Zin en onzin van cryptovaluta



Weg uit fiat is de tip, maakt niet uit hoe!! Goud, zilver, spullen, crypto, whatever nodig om te overleven.

Dump je euro's en doe er wat leuks mee. Schuldenunie is niet OK voor de gemiddelde burger (like us)
 
Hierover Miggie:

Dit gaat aan over het el salvador en strike systeem.
Ik had het over de prijs van bitcoin die inflated is door Tether.
Aangezien het grootste volume van alle coins USDT is.
Het house of cards is nu in aan het storten.

Bovenstaande is misschien belangrijk.
Ik kan dat niet inschatten.
Wat ik wel weet, is dat men voor het voortbestaan van bitcoin niet afhankelijk is van Tether al heeft men er bijv. in El Salvador wel op meegelift.
Bitcoin en ook Lightning/ Strike kan ook zonder Tether.
En dat is voor mij in elk geval het belangrijkste om te weten.




https://twitter.com/documentingbtc/status/1408410580835315718?s=12
Nog een grapje over het kaartenhuis waarover je het hebt:
 
Laatst bewerkt:
Hierover Miggie:



Bovenstaande is misschien belangrijk.
Ik kan dat niet inschatten.
Wat ik wel weet, is dat men voortbestaan van bitcoin niet afhankelijk is van Tether al heeft men er bijv. in El Salvador wel op meegelift.
Bitcoin en ook Lightning/ Strike kan ook zonder Tether.
En dat is voor mij in elk geval het belangrijkste om te weten.

Nog een grapje over het kaartenhuis waarover je het hebt:

Ik ben het met je eens dat tether niet nodig is voor het bestaan van bitcoin, alleen voor de enorme waarde die bitcoin nu heeft komt door USDT.

Ik vraag me af of dit as usual weer een distraction is.


lijkt erop dat ze al lang hun partner gekozen hebben daar.
 
Op dit moment sta ik zo in het leven dat als "ze" er tegen zijn ben ik er voor en andersom :)
Tenzij 'ze' de white hats zijn. Bedenk dat de NSA blockchain heeft gecreeerd. Er vindt een wildgroei aan crypto's plaats en daar moet eens flink de bezem doorheen.

Mike
 
@ Miggie: hierover:
Ik ben het met je eens dat tether niet nodig is voor het bestaan van bitcoin, alleen voor de enorme waarde die bitcoin nu heeft komt door USDT.
Hoe meer inflatie van de dollar hoe meer btc profiteert lijkt me
 
Iedereen denkt dat BTC niet gecentraliseerd is en daarmee een soort 'luis in de pels' zou zijn van de centrale banken. In de woorden van Trump: let's see what happens.

Mike
 
Grote institutionelen storten 2.5 biljoen Tether bij op exchanges. (van 1.5 bilj naar 4 bilj). Wat gaan ze ermee doen ? Historisch gezien laatse maal was maart 21, en BTC ging van ca 30.000 naar 64.000.
 
Intussen is BTC dus gedaald geweest naar ca 28000, terug naar boven en terug naar benden tot ca 30.000, (zie fase C Spring) en nu weer terug naar boven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.071
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan