Zin en onzin van cryptovaluta

Is uiteraard geschiedenis statistiek, maar dit duid bv dat bodem 30.000 is geweest.

Te kijken op wekelijkse candlesticks :

1ste cyclus 2010-2011, Fibonacci golden ratio 1.618, na de harving een grote opwaartse beweging, gevolgd door een correctie (-77%) tot die golden ratio, te hoog en te snel opwaarts, vandaar correctie, om daarna terug opwaarts te gaan
2de cyclus 2012-2016, harving nov 2012 identiek hetzelfde
3de cyclus 2016-2020, harving juli 2016, identiek hetzelfde
4de cyclus momenteel, harving in juli 2020 we zijn van 65.000 terug gevallen tot 30.000, en dit is weer identiek hetzelfde

Uiteraard is dit technische analyse.
Technische analyses gaan uit van een organische markt.

Dit is een markt die gemanipuleerd word door Paolo en zijn maatjes. Zij hebben op dit moment niet genoeg echt fiat daarom sluiten ze withdrawls ook af zodat gebruikers hun echt geld niet meer opnemen. Andere waarschuwingstekens zijn dat ze staking aanbieden met 100% rente op jaar basis.
 
Alsof er nog niet genoeg Chinese invloedssfeer is in het westen. BTC is BAD NEWS!

Mike
Ingaand op de suggestie uit de tweet van de ´Chinese miners´: het zijn niet perse Chinese miners als ze eerder in China zaten. Het zijn meer ´wereldburgers´ en die trekken zo de stekkers uit de servers, laden hun miners in een truck en gaan naar een ander gebied. Deden ze eerder soms ook per seizoen omdat het minen vaak ook gebonden is aan het weer.
 
Laatst bewerkt:
Technische analyses gaan uit van een organische markt.

Dit is een markt die gemanipuleerd word door Paolo en zijn maatjes. Zij hebben op dit moment niet genoeg echt fiat daarom sluiten ze withdrawls ook af zodat gebruikers hun echt geld niet meer opnemen. Andere waarschuwingstekens zijn dat ze staking aanbieden met 100% rente op jaar basis.
Markt wordt steeds gemanipuleerd. Maar wel ´toevallig´ hier al 10j hetzelfde vandaar dat ik het hier even aanhaalde, niets meer niets minder
 

On te lezen
 
Binance stopt "tijdelijk" met het accepteren van Ideal stortingen.

Binance had namelijk eerder al problemen met hun withdrawls en volgens mij hebben zij laatst ook nog problemen gehad met hun bankrekening.
1624097355317.png
 
Dat haal ik dan niet uit dat stuk..

We zullen over een jaar eens kijken hoe het er dan bij staat. Ik denk wel dat het een zaak wordt van lange adem.
Ik heb zelf het artikel niet gelezen. Ik heb naar de bron gekeken en daarop mijn conclusie getrokken. Mirror alles wat zij zeggen. Als ze zeggen dat dit "het moment" is om in te stappen, dan moet je eigenlijk verkopen en vice versa.
 
Ik heb zelf het artikel niet gelezen. Ik heb naar de bron gekeken en daarop mijn conclusie getrokken. Mirror alles wat zij zeggen. Als ze zeggen dat dit "het moment" is om in te stappen, dan moet je eigenlijk verkopen en vice versa.
Aaaaa, ik snap het..

In het artikel zeggen ze ook niet echt dat het tijd is om in te stappen hoor.
 
Anarchism is the Devil's game. What BTC did was absolutely nothing. BTC devotees have succumbed to greed,vwhich is also the Devil's game. Money is not God.

Mike
 
´Former Google engineer Vijay Boyapati talks inflation, the Austrian school of economics, and his new book on bitcoin.´
Boyapati heeft het o.a. over de 4 stadia van hoe geld ontstaat:
1. collectable (dan heeft het waarde voor iemand als verzamelobject)
2. store of value (object heeft voor meer mensen waarde)
3. medium of exchange (je gebruikt het als ruilmiddel)
4. unit of account (je kan ermee rekenen)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan