5G

Ik snap hier niets van. Er wordt geld uitgegeven door telefoon maatschappijen voor 5G verbinding. (voor zover ik weet) en dan zou het niet in telefoons zitten? Maar wel in die palen? Dit lijkt me iets voor experts. Mensen die er rechtstreeks mee te maken hebben.
 
Ik snap hier niets van. Er wordt geld uitgegeven door telefoon maatschappijen voor 5G verbinding. (voor zover ik weet) en dan zou het niet in telefoons zitten? Maar wel in die palen? Dit lijkt me iets voor experts. Mensen die er rechtstreeks mee te maken hebben.
Als dit klopt us er maar 1 reden mogelijk crowd control, zei die CDA muts in de Kamer tijdens een debat over 5 g.
Het gevolg gezichtsherkenning optimaal op 1.5 meter uit elkaar.
Als ze milimeter golven gebruiken uiteen drijven groepen, mind controle dwz angst in boezemen waardoor mensen vluchten, of soms aanvallen. Het zijn opties
 
Je zal dit maar op je huis hebben staan. 😳

Tb4vnxfhjh7a81amu1h3r4pzu2uza5mdp.jpg
Wat ... het stoplicht? Sorry ..flauwe grap. 🙃
 
Dat is iets wat me al geruime tijd opvalt. Ik heb een moderne smart phone van mijn werk en zit op het Vodafone-netwerk. Ik zou 5G moeten hebben maar mijn mobiele internet is gewoon 4G. Of het netwerk is (nog) niet uitgerold, of het dient een andere functie.

Mike
 
Ja crowd control (via vaccins en magnetische inhoud etc etc ???)
En (wat hij in de video zegt) ... tientallen honderdtjes extra voor aanschaf van een 5g telefoon. Net als vele dingen ... ze laten ons meebetalen aan onze eigen .....
 
Ja crowd control (via vaccins en magnetische inhoud etc etc ???)
En (wat hij in de video zegt) ... tientallen honderdtjes extra voor aanschaf van een 5g telefoon. Net als vele dingen ... ze laten ons meebetalen aan onze eigen .....
Inderdaad, ik heb vorige week nog een stel mobiele telefoons ingeslagen, voor bellen en sms'en in geval van nood, verder gaat de spionage phone eruit bij mij.
 
US Army heeft er video's van op hun website

"no permanent injury" ... tot ze de MHz aanpassen en dan worden je hersenen gekookt (2003 irak.. US Senate video about 'cooking brains' and 'letting enemy hear voice of Allah')


ze zegt het in het begin, dan komen ze voordelen voor ons burgertjes.
met dank aan Monatoetje Cabalkeijzer
 
US Army heeft er video's van op hun website

"no permanent injury" ... tot ze de MHz aanpassen en dan worden je hersenen gekookt (2003 irak.. US Senate video about 'cooking brains' and 'letting enemy hear voice of Allah')


ze zegt het in het begin, dan komen ze voordelen voor ons burgertjes.
met dank aan Monatoetje Cabalkeijzer

Ik kon het niet zo snel vinden
 
Iemand in bezit van o.a. Siri, Amazon Echo of deurbel met camera .... (Skynet). Waar kennen we dat ook alweer van? Terminator.
 
Dat is iets wat me al geruime tijd opvalt. Ik heb een moderne smart phone van mijn werk en zit op het Vodafone-netwerk. Ik zou 5G moeten hebben maar mijn mobiele internet is gewoon 4G. Of het netwerk is (nog) niet uitgerold, of het dient een andere functie.

Mike
You are being lied to!
 
Simpelweg de slimme meter weigeren.
Pas op dat met het installeren van zonnepanelen en willen salderen de slimme meter tegenwoordig verplicht is. Niet op salderen rekenen dus als je daarin zou willen investeren.
 
Ik heb sinds 2013 zonnepanelen. Werd toen al direct vanuit netwerkbeheerder over slimme meters gepushed. Nooit gedaan. Heb nog steeds een superouderwetse analoge terugdraaimeter. Zo'n smart ding blijf ik weigeren, maar heb verrassend genoeg al een hele tijd er niets meer over gehoord.
 
Ik heb een vraagje en ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Dus zet het maar hier neer.
Via onze wooncorporatie krijgen we een rookmelder aangebracht, de zogenaamde lithium rookmelders. Het is verplicht, dus ik kan er niet onder uit komen.
Is er iets bekend over nadelige effecten? Ik weet wel dat er ontploffingsgevaar bestaat.

Dorothé
 
Ik heb een vraagje en ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Dus zet het maar hier neer.
Via onze wooncorporatie krijgen we een rookmelder aangebracht, de zogenaamde lithium rookmelders. Het is verplicht, dus ik kan er niet onder uit komen.
Is er iets bekend over nadelige effecten? Ik weet wel dat er ontploffingsgevaar bestaat.

Dorothé
Niets mis mee.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.273
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan