Zin en onzin van cryptovaluta

It will crash again - for good.

Mike
Is al een keer of 5 voorspeld in de afgelopen 10 jaar. Het zal ongetwijfeld een keer uitkomen maar deze keer denk ik nog niet.

Ik ben zeer benieuwd naar de koers op 31-12-21.
Is tie dan 0k of 180k ?
Ik heb natuurlijk een voorkeur maar sluit beide opties niet uit :)
 

Goeie uitleg overigens, van die $1B short had ik ook al elders gelezen. klinkt logisch en zou over een maand een heel ander beeld kunnen geven.

Ook voor de mensen die niet zo voor bitcoin zijn is er (in dat filmpje) ook een goeie verklaring over de stijgende kracht van de dollar wat dus automatisch ook druk geeft of de prijzen van zilver en goud.
 
Dit gaat aan over het el salvador en strike systeem.
Ik had het over de prijs van bitcoin die inflated is door Tether. Aangezien het grootste volume van alle coins USDT is.
Het house of cards is nu in aan het storten.

//Ik had het over de prijs van bitcoin die inflated is door Tether. Aangezien het grootste volume van alle coins USDT is.

Die zin snap ik echt niet, sorry. ligt ongetwijfeld aan mij...
 
//Ik had het over de prijs van bitcoin die inflated is door Tether. Aangezien het grootste volume van alle coins USDT is.

Die zin snap ik echt niet, sorry. ligt ongetwijfeld aan mij...
De post van lievergezond gaat over strike en el salvador. Daarin geven zij aan dat ze geen USDT meer willen gebruiken.

Maar wat ik met mijn post bedoelde had daar niets mee te maken. Je hoort allemaal technische verhalen waarom bitcoin dropt bijvoorbeeld door veel shorts die nu lopen. Echter de prijs van bitcoin zou helemaal niet zo hoog zijn zonder de hulp van de Tether printer.
 


De man himself geeft het aan. Lees de comments voor vertier. Ze zijn allemaal aware van de scam.
 
De post van lievergezond gaat over strike en el salvador. Daarin geven zij aan dat ze geen USDT meer willen gebruiken.

Maar wat ik met mijn post bedoelde had daar niets mee te maken. Je hoort allemaal technische verhalen waarom bitcoin dropt bijvoorbeeld door veel shorts die nu lopen. Echter de prijs van bitcoin zou helemaal niet zo hoog zijn zonder de hulp van de Tether printer.
Aha, ik snap het nu beter en ik waag het te betwijfelen, maar ieder zijn visie.

Zeker het voorspellen van de toekomst is lastig:)
 
Wat is precies je punt? Het kaartenhuis is nl. wel degelijk aan het instorten.

Mike
Mijn punt was dat ik me afvraag of overheidsregulering een serieuze dreiging is voor BTC. Dat het een dreiging is, staat vast, maar een rioolrat, om de vergelijking maar weer te trekken, loopt ook op drie voeten gewoon nog verder. Bitcoin is mijns inziens een instrument om buiten de macht van overheden om met elkaar transacties te kunnen aangaan op een veilige manier. Een antwoord (1 van de antwoorden) op de ondemocratische almacht van centrale banken.
 
Laatst bewerkt:
Wat is precies je punt? Het kaartenhuis is nl. wel degelijk aan het instorten.

Mike
De koers gaat erg op en neer maar ik weet niet of dat nu instorten betekend.
Maar we gaan het zien.

Als Broeder Bugnolo gelijk krijgt (zie dat filmpje in andere discussie draad) en er vallen 2 miljard mensen om dan denk ik dat crypto ook niet meer relevant is.
 
Mijn punt was dat ik me afvraag of overheidsregulering een serieuze dreiging is voor BTC. Dat het een dreiging is, staat vast, maar een rioolrat, om de vergelijking maar weer te trekken, loopt ook op drie voeten gewoon nog verder. Bitcoin is mijns inziens een instrument om buiten de macht van overheden om met elkaar transacties te kunnen aangaan op een veilige manier. Een antwoord (1 van de antwoorden) op de ondemocratische almacht van centrale banken.

Jij gelooft kennelijk nog steeds in de mythe dat BTC het centrale bankensysteem wel eens ten val zal brengen. Dream on, gaat niet gebeuren. Het lijkt er eerder op dat de cryptomarkt aan het centraliseren is en gewoon meer van hetzelfde wordt. De centrale banken gaan vallen, maar niet door crypto's. Q: gold shall destroy the Fed.

Mike
 
Jij gelooft kennelijk nog steeds in de mythe dat BTC het centrale bankensysteem wel eens ten val zal brengen. Dream on, gaat niet gebeuren. Het lijkt er eerder op dat de cryptomarkt aan het centraliseren is en gewoon meer van hetzelfde wordt. De centrale banken gaan vallen, maar niet door crypto's. Q: gold shall destroy the Fed.

Mike
Het narrative dat bitcoin de banken om ver gaat gooien zal nooit gaan gebeuren.Het narrative is al gaande dat er CBDC (central bank digital currency) pilots gelaunched zijn.



Criminelen bankiers manipuleren ons fiat systeem net zoals criminelen zoals de criminelen van de top exchanges dit met crypto doen.

We zullen in de nieuwe economie inderdaad een gold backed economie zijn. Hierin zie ik wel een kans voor crypto als zodanig gedecentraliseerd een rol spelen, zodat de Deep state deze macht niet meer naar zich toe kan trekken. Dit zal dan wel gedekt moet worden door iets met echte waarde zoals gold
 
goud of zilver gedekt, de US mint heeft ook een dingetje:

Zal het best dat crypto beïnvloed wordt door speculanten maar het haalt het niet bij het schandaal dat papieren zilver heet van de LBMA

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.982
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan