zorgverzekering

G

Guest

Guest
Dus... altijd lastig onderwerp :)

Hebben jullie aanraders?

Het liefst zou ik een verzekering hebben die met name acute dingen als ongevalschade verzekerd. Of dat ik in elk geval de keus kan maken.

Zelfde geldt voor tandarts. Controles en gaatjes hoeft niet, maar mocht ik van mn fiets vallen en mn kaak is gebroken dan wel graag.

Dit is zeker teveel van het goede gevraagd? Ik weet nog dat er ooit verzekeringen waren waar je met blokken kon opdelen wat je wel en niet wilde verzekeren.

Iemand tips? :D

 
Er is al een topic over zorgverzekering.

Wij hebben iig de goedkoopste: www.anderzorg.nl

Je bent dan standaard verzekerd, net als iedereen. En dan kun je kiezen voor uitbreidingen.

Maar de combinatie die je dan wilt zal er waarschijnlijk net niet inzitten.

In december gaan we altijd kijken welke maatschappij de goedkoopste is en daar gaan we dan naar toe.

Lia

 
ha maf, ik had de zoekfunctie gebruikt en kreeg dat niet.

thnx

 
Je kunt het beste zoeken in google: 'zorgverzekering weston price'

Dan krijg je alle topics over zorgverzekering.

Via google werkt het het beste.

Lia

 
heeft hier iemand iets gehoord over Trikolon.org?

Dit is hun website: http://trikolon.org/homepage

en wat vinden jullie hiervan?

oh ja, een van de initiatiefnemers is Niels Sneijders. Hij organiseert al een heel tijdje GVA avonden in Hurwenen, samen met zijn vrouw Anja.

 
Schippers wil de de keuzevrijheid in de zorg afschaffen. Nu lopen de meeste hier waarschijnlijk niet de deur plat bij de artsen, maar als ik dan een keer ga wil ik wel een goede uit kiezen, dat kan straks niet meer als de plannen doorgaan.

https://nmt.wufoo.com/forms/petitie-keuzevrijheid-in-de-zorg/

 
Schippers is "lekker" bezig. Las laatst een stuk van een trendwatcher over dat het anno 2013 de trend is om door de overheid betutteld te worden. In het stuk werd verder geen waardeoordeel gegeven, maar het sloeg precies de spijker op de kop.

 
Mike Adams legt uit waarom het sociale zorgstelsel dat Obama nu ook in Amerika wil invoeren ziekte beloont en gezondheid bestraft:

http://www.naturalnews.com/041045_Obamacare_health_insurance_rates_healthy_people.html

Deze passage is briljant:

Quote:
Obamacare, like all socialized medicine systems, is based on the false premise that health outcomes are a matter of pure luck. Disease just "randomly strikes people," the thinking goes, and individuals have nothing to do with their own health. This false belief fits nicely with the financial interests of Big Pharma and doctors, of course, because it puts the power of health in the hands of corporations and medical personnel.

But the premise is utterly false. Health is almost never a matter of luck. It's a matter of cause and effect. What you eat, what you're exposed to, what you absorb and how much time you invest in exercise almost entirely determines the health outcome you experience. Choose to eat healthy foods and you get vastly improve health outcomes. Choose to exercise on a daily basis (even with something as simple as walking), and you also get vastly improved health outcomes.


Mike

 
Ik was vorig jaar verzekerd bij OZF Achmea. Ik gebruik dagelijks onderleggers op een plank die ik zelf gekocht heb in Amerika en niet vergoed heb gekregen.

http://www.colema.com. Waarom kreeg ik die niet vergoed? omdat ze hier niet bekend zijn met die plank. (400,- E)

De onderleggers koop ik bij een zg. gecontracteerde firma. Ging altijd goed, totdat ik een nietszeggend briefje kreeg dat de levering en vergoeding veranderd ging worden. Nou dat heb ik geweten. Mijn laatste bestelling was in december 2012 en in april 2013 kreeg ik plotseling een nota van Achmea. Ik moest bijna 100,- euro betalen. Maar ik had niets besteld. Ze zijn begonnen om mensen met incontinentie-problemen in te delen in profielen. Ooit had ik een telefoontje gehad van Combicare over het gebruik van mijn materiaal en ik had uitgebreid verteld hoe of wat. Achteraf bleek dat ik was ingedeeld in profiel 4 en daar hing een prijskaartje aan van meer dan 1 euro per dag.

Maar ik gebruik per dag een halve onderlegger ter waarde van hoogstens 0,30 cent.

Ik pas niet in profiel 4 en heb het afgelopen jaar heeeeel veel gebeld met zowel leverancier als verzekering. Uiteindelijk heb ik geld terug gehad want ik heb het er niet bij laten zitten. Ook mijn rekening geblokkeerd, want ze schrijven het anders gewoon af. In die tussentijd onderleggers bij de apotheek gekocht om van het gezeur af te zijn. De rekening van de apotheek wordt echter NIET vergoed omdat de verzekering daar geen contract mee heeft.

Dat betekent dus dat wij verplicht zijn materiaal af te nemen bij een en dezelfde leverancier waar een contract mee is. Plus dat ik dan weer in profiel 4 ga vallen.Want een ander profiel hebben ze niet voor mij.

In principe worden onderleggers vergoed, maar eerst het eigen risico opmaken.

Ik ben dus overgestapt naar de Ohra en zij zeggen ook dat ik bij een GECONTRACTEERDE leverancier moet kopen. Volgens hen werken ze niet met profielen maar Combicare zegt dat alle verzekeringen dit doen.

Wel kan ik Ohra toestemming vragen als ik ergens anders wil kopen. Maar ik vertrouw het allemaal voor geen meter.

Waarom ik dit verhaal schrijf? Omdat de verzekeringen als meer macht krijgen en wij daar de dupe van zijn. Er schijnt al heel wat geld "op de plank" te liggen en verzekeringen vertrouw ik voor geen meter.

Want als wij niet de pillen van de farmaceut nemen dan worden we aaan alle kanten tegengewerkt.

Dat we hier juist geld besparen door gezond te blijven wordt natuurlijk niet gewaardeerd.

Ik kreeg van de week een brief van de belasting, blijkbaar had ik wat te veel "medicijnen" afgetrokken in 2012. Kan nooit veel geweest zijn, misschien een paar tientjes. Dit jaar zou het veel meer moeten gaan worden. En dat terwijl er bij mij niets te halen valt. Gewoon AOW met een klein pensioentje.

Welke kosten mag U niet aftrekken: o.a.

voor produkten die helpen om ziekte te voorkomen, bv mineralen en vitaminepillen.

Natuurlijk snap ik dat we niet alles mogen aftrekken, maar ik heb candida, trage schildklier, vit D3 tekort, allemaal op papier na onderzoek, voorgeschreven door orth.mol. ARTS.

Verschillende rekeningen van produkten heb ik naar de verzekering gestuurd, maar natuurlijk werden die niet vergoed.

Ze hebben hun eigen lijsten en daar vallen wij niet onder.

Het zit me niet lekker. Ik wil PROTESTEREN.

 
Chris Rock:

Quote:
You got to have some insurance. They shouldn't even call it insurance. They just should call it 'in case shit.' l give a company some money in case shit happens. Now, if shit don't happen, shouldn't l get my money back?


:mrgreen:

Mike

 
Ik hoorde ergens op TV dat iemand een rechtszaak had aangespannen en heeft gewonnen.

Het gaat erom dat mensen een boete krijgen die ze ook niet kunnen betalen, dat helpt ze alleen maar verder in de schulden. Ook het eigen risico wordt vooraf in rekening gebracht en als ze het in de loop van het jaar niet gebruikt hebben krijgen ze het niet terug. Ik heb altijd die verhalen over die boetes al raar gevonden. Geen geld hebben en dan toch boetes krijgen?

Deze uitslag v an die meneer krijgt een staartje, want dat betekent dat meerdere mensen naar de rechter kunnen gaan stappen.

 
The American Dream ...

sluimert door, in ook een nachtmerrie richting ons Nederland >>>>Europa



 
Of dit nou de oplossing is?! http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nede...eit-voor-een-landelijke-zorgverzekeraar.dhtml via http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/211114.html

We hebben hier ook al 1 consumentenbond: wat in feite een kenmerk is van een communistische staat die in feite niet onderdoet voor de grootmacht van het grootkapitaal in de vorm van multinationals: lood om oud ijzer.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezo...p-om-eerlijke-info-op-vergelijkingssite.dhtml

http://www.eenvandaag.nl/economie/55418/zorgpremies_bekend_wat_zijn_de_valkuilen_ via http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/211114.html

 
Quote:
Zou het telefoongesprek van de toekomst ongeveer zo gaan?

"Goedemiddig, , met uw zorgverzekeraar

U wilde behandeld worden door dokter Vandepotgerukt ? momentje, wat is zijn doktersnr ?

Ach, nee mevrouw, de dokter wilde zich niet voegen naar ons voorgestelde uurtarief. En dus hebben we geen contract met hem afgesloten. Dokter Vandepotgeraakt wil ons zijn uurtarief uit laten betalen van 55,- en dat vinden wij te duur. Wij zijn hem tegemoet gekomen en hebben voorgesteld om hem 30, oo per uur te betalen, met de garantie dat hij dan binnen een maand van ons betaald krijgt. Mits hji alle cijfercodes op onze verlangde wijze aangevinkt en opgesommd heeft. Dat wilde dokter Vandepot gerukt niet.

Ik stel voor dat als u door dokter Vandepotgeraakt behandeld wilt worden, u dat dan uit uw eigen zak betaald. Daar hebben we als zorgverzekeraar geen enkel bezwaar tegen. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat u als onze klant vooral de keuze moet behouden.

En wat ons betreft kunt u natuurlijk ook kiezen voor een behandeling bij dokter Glijdzolekkermee. Met deze arts hebben we als sinds jaar en dag een contract. Hij danst naar alle tevredenheid naar onze pijpen. Dokter Glijdzolekkermee is goed geschoold in onze computermodellen en volgt de ziektecoderingen zeer nauwgezet. De meeste patienten van Dokter Glijdzolekkermee zijn al jaren trouwe klanten. Zijn geven in tevredenheidsonderzoeken deze dokter maar liefst een 7.9 .

Deze huisarts krijgt ook van de pharmaceutische leveranciers een hoog tevredenheidscijfer. Zijn staat van dienst laat zien dat hij tot op de dag van vandaag nog geen enkel partner symposium of studiedag heeft verzuimd en altijd bereid is tot medewerking zodra er nieuwe veelbelovende medicijnen op de markt verschijnen.

Als zorgverzekeraar hebben wij natuurlijk het beste met u, als gewaardeerde klant voor en bevelen u van harte dokter Glijdzolekkermee aan! Vanzelfsprekend zijn er voor u geen extra kosten aan verbonden en wordt ook uw eigen risico op geen enkele manier belast.

Als extra service kan ik direct online een consult voor u inplannen bij dokter Glijdzolekkermee. Wat denkt u? zullen we dat maar meteen voor u in orde maken?

Op naar een Happy healthy humanity ;-)

http://www.leefbewust.com/2014/reakties/211114.html

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan