Zin en onzin van cryptovaluta

Als je niet bij je banktegoeden kan, heb je nog niks aan BTC op afstand al blijft internet aan
De boeren willen boter bij de vis, eten moet
En ik weet niet of je het nieuws volgt, ze blokkeren net zo makkelijk je wallet als je bankrekening.
Je ip adressen zijn bekend net als je bsn ja ook met vpn
Wat voor wallet heb je het over?
 
Weet je hoeveel sukkels crypto kopen met een account bij trad ers???
Ja nou ja ik ken wel zo'n ''sukkel'' in persoon. 30.000 euro bitcoin aan euro verloren via Mt Gox. Hem hoor je verder niet klagen. Hij was wel gewaarschuwd overigens dat je dat geld niet bij zo'n exchange of een broker moet laten staan, maar trok zich er niets van aan destijds. Zou natuurlijk leuk zijn als hij dat geld alsnog terugkrijgt: het is zijn geld.
 
Laatst bewerkt:
Neen, dat is via de schotel met een radioverbinding, niet via het internetprotocol.
De schotel en satelliet is inderdaad een radio verbinding die maakt verbinding met internet op een grondstation, of jij wil beweren dat alle BTC eigenaren een dedicated satelliet netwerk opzetten.... 🤣🤣🤣🤣
Ik begrijp steeds meer van de "normale" Mensen.
Ze geloven werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt.
Just as covid Sheep crypto Sheep are lost Forever
 
De schotel en satelliet is inderdaad een radio verbinding die maakt verbinding met internet op een grondstation, of jij wil beweren dat alle BTC eigenaren een dedicated satelliet netwerk opzetten.... 🤣🤣🤣🤣
Ik begrijp steeds meer van de "normale" Mensen.
Ze geloven werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt.
Just as covid Sheep crypto Sheep are lost Forever
In de podcast hadden ze het erover dat de miners via satellieten contact leggen waardoor de blocken vastgesteld kunnen worden. Je kunt het ook zelf als individu doen, maar ik zie het mezelf niet doen. Ik ga de storm uitzitten. In the meantime heb ik niet de illusie dat ik met bitcoin eieren ga kopen. Of ja, ik ga zelf kippen houden...

Elk ruilmiddel heeft nadelen. Met goud zit je vaak ook met de deelbaarheid. Als je eieren wil van boer Henk moet je ook goud afschaven en hoe stel je de koers vast. Of je doet het via certificaten en die gaan ook vaak via internet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.859
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan