5G

Eindelijk bericht van Jordy Zwarts, Sven Hulleman is nu de advocaat.


De Nationale Bond tegen Overheidszaken kan eindelijk van start met zijn 5G-rechtszaken tegen de telecomproviders. De eerste rechtszitting dient halverwege november en daarna volgen twee zittingen in december. ‘We zijn blij dat we nu echt iets kunnen gaan betekenen voor de mensen.’

https://www.bondoverheidszaken.nl/artikelen.html#content4-b8
 
Je zal dit maar op je huis hebben staan. 😳

Tb4vnxfhjh7a81amu1h3r4pzu2uza5mdp.jpg
 
Artikel over straling en metaal in je lichaam die de straling in je lichaam ontvangst verhoogd

"Dus de theorie van Eddie Van Halen over de metalen plectrums die elektromagnetische energie aantrekken, lijkt niet onredelijk. Van Prevention Magazine:

Van Halen ging in 2015 openbaar voor Billboard over zijn eerste diagnose, inclusief hoe hij een derde van zijn tong moest laten verwijderen vanwege kanker die uiteindelijk naar zijn slokdarm verhuisde.

"Ik gebruikte metalen plectrums - ze zijn van koper en koper - die ik altijd in mijn mond hield, precies op de plek waar ik de tongkanker kreeg," zei hij. "Bovendien woon ik eigenlijk in een opnamestudio die gevuld is met elektromagnetische energie. Dus dat is een theorie. Ik bedoel, ik rookte en gebruikte veel drugs en heel veel van alles. Maar tegelijkertijd zijn mijn longen helemaal helder. Dit is gewoon mijn eigen theorie, maar de doktoren zeggen dat het mogelijk is. "

Noot: neem in acht dat je algemene gezondheid de hoofdfactor is

bron artikel https://www.activistpost.com/2020/11/eddie-van-halen-thought-his-tongue-cancer-was-from-metal-guitar-picks-in-his-mouth-emf-exposure-research-says-its-possible.html
 
Zwarts: “We hopen dat de rechter ook ziet dat er iets grondig mis is. Wij worden aantoonbaar aan gezondheidsrisico’s blootgesteld en de overheid en KPN zouden geen van beide voor deze risico’s verantwoordelijk zijn. Ze wijzen naar elkaar!

https://www.ninefornews.nl/rechtszaak-tegen-kpn-topman-vanwege-5g-straling-wat-hier-gebeurt-mag-niet-mogen/
 
https://www.zerohedge.com/technology/new-technology-will-dangerously-expand-government-spying-citizens

Maar geen zorgen de overheid weet toch al alles voor je dus no worries nemen van maatregelen heeft geen zin.

 
NIETS IS STRAKS MEER GEHEIM

“Elke 50 tot 200 meter een 5G-antenne. Overal sensoren in de openbare ruimte. Die jouw gezicht kunnen herkennen, je stem. Je temperatuur kunnen opmeten. Wie beheert die data? Techbedrijven en de staat. Welkom in 5G Land. Welkom in Smart City.”

5G wordt ons gepresenteerd als een grote vooruitgang. Het maakt nog sneller internet mogelijk en nieuwe toepassingen zoals zelfsturende auto’s. Maar hoe zit het met onze privacy? En zijn er gezondheidsrisico’s verbonden aan de sterk toegenomen straling die met het nieuwe netwerk gepaard gaat?
 
Wat zijn de meest recente inzichten met betrekking tot de mate van veiligheid van EMF-straling en hoe kan ik straling meten?
Ik heb iets uit 2014 gevonden:
 
Gaat niet helemaal over 5G, maar wel over straling vanuit lantaarnpalen. Sven ontleedt een lantaarnpaal uit 2014 en ziet dat er veel meer in zit dan alleen led-verlichting. En dat deze ironisch genoeg veel en veel meer stroom verbruikt dan een oudere lantaarnpaal. Ook het patent uit 2001 op 'nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors' komt ter sprake.
 
EDIT:
GERESERVEERD

Wie o wie wil dit boek hebben? Stuur een priveberichtje dan stuur ik het naar je op! Ik heb 'm al uit en ben de boekenkast aan het opruimen...

41THC9aPCKL._AC_SY780_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet helemaal over 5G, maar wel over straling vanuit lantaarnpalen. Sven ontleedt een lantaarnpaal uit 2014 en ziet dat er veel meer in zit dan alleen led-verlichting. En dat deze ironisch genoeg veel en veel meer stroom verbruikt dan een oudere lantaarnpaal. Ook het patent uit 2001 op 'nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors' komt ter sprake.


Zéér boeiend, ben benieuwd naar het vervolg!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan