5G

Dat dat allemaal voor jou mogelijk is is dus wel ff nog meer jaloezie opwekken hè :ROFLMAO:
Het resultaat van vele jaren in het groen, en hier hard werken om alles te krijgen zoals ik het wilde. En nog hard werken om het zo te houden. Incl het weigeren om gsm palen op mijn terrein te plaatsen 🤣🤣🤣
 
Ja, er wordt beweerd dat shungite iets positiefs kan doen
Bij mij doet shungite dat ook
Twijfel
Ik ken wat mensen die erbij zweren allen vrouw, dus het zal iets doen.... Een ding doet het niet het gat in die handen dichten 🤣🤣🤣
Een heeft 20 brokken in huis liggen en je krijgt het niet bij de boter 🤣🤣🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Ik ken wat mensen die erbij zweren allen vrouw, dus het zal iets doen.... Een ding doet het niet het gat in die handen dichten 🤣🤣🤣
Een heeft 20 brokken in huis liggen en je krijgt het niet bij de boter 🤣🤣🤣
Ja, zonder vooruitbetaling op proef willen we het dan nog wel een keer uitproberen hè ;)
 
Ik heb een telefoonhoesje van Shungite, afkonstig van Sundancer (zie een van de banners bovenaam dit forum). Het houdt letterlijk alle straling tegen en je hebt geen telefoonontvangst, noch een ping naar de zendmasten. Werkt perfect!

Mike
Haal je je telefoon uit het hoesje om te kunnen bellen?
 
  • Leuk
Waarderingen: huib
Ik heb een telefoonhoesje van Shungite, afkonstig van Sundancer (zie een van de banners bovenaam dit forum). Het houdt letterlijk alle straling tegen en je hebt geen telefoonontvangst, noch een ping naar de zendmasten. Werkt perfect!

Mike
Loopt je batterij dan niet heel erg snel leeg als hij steeds aan het zoeken is naar een zendmast? Of valt dat erg mee?

Erg interessant iig
 
De telefoons liggen hier in huis nagenoeg altijd in een metalen koekblik. Ze hebben dan geen ontvangst en kunnen ook niet meeluisteren. Sommige zaken hoeven niet gedeeld te worden immers.
 
Hier liggen ze meestal op een aardingsmatje en onderweg ingewikkeld in dik alu folie en uitgezet
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
De telefoons liggen hier in huis nagenoeg altijd in een metalen koekblik. Ze hebben dan geen ontvangst en kunnen ook niet meeluisteren. Sommige zaken hoeven niet gedeeld te worden immers.
Heb je nog koek blikken in Nederland 🤣🤣🤣🤣 die ken ik nog van mn oma 🤣🤣🤣
 

Op deze map kun je al de 5G palen zien in heel de wereld en natuurlijk ook, in ons eigen belang, waar die éne staat in ons dorp of stad.
Ik heb een filmpje gezien maar kan het niet dowloaden, waar iemand de connectie uitlegt tussen deze 5G palen, corona, ziekte, doden, etc.
Hoe serious moeten wij dit nemen?
En wat een verschil tussen België en Nederland. 107 / 1164
Ik denk dat ik hier weg moet uit Frankrijk. Teveel 5G palen. Wij zullen gegrilled worden
 

Op deze map kun je al de 5G palen zien in heel de wereld en natuurlijk ook, in ons eigen belang, waar die éne staat in ons dorp of stad.
Ik heb een filmpje gezien maar kan het niet dowloaden, waar iemand de connectie uitlegt tussen deze 5G palen, corona, ziekte, doden, etc.
Hoe serious moeten wij dit nemen?
En wat een verschil tussen België en Nederland. 107 / 1164
Ik denk dat ik hier weg moet uit Frankrijk. Teveel 5G palen. Wij zullen gegrilled worden
Betrapt, nog nooit naar dotcom.radio geluisterd !!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.015
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan