Zin en onzin van cryptovaluta

Rechterhand Warren Buffett (97) zou willen dat crypto niet bestond

Dat Warren Buffett niet veel moest hebben van crypto was bekend, en zijn assistent is niet heel anders.

'Ik zou willen dat het nooit was uitgevonden', aldus Munger. 'Een wederom bewonder ik de Chinezen, van wie ik denk dat ze de juiste beslissing hebben genomen door ze te verbieden. In mijn land, heeft de Engelssprekende beschaving gewoon de verkeerde beslissing genomen. Ik kan er gewoon niet tegen om mee te doen met deze krankzinnige booms, op wat voor manier dan ook.'
 
Moet je nagaan deze lui doen maar 1ding geld binnen harken legaat of illegaal, maar ze willen niets met een luchtballon
Hij vindt bitcoin 'walgelijk', dat gaat inderdaad ver die afkeuring, voor iemand die al zoveel geld heeft en weinig te duchten van deze geldvorm zou je zeggen. Zulke miljardairs hebben zoals je zegt weinig moraal en ineens bij bitcoin ziet hij die geldvorm als een aanval op de beschaving. Hier klopt inderdaad iets goed niet. Mijn verwachting is eerder dat deze miljardair bitcoin ziet als een aanval op de gevestigde orde (wat het ook is), via welke hij rijk is geworden / gebleven. En dat dat hem niet zint. Meer dan dat bitcoin een aanval zou zijn op de beschaving, zoals hij zegt.

''Noch hou ik er van om je miljarden dollars naar iemand toe te schuiven die zomaar een nieuw financieel product uit de lucht heeft getoverd (...).''
Deze man is 97 jaar. Die zit in de sferen van hoofdkantoren en bedrijven: snapt het hele concept bitcoin niet.
 
Laatst bewerkt:
Hij vindt bitcoin 'walgelijk', dat gaat inderdaad ver die afkeuring, voor iemand die al zoveel geld heeft en weinig te duchten van deze geldvorm zou je zeggen. Zulke miljardairs hebben zoals je zegt weinig moraal en ineens bij bitcoin ziet hij die geldvorm als een aanval op de beschaving. Hier klopt inderdaad iets goed niet. Mijn verwachting is eerder dat deze miljardair bitcoin ziet als een aanval op de gevestigde orde. En dat dat hem niet zint. Meer dan dat bitcoin een aanval zou zijn op de beschaving, zoals hij impliceert.


Deze man is 97 jaar. Die zit in de sferen van hoofdkantoren en bedrijven: snapt het hele concept bitcoin niet.
Jij ook niet, er zijn op dit moment inclusief obligaties en futeres iets van 50 miljoen bitcoins in omloop, de enige handel is obligaties en futeres , bitcoins kopen ze NIET
Kom niet aan met ze snappen het niet deze lui hebben zich daar zwaar in verdiept ze maken geld.
Ik hoop iemand tegen te komen die mn coins overneemt met 75% korting op de koers via exchanges en traders werkt dat niet.
 
Jij ook niet, er zijn op dit moment inclusief obligaties en futeres iets van 50 miljoen bitcoins in omloop, de enige handel is obligaties en futeres , bitcoins kopen ze NIET
Kom niet aan met ze snappen het niet deze lui hebben zich daar zwaar in verdiept ze maken geld.
Ik hoop iemand tegen te komen die mn coins overneemt met 75% korting op de koers via exchanges en traders werkt dat niet.
''Bitcoins kopen ze niet'' zeg je. Wie zijn die ''ze'' waar je op doelt? Elon Musk van Tesla in elk geval zeker wel.
 
''Bitcoins kopen ze niet'' zeg je. Wie zijn die ''ze'' waar je op doelt? Elon Musk van Tesla in elk geval zeker wel.
Geen enkele Exchange of Trader koopt bitcoins, ik doel niet op obligaties of futeres van coins die nog misschien geminned moeten worden.
Doe dus niet of je er verstand van hebt.
 
Elon is volgens mij een zetbaas die de gewenste toekomst van Schwab moet vormgeven.
Denk aan commerciËle ruimtereizen, chipimplantaten en elektrische auto's. Mijn inschatting is dat crypto ook in die rij thuishoort.
 
Elon is volgens mij een zetbaas die de gewenste toekomst van Schwab moet vormgeven.
Denk aan commerciËle ruimtereizen, chipimplantaten en elektrische auto's. Mijn inschatting is dat crypto ook in die rij thuishoort.
Iets in die richting, zoveel mogelijk uit de hand en van het klootjesvolk trekken daarna laten klappen, het komt er op neer dat ze het domme volk hun coke laten kopen en daarna hun geld witwassen, een van de grootste spelers daarin zit in Langley in de VS irs a three letter Agency
We call it Crazy in Army
 
Iets in die richting, zoveel mogelijk uit de hand en van het klootjesvolk trekken daarna laten klappen, het komt er op neer dat ze het domme volk hun coke laten kopen en daarna hun geld witwassen, een van de grootste spelers daarin zit in Langley in de VS irs a three letter Agency
We call it Crazy in Army
Wie is Langley?
 
Wat als het enige verschil de transparantie over de herkomst ervan?
CBDC is programmeerbaar voorwaardelijk geld dat bijv. alleen aan supermarkten besteed mag worden, omdat men dat zo toevallig in jouw geval beslist heeft omdat je te lang op fatsforum hebt rondgehangen.
Zo werkt BTC (Bitcoin dus) helemaal niet.
Plus bitcoin is decentraal opgezet, niet centraal.
Dus ja: ''wat als'' is niet meer dan ''wat als''.
Er zijn te veel verschillen.
 
CBDC is programmeerbaar voorwaardelijk geld dat bijv. alleen aan supermarkten besteed mag worden, omdat men dat zo toevallig in jouw geval beslist heeft omdat je te lang op fatsforum hebt rondgehangen.
Zo werkt BTC (Bitcoin dus) helemaal niet.
Plus bitcoin is decentraal opgezet, niet centraal.
Dus ja: ''wat als'' is niet meer dan ''wat als''.
Er zijn te veel verschillen.
Waarom is de herkomst verborgen als het het publiek zo goed uitkomt?
 
Waarom is de herkomst verborgen als het het publiek zo goed uitkomt?
De herkomst is niet boeiend als de broncode van bitcoin gewoon voor het publiek zichtbaar is op github (het is ''open source'') en alleen aangepast kan worden als de goegemeente dat wenst. Transparantie ten top. Dat is iets heel anders dan achterkamertjespolitiek en central banking.
 
Bitcoin is niet decentraal je hebt alleen maar 51% van de mining capacity nodig om alles te kunnen aanpassen.
 
Bitcoin is niet decentraal je hebt alleen maar 51% van de mining capacity nodig om alles te kunnen aanpassen.
Klopt als een bus, maar hoe wou je dat gaan doen? Dat kost zoveel moeite; de energie die dat kost; die 51 procent mining capacity in handen krijgen, is meer dan het ooit oplevert. Dat is het hele idee.
 
Klopt als een bus, maar hoe wou je dat gaan doen? Dat kost zoveel moeite; de energie die dat kost; die 51 procent mining capacity in handen krijgen, is meer dan het ooit oplevert. Dat is het hele idee.
Ik denk dat de deepstate achter crypto zitten, ze houden zich als het ware verborgen achter source codes (kunstmatig), de financiële macht nog even vasthoudend, net als met het kunstmatige c-virus (s-eiwit).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan