Zin en onzin van cryptovaluta

Mensen mogen tot inkeer komen,, FFF. Dat is een belangrijk onderdeel van menselijke naastenliefde: hen accepteren die tot inkeer komen zonder oordeel.

Mike
 
Mensen mogen tot inkeer komen,, FFF. Dat is een belangrijk onderdeel van menselijke naastenliefde: hen accepteren die tot inkeer komen zonder oordeel.

Mike
Mensen mogen inderdaad tot inkeer komen.

Ik doelde met hypocrisie op deze quote

I don’t welcome a currency that’s so useful to kidnappers and extortionists and so forth.

Dat wordt even goed gedaan met central bank currency.
 
Laatst bewerkt:
Omdat het lucht is, kunnen we er niet op leven.
In lucht gebeurt genoeg: zo communiceer jij nu met mensen via de lucht.
Internet heeft onze samenleving in korte tijd totaal op zijn kop gezet.
Het is een enorme omwenteling die de mensheid in korte tijd voorgoed veranderd heeft en nog verandert.
Daar is geen kruid tegen gewassen.
Bitcoin heeft het kennelijk gedaan: richt je pijlen op de euro die nu op instorten staat en die al jaren gebakken lucht is.
 
In lucht gebeurt genoeg: zo communiceer jij nu met mensen via de lucht.
Internet heeft onze samenleving in korte tijd totaal op zijn kop gezet.
Het is een enorme omwenteling die de mensheid in korte tijd voorgoed veranderd heeft en nog verandert.
Daar is geen kruid tegen gewassen.
Bitcoin heeft het kennelijk gedaan: richt je pijlen op de euro die nu op instorten staat en die al jaren gebakken lucht is.
Gold will destroy the FED, not BTC.
Goud is geld, de rest is schuld.
 
In lucht gebeurt genoeg: zo communiceer jij nu met mensen via de lucht.
Internet heeft onze samenleving in korte tijd totaal op zijn kop gezet.
Het is een enorme omwenteling die de mensheid in korte tijd voorgoed veranderd heeft en nog verandert.
Daar is geen kruid tegen gewassen.
Bitcoin heeft het kennelijk gedaan: richt je pijlen op de euro die nu op instorten staat en die al jaren gebakken lucht is.
Mensen met verstand gooien BTC eruit, zelfs de exchanges kopen geen bitcoins maar de futeres, maar ik kom vanzelf een dombo tegen die mn stick met die rotzooi overneemt al moet ik 75% korting geven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan