T
tisava
Guest
graag advies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leef je nog FFF?Hoe kun je h2o2 het beste innemen?
Ik heb een halve liter fles 12% foodgrade binnen en naar schatting 20 ml zuiver opgedronken.
Was misschien niet zo handig om zo te beginnen zonder je goed te hebben ingelezen FFF. Maar dat heb je nu zelf aan den lijve ondervondenIk voel me weer prima. Ik heb na een paar uur wel moeten overgeven en daarna was ik vermoeid en heb ik geslapen. Overigens heb ik voordat ik daadwerkelijk moest overgeven heb eerst nog een tijdje kunnen voorkomen dat ik moest kotsen. In die tijd had ik ook last van een dukkend gevoel in het hoofd.
Toen ik m'n mond spoelde na de h2o2 inname schuimde het wel enigszins.
Is het veilig om het onverdund op de huid aan te brengen?
Hier is veel info te vinden FFF, ook de PDF 'The Truth About Food Grade Hydrogen Peroxide' kun je hier downloaden.Ik voel me weer prima. Ik heb na een paar uur wel moeten overgeven en daarna was ik vermoeid en heb ik geslapen. Overigens heb ik voordat ik daadwerkelijk moest overgeven heb eerst nog een tijdje kunnen voorkomen dat ik moest kotsen. In die tijd had ik ook last van een dukkend gevoel in het hoofd.
Toen ik m'n mond spoelde na de h2o2 inname schuimde het wel enigszins.
Is het veilig om het onverdund op de huid aan te brengen?
Ik heb net weer een paar drupjes gehad in een glas kraanwater.Met 12% krijg je brandwonden, niet hoger gaan dan 3%. Je zult kortstondig witte plekke plekken krijgen die bruisen, een teken dat H2O2 enzymatisch wordt opgesplitst in waterstof en zuurstof.
Mike