5G

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
RUMP ZEI NET HET STILLE DEEL HARDOP — EN HET IS ANGSTWEKKEND

Ambtenaren en tech-executives bespreken nu openlijk wat 6G werkelijk zal doen.

Volgens recente opmerkingen zullen 6G-signalen krachtig genoeg zijn om:

• Je hartslag te detecteren zonder dat je een apparaat bij je draagt
• In gebouwen te kijken
• Een real-time “digitale tweeling” van de hele wereld te creëren

De CEO van Qualcomm heeft het in kaart brengen van een digitale kloon van de aarde beschreven die alles kan volgen dat beweegt, inclusief mensen en drones, op nationale schaal.

Dit gaat niet om snellere telefoons. Het gaat om totale zichtbaarheid.

Ben je okay met een netwerk dat je hartslag kan monitoren en in je lichaam kan kijken zonder jouw toestemming?

ik kreeg deze brief. Zelf heb ik geen idee wat glasvezel inhoudt ik denk sneller internet

is dit verstandig om te doen? IK heb altijd zo'n hekel aan dit soort brieven van externe bedrijven heb geen idee wat het is schijnt Odido te zijn

Zelf zit ik bij ziggo

Bijlagen

• WhatsApp Image 2026-09-03 at 09.58.48.jpeg
    WhatsApp Image 2026-09-03 at 09.58.48.jpeg
    387,9 KB · Weergaven: 8
ik kreeg deze brief. Zelf heb ik geen idee wat glasvezel inhoudt ik denk sneller internet

is dit verstandig om te doen? IK heb altijd zo'n hekel aan dit soort brieven van externe bedrijven heb geen idee wat het is schijnt Odido te zijn

Zelf zit ik bij ziggo
Waarom correspondeert zo'n bedrijf in het Engels terwijl we in Nederland wonen? Ik geef mensen geen ongelijk als ze dan denken dat dit oplichting is.

Waarom correspondeert zo'n bedrijf in het Engels terwijl we in Nederland wonen? Ik geef mensen geen ongelijk als ze dan denken dat dit oplichting is.
is gewoon van Odido, maar daar wil ik dus niet mee in zee gaan omdat ik al bij Ziggo zit. Uiteindelijk waren ze vandaag niet gekomen.

Schokkende studie onthult dat een BRUINING je beschermt tegen meer dan 99% van de 5G EMF-blootstelling! Waarom? Vanwege de structuur van melanine en hoe het beschermt tegen elektromagnetische frequenties! Dr. Ahmad Ammous was te gast bij ons op Decentralize TV om deze verbijsterende informatie te bespreken die nog maar heel weinig mensen kennen. (Maar steeds meer mensen komen het te weten!) Het volledige interview is te zien op Decentralize TV.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.727
Leden
8.713
Nieuwste lid
realrebbit02
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan