heb ik altijd een dekentje op de bank. Ja, het is wel een gesjouw, maar je hebt wel meerdere mogelijkheden voor dezelfde prijs. Een laken is even duur. Had al wel bedacht een extra snoer te nemen, zodat je daar niet mee hoeft te slepen.

 
Bij www.earthingnederland.nl krijg je tot en met zondag 5 oktober 10% korting op alle artikelen.

Met de kortingscode: Winkelzutphen

 
Net gezien dat er een nieuw aanbod van meer betaalbare aardingslakens (hoeslakens) online kwam. Zelf even een aardingskussensloop besteld. Een aardingslaken en een aardingsmatje had ik al en ik ben er zeer tevreden van, al overweeg ik wel de aanschaf van een nieuw hoeslaken daar die beter op hun plaats blijven en dus huidcontact verzekeren. Ik slaap als een roos en, toeval of niet, heb al 2 jaar geen verkoudheden nog ziektes meer sedert ik het aardingslaken gebruik. Naar mijn mening werkt het wel om ontstekingen te neutraliseren via de uitwisseling van aarde-energie (-elektronen) tijdens 7 à 8 uur slaap op de gecumuleerde elektrostress in ons lichaam. Even aan de navelstreng met moeder aarde, en ook eens stilstaan bij de helende werking van de natuur. Gelukkig kunnen we binnenkort terug blootsvoets buiten lopen, nu de lente stilaan terug de bodem terug zal opwarmen.
En de link: https://nl.aarding.org/pages/earthing
 
Heb zelf schijfjes van Dooozz. Na eerste paar nachten extra onrustig omdat de electronen even omgeturnd moeten worden, heerlijk slapen. Ik zou sowieso zorgen voor een bed en matras zonder metaal erin. En beter ook geen vloerverwarmingselementen in de vloer. Alles wat tussen jou en het aardmagnetisch veld zit, vermindert de werking ervan. Dus ook kunststof onder je laminaat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan