zuurstofrijk water, h2o2

Wil graag weten of het aanbevelenswaardig is om waterstofperoxide toe te voegen aan mijn voeding..ik ben 83 jaar jong. Gebruik geen chemische medicijnen, eet biologisch en ben bekend met paleo en weston price voeding..
 
Nee, al heel.lang niet meer. Ik drink Kangen-water, met 1 extra molecuul waterstof en 1 extra molecuul zuurstof, H3O2.

Mike
 
Hoe kun je h2o2 het beste innemen?
Ik heb een halve liter fles 12% foodgrade binnen en naar schatting 20 ml zuiver opgedronken.
Leef je nog FFF? ;)
Je kunt het beter langzaam op en afbouwen. Begin gewoon met 2 druppels in wat water en de volgende dagen verdubbelen. Altijd 1 uur voor de maaltijd of 3 uur na de maaltijd. Ik deed het zelf destijds 3 keer daags. Je kunt het ook transdermaal gebruiken. Is misschien nog handiger. Filmpje in onderstaand artikel:
 
Ik voel me weer prima. Ik heb na een paar uur wel moeten overgeven en daarna was ik vermoeid en heb ik geslapen. Overigens heb ik voordat ik daadwerkelijk moest overgeven heb eerst nog een tijdje kunnen voorkomen dat ik moest kotsen. In die tijd had ik ook last van een dukkend gevoel in het hoofd.

Toen ik m'n mond spoelde na de h2o2 inname schuimde het wel enigszins.

Is het veilig om het onverdund op de huid aan te brengen?
 
Ik voel me weer prima. Ik heb na een paar uur wel moeten overgeven en daarna was ik vermoeid en heb ik geslapen. Overigens heb ik voordat ik daadwerkelijk moest overgeven heb eerst nog een tijdje kunnen voorkomen dat ik moest kotsen. In die tijd had ik ook last van een dukkend gevoel in het hoofd.

Toen ik m'n mond spoelde na de h2o2 inname schuimde het wel enigszins.

Is het veilig om het onverdund op de huid aan te brengen?
Was misschien niet zo handig om zo te beginnen zonder je goed te hebben ingelezen FFF. Maar dat heb je nu zelf aan den lijve ondervonden 🙂🙃:)
Er is zoveel info te vinden op dit forum over op en af bouwen.
Ik doe het wel transdermaal maar verdun het wel tot 6%. Heb het met 12% niet geprobeerd dus weet niet hoe dit zal gaan.
 
Met 12% krijg je brandwonden, niet hoger gaan dan 3%. Je zult kortstondig witte plekke plekken krijgen die bruisen, een teken dat H2O2 enzymatisch wordt opgesplitst in waterstof en zuurstof.

Mike
 
Ik voel me weer prima. Ik heb na een paar uur wel moeten overgeven en daarna was ik vermoeid en heb ik geslapen. Overigens heb ik voordat ik daadwerkelijk moest overgeven heb eerst nog een tijdje kunnen voorkomen dat ik moest kotsen. In die tijd had ik ook last van een dukkend gevoel in het hoofd.

Toen ik m'n mond spoelde na de h2o2 inname schuimde het wel enigszins.

Is het veilig om het onverdund op de huid aan te brengen?
Hier is veel info te vinden FFF, ook de PDF 'The Truth About Food Grade Hydrogen Peroxide' kun je hier downloaden.


1660398882953.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan